Loading...
Webdunia Hindi | webdunia 15 years |آن لائن پترکارتا کا ڈیڑھ دشک|ویبدنیا کے15ورش

میل کے پتھر

  • 1999

    23ستمبر1999کو ویبدنیا کا شبھ ارمبھ ہوا,لیکن اسکی تیاریاں کافی پہلے سے ہی شروع ہو گئی تھیں۔ انگریزی کے بنا جہاں انٹرنیٹ کی کلپنا نہیں کی جا سکتی تھی,وہیں تازہ خبریں,دھرم,جیوتش اور سبھی پٹھنیہ,روچک لیکھ اور گیانوردھک سامگری ویبدنیا ڈاٹ کام نے اپنے پاٹھکوں کے لئے اپلبدھ کروائی۔ ویبدنیا ڈاٹ کام نے بھاشائی پورٹل کے روپ میں اپنے15سال کامیابی کے ساتھ پورے کئے ہیں۔ جس سمیہ انٹرنیٹ ایک عام ویکتی کے لئے سلبھ نہیں تھا,اس سمیہ ویبدنیا نے ہندی بھاشا میں پورٹل کی شروعات کی اور پاٹھکوں کے لئے یہ سمبھو کیا که وہ اپنی بھاشا کو انٹرنیٹ پر دیکھ سکیں/پڑھ سکیں۔

  • 2000

    آج چیٹنگ بہت عام ہو گئی ہے۔2000میں ہی چیٹنگ سیوا کی شروعات کی گئی تھی۔ ویب پترکارتا جگت میں یہ ایک نئی کرانتی کی شروعات تھی۔ پورو پردھان منتری اندر کمار گجرال اور تتکالین کیندریہ منتری رام ولاس پاسوان اور اومہ بھارتی جیسی ہستیوں تک پاٹھکوں کے پرشن چیٹنگ کے مادھیم سے پہنچاکر انکا انٹرویو لیا گیا تھا۔ یہ چیٹ9بھارتیہ بھاشاؤں میں کی گئی تھی۔

  • 2001

    ویبدنیا نے2001میں پریاگ کمبھ میں اترپردیش سرکار کے ساتھ آدھکا‍رک ویب سائٹ کا نرمان کر پورے وشو میں ہندی میں کمبھ کا شاندار کنٹینٹ اپلبدھ کرایا۔ کمبھ کی اس ویب سائٹ کا اد‌گھاٹن اترپردیش کے تتکالین مکھیہ منتری راجناتھسنہ نے کیا تھا۔

  • 2003

    ریلائنس انڈیا موبائل کےR Worldفیچر کے لئے ویبدنیا نے کنٹینٹ اپلبدھ کروایا۔R Worldفیچر میں سبھی کیٹگری میں سماچار اور انیہ اپیوگی جانکاری ویبدنیا نے اپلبدھ کروائی۔

  • 2004

    سن2004میں ہری دوار میں ہوئے اردھکمبھ کے لئے ویبدنیا نے ویب سائٹ بنائی اور اردھکمبھ سے سمبندھت سبھی جانکاریاں ایک جگہ اپلبدھ کروائی۔

  • 2006

    ایمئیسئین کے لئے ویبدنیا نے یوواؤں کو دھیان میں رکھتے ہوئے پورٹل ایمئیسئین یووا تیار کیا۔ اس پورٹل کی سامگری پوری طرح یوواؤں پر کیندرت تھی۔ اس میں کریر سے لیکر کھیل جگت,منورنجن سبھی سامگریوں کا سما‍ویش تھا۔ اسکا پورا کنٹینٹ ویبدنیا نے تیار کیا۔

  • 2007

    وشو کے پہلے ہندی پورٹل کے ساتھ ہی ویبدنیا نے2007میں ایک اور اپلبدھی حاصل کی,جب اپنے7بھاشاؤں کے پورٹل کو ویبدنیا نے یونکوڈ پھانٹ میں بدل دیا۔ یونکوڈ کو بھوشیہ کا پھانٹ کہا جا رہا تھا۔ ویبدنیا نے پاٹھکوں کی سلبھتا کو دھیان میں رکھتے ہوئے نئی سامگری کے ساتھ ہی پرانی ہندی سامگری کو بھی یونکوڈ میں پرورتت کر دیا۔

