Loading...
کیا جہادیوں نے کی رایبریلی مندر کے پجاری کی ہتیا...جانئے سچ... | Webdunia Hindi

کیا جہادیوں نے کی رایبریلی مندر کے پجاری کی ہتیا...جانئے سچ...

Last Updated: گرووار, 10جنوری2019 (16:14 IST)
نئے سال میں رایبریلی کےکے پجاری کا شو مندر کے گیٹ پر لٹکا ملا تھا۔ اس موت کو سوشل میڈیا سائٹس پر سامپردائک رنگ دینے کی کوشش کی جا رہی ہے۔ مندر کے گیٹ پر لٹکے پجاری کے شو کی تصویر شیئر کرتے ہوئے یہ لکھا جا رہا ہے که جہادیوں نے رامجانکی مندر کے ایک اور پجاری کی ہتیا کر دی ہے۔ میسیج میں آگے دعویٰ کیا گیا ہے که جہادیوں نے پہلے کئی بار مندر اور بھجن آرتی بند کرنے کے لئے دھمکی دی تھی۔

وائرل پوسٹ میں کیا ہے?


‘اسی مٹھ میں ایک اور سنیاسی کی ہتیا!جہاں پہلے بھی جیہادیوں نے سنیاسیوں کی ہتیاییں کی تھیں ۔ انچاہار, رایبریلی کے شری رام جان کی مندر کے پجاری کی ہتیا کر ٹانگ دیا!جیہادیوں نے پہلے کئی بار ہتیا کی دھمکی دی تھی که یدی مندر اور بھجن آرتی بند نہیں کی تو مار دینگیں۔’-کچھ اسی طرح کے میسیج کے ساتھ فیس بک اور ٹوٹّر پر کئی یوجرس یہ دعویٰ کر رہے ہیں که پجاری کی ہتیا جہادیوں نے کی ہے۔ کتھت روپ سے کٹر ہندووادی‘جہادی’شبد کا استعمال اکثر مسلم سمودائے کے سندربھ میں کرتے آئے ہیں۔

کیا ہے سچ?

جب ہم نے اس خبر کی پڑتال کی,تو ہمیں پتہ چلا که رایبریلی کے مندر کے پجاری کی ہتیا میں کسی بھی مسلم کا ہاتھ نہیں تھا۔ کئی میڈیا ہاؤس نے اس گھٹنا پر خبر چھاپی تھی۔ ساتھ ہی,رایبریلی پولیس نے بھی اپنے آدھکارک ٹوٹّر ہینڈل سے پریس نوٹ کو ٹویٹ کر آروپیوں کے نام کی سوچی جاری کی ہے۔ پریس نوٹ کے انوسار,کل چھہ لوگ پکڑے گئے ہیں اور انمیں سے کوئی بھی مسلم سمودائے کا نہیں ہے۔




کیا ہے پورا معاملہ?

رایبریلی میں اونچاہار کوتوالی شیتر کے باباپروا ستھت رامجانکی مندر کے مہنت بابا پریمداس کی1/2جنوری کی مدھیہ راتری میں ہتیا کر دی گئی تھی اور شو کو مندر کے مکھیہ دوار پر لٹکا دیا گیا۔ مندر کی زمین کو لیکر کافی سمیہ سے وواد چل رہا تھا۔ مندر کی زمین پر پنچشیل مہاودیالیہ کے پربندھک بیئین موریہ نے اویدھ روپ سے قبضہ کر رکھا تھا۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation