Loading...
Fashion Show Orgnized At Invertis University Students Took Part With Encouragemnet -انورٹس کے چھاتروں نے فیشن شو میں بکھیرا ریمپ پر جلوہ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

انورٹس کے چھاتروں نے فیشن شو میں بکھیرا ریمپ پر جلوہ

ایجو کیشن ڈیسک,امر اجالا Updated Thu, 06 Jun 2019 06:55 PM IST
invertis university
invertis university -فوٹو: invertis university
خبر سنیں

انورٹس یونیورسٹیکے فیشن ڈیزائن اینڈ سائنسیج وبھاگ نے دو دوسیہ فیشن شو کا آیوجن کرایا,جسمیںیونیورسٹی کے چھاتر چھاتراؤں نے بڑھ چڑھ کر حصہ لیا۔ اس شو میں وبھن راجیہ اور دیش کی سنسکرتی اور پرویش کے وودھ رنگ دیکھنے کو ملے۔ شو کے پہلے دن کے جج ایوں مکھیہ اتتھی دویا ٹھاکر,ناجم علی خان اور دوسرے دن کے جج دیپک شرما و گورو سنگلا رہے۔

نرمتی تھیم پر آدھارت اس فیشن شو میں وبھن اتپادوں سے تیار وستر آکرشن کا کیندر بنے رہے۔ شو میں دیش ودیش کے پارمپرک پردھان جیسے گھاگری,ساڑی,پاگڑا,صدری سے پریرت وستروں کو نئے ڈیزائن میں پرستت کیا گیا۔ شو کے دوران وبھن سنسکرتی اور پوشاک کی جھلک دیکھنے کو ملی۔ انورٹس کے فیشن ڈیزائن کے چھاتروں دوارہ تیار کیے پردھانوں کو پہن کر ماڈل نے ریمپ پر جب واک کیا تو پورا سبھاگار تالیوں کی گڑگڑاہٹ سے گونج اٹھا۔ نرمتی تھیم کے انوسار چھاتروں نے ہی پوشاک اور پردھان کا نرمان کیا تھا۔

وگیاپن
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

فیشن انڈسٹری دے رہی ہے خاص موقعے,انورٹس سنگ کریں خود کو تیار
Invertis university

فیشن انڈسٹری دے رہی ہے خاص موقعے,انورٹس سنگ کریں خود کو تیار

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019
Astrology Services

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

سب سے وشوسنیہہندی نیوزویب سائٹ امر اجالا پر پڑھیںشکشا سماچارآدی سے سمبندھت بریکنگ اپ ڈیٹ۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Education

17اگست کو درج ہیں400وسفوٹ اور چکرواتی طوفان سے275لوگوں کی موت

پرکرتی کا نیم ہے,جس کا جنم ہوا ہے اسکی مرتیو تے ہے۔ آج کے دن یعنی17اگست کو چکرواتی طوفان کی وجہ سے گیل سٹون اور ٹیکساس میں275لوگوں کی موت ہوئی تھی۔

17اگست2019

وگیاپن

دوردرشن کی ورشٹھ پترکار اور اینکر نیلم شرما کا ندھن,کینسر سے تھیں پیڑت

دوردرشن کی ورشٹھ اینکر نیلم شرما کا ندھن ہو گیا۔ دوردرشن کے آدھکارک ٹوٹّر ہینڈل پر اسکی جانکاری دی گئی۔ جانکاری کے مطابق وہ کینسر سے پیڑت تھیں۔

17اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation