Loading...
کیا کمبھ میلے میں کنڈوم بانٹ رہی ہے یوپی سرکار...جانئے سچ... | Webdunia Hindi

کیا کمبھ میلے میں کنڈوم بانٹ رہی ہے یوپی سرکار...جانئے سچ...

Last Updated: شکروار, 11جنوری2019 (15:52 IST)
پریاگ راج(الہ آباد)میں15جنوری سے کمبھ میلہ شروع ہونے والا ہے۔ اس بیچ کمبھ میلے سے جڈی ایک اخبار کی کٹنگ سوشل میڈیا پر کافی وائرل ہو رہی ہے۔ اس کٹنگ میں ہیڈ لائن لگی ہے ‘کمبھ میلے میں پانچ لاکھ کنڈوم بانٹیگی یوپی سرکار’۔ اس خبر نے سب کو حیران کر دیا ہے۔ اخبار کی یہ کٹنگ فیس بک,ٹوٹّر اور وہاٹسئیپ پر شیئر کرتے ہوئے لوگسرکارکے اس فیصلے کی آلوچنا کر رہے ہیں۔
کیا ہے وائرلاخبار کی کٹنگ میں?


اخبار میں یہ خبر‘جان کار سوتروں کے حوالے سے’لگائی گئی ہے۔ لکھا گیا ہے کهنے کمبھ کے دوران کنڈوم بانٹنے کا فیصلہ مہاراشٹر سرکار کے فیصلے کے بعد لیا ہے۔ مہاراشٹر سرکار نے ناسک میں آیوجت ہوئے کمبھ کے دوران5لاکھ40ہزار کنڈوم بانٹے تھے۔ اس سمیہ اس فیصلے کی آلوچنا بھی ہوئی تھی۔



کیا ہے سچ?


ہم نے اس خبر کو سب سے پہلے اتر پریدش کےCMOکے آپھشیرل ٹوٹّر ہینڈل پر ڈھونڈھا,لیکن ہمیں اس سے سمبندھت کوئی ٹویٹ نہیں ملا۔ پھر ہم نے وائرل کٹنگ کی ہیڈ لائن‘کمبھ میلے میں پانچ لاکھ کنڈوم بانٹیگی یوپی سرکار’کو انٹرنیٹ پر سرچ کیا,تو پتہ چلا که یہ خبر‘آزاد سپاہی’اخبار کی ہے اور‘thevoices.in’ویب سائٹ نے بھی اس خبر کو لگائی ہے۔ اس دونوں کے علاوہ کسی بھی بڑے میڈیا ہاؤس نے یہ خبر نہیں چھاپی ہے۔

ہم نے اپنی جانچ پڑتال کو آگے بڑھایا اور پریاگ راج(الہ آباد)کے سی ایم او اےکے شریواستو سے اس بارے میں بات کی۔ اےکے شریواستو نے ویبدنیا سنوادداتا اونیش کمار کو بتایا که ہمیں اس طرح کے کوئی بھی نردیش شاسن سے پراپت نہیں ہوئے ہیں۔ یہ پوری طرح دھارمک آیوجن ہے۔ ات: اس طرح کی خبروں کا ہم کھنڈن کرتے ہیں۔

اےکے شریواستو نے کہا که ہم نے30نجی اسپتالوں کو شردھالوؤں کے علاج کے نردیش اوشیہ دیئے ہیں تاکہ کوئی شردھالو علاج سے ونچت نہ ہو۔ انہوں نے کہا که کچھ ویب سائٹ‍س اور سوشل میڈیا پر چل رہی خبریں پوری طرح غلط ہیں۔ اس سمبندھ میں شاسن کو جانکاری اپلبدھ کرا دی گئی ہے۔ بھرامک خبریں چھاپنے والوں کے خلاف کارروائی کی جائیگی۔


ہماری پڑتال میں یوپی سرکاردوارہکمبھ میلے میں پانچ لاکھ کنڈوم بانٹنے کی خبر جھوٹھی ثابت ہوئی ہے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation