Loading...
2019 Calendar, January Hindu Calendar, Hindu Holiday | January 2019 Calendar/جنوری میں پڑنے والے ورت,تیوہار,ایکادشی اور اماوسیا کی پوری جانکاری- Dainik Bhaskar
--Advertisement--

January 2019 Calendar/جنوری میں پڑنے والے ورت,تیوہار,ایکادشی اور اماوسیا کی پوری جانکاری

Dainik Bhaskar

Jan 09, 2019, 03:52 PM IST

Hindu Calendar January 2019:جنوری میں ہی دکشن بھارت کا خاص تیوہار پونگل بھی منایا جائیگا۔

دیش بھر میں مکر سنکرانتی کا تیہ دیش بھر میں مکر سنکرانتی کا تیہ

January 2019 Calendar: نیا سال یعنی2019شروع ہو چکا ہے۔ ہر سال کی طرح اس جنوری بھی آپ کو میٹھا تیوہار‘مکر سنکرانتی’ملیگا۔ دیش بھر میں مکر سنکرانتی کا تیوہار14جنوری کو منایا جائیگا۔ دیش کے ان داتا یعنی کسان کے لحاظ سے یہ تیوہار پرتیکاتمک روپ سے اہم ہے۔ اسی دوران دکشن بھارت کا خاص تیوہار پونگل بھی منایا جائیگا۔ اسی وقت سے سوریہ کی دشا اتراین ہو جاتی ہے اور سردی کا پربھاؤ کم ہونے لگتا ہے۔ اسی ماہ سال کی4سب سے بڑی چترتھیوں میں سے ایک سنکشٹی چترتھی بھی آئیگی۔ اتر بھارت میں اسے‘تل چترتھی’بھی کہا جاتا ہے۔15جنوری سے ہی پریاگ راج(پورو میں الہ آباد)میں اردھ کمبھ بھی آرمبھ ہو جائیگا۔ یہ مارچ تک جاری رہیگا۔ اسکے لئے ایک خاص بات ہم آپ کو اور بتا دیں کیونکہ یہ آپکے لئے لابھدائک ہے۔ اگر آپ پہلی بار کمبھ میلہ میں جا رہے ہیں توJiophoneنے اس کمبھ کے لئے ایک خاص فونکمبھ جیوپھون(Kumbh Jio Phone)لانچ کیا ہے۔ ویسے,آپ کو ایک جانکاری اور دینا چاہینگے۔ اس سال کا پہلا دن ہی بہت شبھ تھا۔ اس مہینے دو گرہن بھی ہیں۔ سوریہ گرہن بیت چکا ہے اور چندر گرہن21جنوری کو ہے۔ دراصل, 1جنوری2019کو سپھلا ایکادشی تھی۔ چلیے,آگے جانتے ہیں که جنوری میں اور کون سے تیوہار ہیں؟ جن کا آپ کو انتظار ہے۔

مکر سنکرانتی سے ہی ہوتا ہے رتو پرورتن

مکر سنکرانتی کا ایک اور مہتو ہے جو ہماری دنچریا کو پربھاوت کرتا ہے۔ مکر سنکرانتی سے سوریہ اتراین ہوتا ہے۔ اس سے بھارت سہت سوریہ کے اتری گولاردھ شیتر میں سوریہ کی کرنیں سیدھی پڑنے سے رتو پرورتن ہوتا ہے۔ گریشم رتو پرارمبھ ہونے کے ساتھ ہی دن بڑے و راتیں چھوٹی ہونے لگتی ہیں۔ یعنی سرد موسم دھیرے دھیرے وداع ہونے لگتا ہے۔ پرتھوی کے اپنی دھری پر گھومتے ہوئے72سے90سال کے بیچ میں ایک ڈگری پیچھے ہو جاتی ہے۔ اس کارن سے سوریہ کا مکر راشی میں پرویش کا سمیہ و دن بدلتے رہتے ہیں۔2014سے2016تک مکر سنکرانتی14جنوری کو منائی گئی,جبکہ2017و2018میں یہ15جنوری کو ہی منی تھی۔ ویسے آپ کو بتا دیں که دکشن بھارت کے کئی حصوں میں یہ پرو پونگل کے روپ میں منایا جاتا ہے۔

14جنوری:(سوموار)مکر سنکرانتی:اس دن تل کے لیپ سے سنان کرنے کے بعد سوریہ کی پوجا کی جاتی ہے۔

15جنوری:(منگلوار)پونگل,اتراین,کھچڑی پرو:پونگل مول روپ سے دکشن بھارت میں منایا جاتا ہے۔ تمل ناڈو میں اس بار6دن کا اوکاش گھوشت کرنے کی پرکیا چل رہی ہے۔

17جنوری(گرووار)پوش پتردا ایکادشی:اسکا بھی دھارمک مہتو ہے۔

18جنوری:(شکروار)پردوش ورت(شکل): بھگوان شو کے آرادھک اس ورت کو ودھی ودھان سے کرتے ہیں۔

21جنوری:(سوموار)پوش پورنما ورت:اتر بھارت میں اسے پونم بھی کہا جاتا ہے۔

24جنوری(گرووار)سنکشٹی چترتھی:سال میں جو چار بڑی چترتھیاں آتی ہیں۔ یہ انمیں سے ایک ہے۔ اسے تل چترتھی بھی کہا جاتا ہے۔

26جنوری(شنیوار)گنتنتر دوس:ہمارے دیش کا سنودھان26جنوری1950کو لاگو کیا گیا تھا۔ یہ راشٹریہ گورو اور سمان کا دوس ہے۔

31جنوری(گرووار)شٹشلا ایکادشی:یہ بھی دیش کے زیادہ تر حصوں میں منایا جانے والا اہم دھارمک دوس ہے۔






X
دیش بھر میں مکر سنکرانتی کا تیہدیش بھر میں مکر سنکرانتی کا تیہ
Astrology

Recommended

Click to listen..
Web Tranliteration/Translation