Loading...
Box Office Collection John Abraham Satyamev Jayate vs rajkummar rao Stree | Box Office Collection:شردھا اور راج کمار راؤ کی استری نے دوسرے ہفتے میں ستیمیو جیتے کو پیچھے چھوڑا

بریکنگ نیوز

--Advertisement--

Box Office Collection:شردھا اور راج کمار راؤ کی استری نے دوسرے ہفتے میں ستیمیو جیتے کو پیچھے چھوڑا

کہانی اچھی ہو,ڈایریکشن میں کمی نہ ہو اور ابھنییہ دمدار ہو تو فلم کا بجٹ معنی نہیں رکھتا۔

Danik Bhaskar

Sep 14, 2018, 12:00 PM IST
اس فلم کو دیکھنا چاہتے ہیں تو� اس فلم کو دیکھنا چاہتے ہیں تو�

ممبئی. Box Office Collection of stress and satyameva jayate:کہانی اچھی ہو,ڈایریکشن میں کمی نہ ہو اور ابھنییہ دمدار ہو تو فلم کا بجٹ معنی نہیں رکھتا۔ اب دیکھیئے نہ شردھا کپور اور راج کمارراؤکی فلم استری باکس آفس پر سپرہٹ ثابت ہوئی ہے۔ خاص بات یہ ہے که اگست میں کئی بڑی پھلمیں رلیز ہوئیں لیکن استری نے سب کو چونکا دیا۔جان ابراہماور منوج واجپئی کی‘ستیمیو جیتے’بھی اس فلم کے آگے پھیکی ثابت ہوئی۔ حالانکہ,جان کی فلم اس سے پہلے15اگست کو ہی رلیز ہو چکی تھی۔

کیا ہے استری کی کہانی؟
-اس فلم کو دیکھنا چاہتے ہیں تو ضرور دیکھیں۔ مول روپ سے یہ فلم ہارر کامیڈی ہے۔ شردھا اورراج کمار راؤنے اپنے ابھنیہ سے کہانی میں جان ڈال دی۔ مدھیہ پردیش کے ایک چھوٹے سے شہر میں فلم کی کہانی گھومتی ہے۔ یہ شہر ہے چندیری۔ کہانی کا لبولواب یہ ہے که ایک مہلا کی آتما ہے۔ یہ صرف پرشوں کو نشانہ بناتی ہے۔ انکے گھر کا دروازہ کھٹکھٹاتی ہے اور پھر انہیں ساتھ لے جاتی ہے۔ بچتے ہیں تو انکے کپڑے۔

کتنی کمائی؟
-اس فلم کی بات کرینگے تو پنکج ترپاٹھی کا ابھنیہ بھی ضرور پربھاوت کریگا۔ اس فلم کو رلیز ہوئے13دن ہو چکے ہیں یعنی یہ رلیز کے اپنے دوسرے ہفتے میں پرویش کر چکی ہے۔ اسکے ساتھ ہی اس نے91کروڑ رپئے کا دمدار باکس آفس کلیکشن کیا ہے۔ حالانکہ,اگر فلم کے بجٹ کی بات کریں تو یہ کافی کم ہے۔ لیکن,جیسا ہم نے کہا که کہانی,کلاکار اور ڈایریکشن دمدار ہے۔ اسی دوران ستیمیو جیتے89کروڑ کے آس پاس ٹھہر رہی ہے۔ حالانکہ, اکشے کمارکی گولڈ نے100کروڑ کا آنکڑا پار کر لیا ہے۔ استری اب بھی دیش میں قریب1700سکرینس پر اپنا جلوہ بخیر رہی ہے۔ حالانکہ,اسے انوراگ کشیپ کی منمرجیاں سے ٹکر مل سکتی ہے۔

پہنچے گی100کروڑ تک
-اگر100کروڑ کا آنکڑ پانے کی بات کریں تو سال کی سپرہٹ سنجو نے3,ریس 3نے بھی3,پدماوت نے4,راجی نے17اور ریڈ نے22دن میں100کروڑ کلب میں جگہ بنائی تھی۔ اس لحاظ سے استری کی کمائی باقی پھلموں کی تلنا میں کافی بہتر کہی جا سکتی ہے۔

Click to listen..
Web Tranliteration/Translation