  • 2008

    برٹش براڈکاسٹنگ کارپوریشن یعنی بی بی سی دنیا میں سب سے بڑا پرسارن سنگھ ہے۔ پینسٹھ سالوں سے بی بی سی ہندی سیوا سے سماچار اور سمسامیک وشیوں پر کاریہ کرم پرسارت کرتی آ رہی ہے۔2008میں بی بی سی ہندی نے ویبدنیا کو پلیٹنم کنٹینٹ پاٹرنر بنایا۔ اس پارٹنرشپ کے تحت بی بی سی کی چنندہ ہندی سامگری ویبدنیا پر اپلبدھ ہوتی ہے۔ پاٹھکوں کی رچی کے انوسار ویبدنیا پر بی بی سی کی خاص سٹوری کو پیش کیا جاتا ہے۔

  • 2009

    یہ گورو کی بات ہے که2009میں جرمنی کی ساروجنک پرسارن سنستھا ڈایچے ویلے نے ویبدنیا کے ساتھ اپنا کنٹینٹ شیئر کا سمجھوتہ کیا۔ دنیا کی33بھاشاؤں میں سیوا دینے والی اور دنیا کی پرانی سنستھا ڈایچے ویلے ہندی پورٹل ویبدنیا کے ساتھ ہندی سامگری شیئر کرتی ہے۔ ڈایچے ویلے کی خبریں اور انیہ گیانوردھک لیکھ ویبدنیا کے مادھیم سے پاٹھکوں تک پہنچ رہے ہیں۔

  • 2010

    ویبدنیا ڈاٹ کام دوارہ وکست موبائل ایپلیکیشن‘گرین پلاجا’کو لندن میں سمپن نوکیا ڈیولپر سمٹ میں ایکو/بیئنگ گرین شرینی میں پرسکرت کیا گیا۔ ویبدنیا کو یہ پرسکار انٹرنیشنل کنوینشن سینٹر(آئی سی سی)لندن میں آیوجت2010کالنگ آل انوویٹرس اوارڈ سماروہ میں ملا۔ ویبدنیا کو اس شرینی میں ترتیہ شرینی میں یہ اوارڈ ملا۔'گرین پلاجا’کو سبھی آیو ورگ کے لوگوں کے بیچ پریاورن کی رکشا ہیتو جاگروکتا پھیلانے کے ادیشیہ سے وکست کیا گیا تھا۔

  • 2013

    2013میں اندور مینیجمینٹ ایسوسی ایشن نے مینیجمینٹ کانکلیو کے لئے ویبدنیا کو آن لائن پارٹنر بنایا۔ آئییمئے ستھاپنا کے50ورش پورن ہونے پر'ٹرانسپھارمنگ لیڈرشپ گیٹنگ فیوچر ریڈی'تھیم والے اس کانکلیو میں آدتیہ بڑلا گروپ کے چیئرمین کمار منگلم بڑلا,اینار ناراینمورتی جیسے بزنس ٹائکون شامل ہوئے۔ اس بھویہ آیوجن میں دیش بھر کے ایک ہزار اینٹرپرینیورس,سی ای او,وچارک,کارپوریٹس شامل ہوئے۔ اس بھویہ آیوجن میں آن لائن پارٹنر کے روپ میں ویبدنیا نے سکریہ روپ سے کاریہ کیا۔ ویبدنیا نے آئییمئے کانکلیو کو سوشل میڈیا پر بھی اپلبدھ کروانے میں اہم بھومکا نبھائی۔

  • 2014

    ویبدنیا کے لئے یہ گوروپورن شن رہے,جب15ستمبر2104کو ہندی دوس پر مدھیہ پردیش کے مکھیہ منتری شو راج سنگھ چوہان نے'ویبدنیا'کو ہن‍دی سیوا کے لئے سمانت کیا۔ ویبدنیا دوارہ ہندی اور پرادیشک بھاشاؤں کے پرسار اور نواچار کے لئے اتلنیہ یوگدان پر راجیہ سرکار دوارہ اس پرسکار سے نوازا گیا۔ مکھیہ منتری شوراج سنگھ نے ویبدنیا کے سی ای او ونیہ چھجلانی کے پریاسوں کی پرشنسا کی۔ ویبدنیا کے نیشنل ہیڈ(بزنس)وشال ڈاکولیا نے یہ پرسکار گرہن کیا۔ مکھیہ منتری نے ویبدنیا کے کنٹینٹ کے ساتھ ہی اسکے پرستتیکرن کی بھی پرشنسا کی۔

سنستھاپک کا سندیش

ویبدنیا کے سنستھاپک اور گروپ چیئرمین شری ونیہ چھجلانی نے وشو کے پہلے ہندی پورٹل کے پندرہ ورش پورن ہونے کے اوسر پر اپنے بدھائی سندیش میں کہا که ویبدنیا کی اب تک یاترا کافی سکھد رہی۔ حالانکہ اس اودھی میں کافی اتار چڑھاؤ بھی دیکھے۔

جھلکیاں

Web Tranliteration/Translation