Loading...
کیا رام مندر کے لئے اکٹھا کی گئی اینٹوں سے نالی بنوائی جا رہی ہے...جانئے وائرل تصویروں کا سچ... | Webdunia Hindi

کیا رام مندر کے لئے اکٹھا کی گئی اینٹوں سے نالی بنوائی جا رہی ہے...جانئے وائرل تصویروں کا سچ...

Last Updated: بدھوار, 9جنوری2019 (16:04 IST)
جو اینٹیں رام مندر کے نام پر اکٹھا کی گئی تھیں..وہ اب#UP_سرکار کے چیہتے ٹھیکیداروں دوارہ#ایودھیا میں نالی بنانے کے اپیوگ میں آ رہی ہیں.. #دھارمک آستھا کا#ویوسائک استعمال کرنا کوئیBJP سے سیکھے..-اس کیپشن کے ساتھ کچھ تصویریں سوشل میڈیا پر آج کل خوب وائرل ہو رہی ہیں۔ دعویٰ کیا جا رہا ہے که ایودھیا میںبنانے کے لئے لائی گئی اینٹوں کا استعمال اتر پردیش سرکار دوارہ نالی نرمان کے لئے کیا جا رہا ہے۔ وائرل تصویروں میں نالی نرمان میں استعمال کی جا رہی اینٹوں پر شری رام لکھا دکھ رہا ہے۔ ان تصویروں کو شیئر کر یوجرس بھاجپا اور یوگی سرکار کی آلوچنا کر رہے ہیں۔




کیا ہے سچ؟


وائرل پوسٹ میں دو دعوے ہیں 1.وائرل تصویریں ایودھیا کی ہیں, 2.شری رام لکھی اینٹیں رام مندر نرمان کے لئے تھیں۔ چلیے تو اب ان تصویریں کی پڑتال شروع کرتے ہیں۔


جب ہم نے گوگل پر‘شری رام اینٹ’کیورڈس کے ساتھ سرچ کیا تو ہمیں نیشنل وائس نام کے نیوز چینل کا ایک ویڈیو ملا,جس کا کیپشن تھا– ‘شری رام’ نام کی اینٹ کا یہ کیسا استعمال?۔ اس نیوز ویڈیو میں یہ بتایا گیا ہے کهمیں شری رام معرکہ اینٹ سے نالی کا نرمان ہو رہا ہے۔ اس ویڈیو میں وہیں تصویریں تھیں,جو وائرل پوسٹ میں ہیں۔

پھر ہم نے اسکے بارے میں سرچ کیا تو ہمیں منوج مشرع نام کے فیس بک یوجر کا ایک پوسٹ ملا۔ اس پوسٹ کے مطابق شاہجہاں پور نگر نگم نالی بنوا رہا تھا,جسمیں شری رام معرکہ اینٹوں کا استعمال ہو رہا تھا۔ پوسٹ میں دو باتوں پر ناراضگی جتائی گئی تھی,ایک نالی بنانے میں مانک کے انوروپ سیمنٹ آدی کا استعمال نہ کرنے پر اور دوسرا شری رام معرکہ اینٹ استعمال کرنے پر۔ منوج مشرع خود کو انڈین آپنین سماچار پتر کے شاہجہاں پور کے بیورو چیف بتاتے ہیں۔



آپ کو بتا دیں که اپروکت نیوز ویڈیو اور اس پوسٹ میں نہ تو ایودھیا کا ذکر تھا اور نہ ہی رام مندر کے لئے اکٹھا کی گئی اینٹوں کا۔


وشو ہندو پرشد نے بھی ان سبھی دعووں کو سرے سے نکار دیا ہے۔ وہپ نے بتایا ہے که ایسے کسی بھی نالے کے نرمان کے لئے ایودھیا سے شری رام نام کی کوئی اینٹ نہیں گئی ہے۔

اب یہ سپشٹ ہو چکا ہے که یہ تصویریں ایودھیا کی نہیں بلکہ شاہجہاں پور کی ہیں اور شری رام معرکہ اینٹوں کا رام مندر نرمان سے کوئی واسطہ نہیں ہے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation