Loading...
Sapna Choudhary Ke Gane,سپنا چودھری کے گانے| Sapna Choudhary Ke Gane/سپنا چودھری کے گانے کی مانگ کرنے والے6پھینس پہنچے جیل; DJنے نہیں پوری کی مانگ- Dainik Bhaskar
--Advertisement--

Sapna Choudhary Ke Gane/سپنا چودھری کے گانے کی مانگ کرنے والے6پھینس پہنچے جیل; DJنے نہیں پوری کی مانگ

Dainik Bhaskar

Jan 11, 2019, 07:07 PM IST

Sapna Choudhary Ke Gane:ہریانوی سنگر سپنا چودھری کے کروڑوں پھینس ہیں۔ دہلی میں اس بار یہ زیادہ ہی بےقابو ہو گئے۔

نہ جانے کتنی بار ایسا ہوا ہے که نہ جانے کتنی بار ایسا ہوا ہے که

Sapna Choudhary Ke Gane: دہلی- ہریانوی سنگرسپنا چودھریکے کروڑوں پھینس ہیں۔ اب تک نہ جانے کتنی بار ایسا ہوا ہے که سپنا چودھری کا ڈانس شو چل رہا ہو,اور اس میں ہنگامہ برپا ہو۔ لیکن,اس بار کہانی نئی ہے۔ خبروں کے مطابق,پچھلے دنوں دہلی کے ایک پب میں سپنا چودھری کے گانے نہ بجانے کو لیکر کافی ہنگامہ ہوا۔ یہ جب کافی دیر تک شانت نہیں ہوا تو وہاں پولیس بلانی پڑی۔ نتیجہ یہ ہوا که سپنا چودھری کے گانے کی دیوانگی میں انکے قریب6پھینس کو گرفتار ہونا پڑا۔

کیا تھا ماجرا؟
سپنا چودھری کے گانے کا ویڈیو تو آپ دیکھتے ہی رہتے ہیں۔ اس ہریانوی سنگر کے لائیو شو کے دوران بھی درشک پوری مستی میں لطف لیتے ہیں۔ لیکن,ایسا کم ہی ہوتا ہے که کسی اوینٹ کے دوران سپنا چودھری کے گانوں کو لیکر لوگ آپس میں یا آیوجکوں سے ہی پنگا لے لیں اور نتیجۃً انہیں جیل کی ہوا کھانا پڑے۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق,پچھلے دنوں دہلی کے ایک پب میں کچھ یووکوں نے ڈی جے سے سپنا چودھری کے کے گانے پلے کرنے کو کہا۔ ڈی جے سے کئی بار گجارش کے باوجود سپنا چودھری کے ان پھینس کی مانگ پوری نہیں کی۔ اس پر وواد ہو گیا۔

Sapna Chaudhary Ka Dance /سپنا چودھری کا نیا ڈانس ویڈیو وائرل;اس بار‘جاٹ کے دل میں آگ’سے باندھا سماں

پھر کیا ہوا؟
سپنا چودھری کے گانے کو لیکر یہ گھٹنا نوئیڈا کے سیکٹر38اے کی بتائی جاتی ہے۔ بتایا جاتا ہے که یووکوں کی مانگ جب ڈی جے نے کافی دیر تک پوری نہیں کی تو وہ بھڑک گئے اور توڑ پھوڑ پر اتارو ہو گئے۔ اسکے بعد آیوجکوں نے پولیس کو گھٹنا کی سوچنا دی۔ کچھ ہی دیر میں پولیس پہنچی۔ اسنے معاملہ شانت کرانے کی کوشش کی۔ لیکن,جب ایسا نہیں ہوا تو ان سبھی یووکوں کو حوالات میں ڈال دیا۔ بتا دیں که سپنا چودھری مشہور ڈانسر اور پرپھارمر ہیں۔ وہ بگ باس جیسے مشہور ٹی وی شو کا بھی حصہ رہ چکی ہیں۔

X
نہ جانے کتنی بار ایسا ہوا ہے که نہ جانے کتنی بار ایسا ہوا ہے که
Astrology

Recommended

Click to listen..
Web Tranliteration/Translation