Loading...
Cyclone Vayu To Make Landfall In Gujarat Tomorrow -کل گجرات تٹ پر پہنچ سکتا ہے'وایو'طوفان,پریٹکوں کو سرکشت ستھانوں پر جانے کی صلاح- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

کل گجرات تٹ پر پہنچ سکتا ہے'وایو'طوفان,پریٹکوں کو سرکشت ستھانوں پر جانے کی صلاح

نیوز ڈیسک,امر اجالا,احمدآباد Updated Wed, 12 Jun 2019 07:33 PM IST
چکرواتی طوفان وایو کا بڑھا خطرہ
چکرواتی طوفان وایو کا بڑھا خطرہ -فوٹو: social media
خبر سنیں
عرب ساگر میں ہوا کے کم دباوٴ کی ستھتی گہرانے کے کارن اتپن چکرواتی طوفان‘وایو’کے13جون کو گجرات پہنچنے کی آشنکا ہیں۔ موسم وبھاگ کے مطابق,اگلے24گھنٹے میں طوفان گمبھیر روپ لے سکتا ہے۔ دوارکا,سومناتھ,ساسن اور کچھ گھومنے آئے پریٹکوں کو12جون کی شام کے بعد سرکشت ستھانوں پر جانے کی صلاح دی گئی ہے۔
وگیاپن

  راجیہ سرکار نے تٹیہ اور دکشن گجرات میں‘ہائی الرٹ’جاری کیا ہے۔ تٹیہ علاقوں میں اینڈیارئیپھ جوانوں کو تعینات کیا ہے۔ سینا کو بھی تیار رہنے کو کہا گیا ہے۔اس بیچ حالات سے نپٹنے اور تقریباً3لاکھ لوگوں کا ریسکیو کرانے کے لئے سینا اور اینڈیارئیپھ نے کمر قص لی ہے۔

ممبئی ستھت ریجنل پھورکاسٹنگ سینٹر کے ڈایریکٹر انچارج کا کہنا ہے که وایو طوفان کا ممبئی پر زیادہ اثر نہیں ہے۔ شہر میں سمبھوت: ہلکی بارش ہوگی اور ہوا کی گتی میں بھی وردھی ہو سکتی ہے۔

موسم وبھاگ کے مطابق مہاراشٹر سے اتر کی اور بڑھ رہا‘وایو’برہسپت وار صبح تک پوربندر اور کچھ پہنچ سکتا ہے۔ طوفان کی گتی115سے130کمی پرتی گھنٹہ تک ہو سکتی ہے۔ اسکے مد نظر سوراشٹر اور کچھ کے تٹیہ علاقوں میں13-14جون کو بھاری بارش ہو سکتی ہے۔

گجرات کے سی ایم وجے روپانی نے بتایا که تٹیہ علاقوں سے لوگوں کو سرکشت ستھانوں پر بھیجا جا سکتا ہے۔ سرکار تین لاکھ لوگوں کو سرکشت ستھانوں پر پہنچانے کی تیاری میں ہے۔ بندرگاہوں کو خطرے کے سنکیت اور سوچنا جاری کرنے کو کہا گیا ہے۔

 

وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے
Lovely Professional University

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے

جانئے جلدی سے سرکاری نوکری پانے کے اپائے۔
Astrology

جانئے جلدی سے سرکاری نوکری پانے کے اپائے۔

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News apps, iOS Hindi News appsاورAmarujala Hindi News appsاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

کون ہیں سنیہ لتا شریواستو,جو نئے سانسدوں کو شپتھ کے لئے پکار رہی ہیں

17ویں لوک سبھا کے پہلے ستر میں آج نئے سانسدوں کو شپتھ دلایا جا رہا ہے۔ لوک سبھا میں شپتھگرہن سماروہ کل بھی چلیگا۔ اس دوران سبھی سانسد پد اور گوپنیتا کی شپتھ لے رہے ہیں۔

17جون2019

وگیاپن

دماغی بخار سے بےحال بہار میں اب لو سے ہو رہی موتیں

بہار میں گرمی نے قہر برپایا ہوا ہے۔ ایسے مے راجیہ کے کئی ضلعوں میں لو سے موتیں ہو رہی ہیں۔ دیکھیئے یہ رپورٹ۔

17جون2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
سب سے تیز انبھو کے لئے
امر اجالا لائٹ ایپ چنیں
Add to Home Screen
Election
Web Tranliteration/Translation