Loading...
URI The Surgical Strike Movie Review Rating in Hindi | Uri Movie Review:دیش بھکتی سے لبریز فلم اری د سرجکل سٹرائک مووی رویو,وکی کوشل کے ابھنیہ کی ہو رہی ہے تعریف- Dainik Bhaskar
--Advertisement--

Uri Movie Review:دیش بھکتی سے لبریز فلم اری د سرجکل سٹرائک مووی رویو,وکی کوشل کے ابھنیہ کی ہو رہی ہے تعریف

Dainik Bhaskar

Jan 11, 2019, 10:50 AM IST

Uri Movie Review/ستمبر, 2016میں ہوئی سرجکل سٹرائک پر آدھارت ہے فلم

دیش بھکتی سے لبریز فلم اری اس دیش بھکتی سے لبریز فلم اری اس

Uri The Surgical Strike Movie Review/جموں کشمیر کے اری میں موجود آرمی کیمپ پر ہوئے حملے کو شائد ہی کوئی بھولا ہوگا۔ آتنکیو نے صبح تڑکے اٹیک کیا تھا جسمیں19جوان شہید ہو گئے تھے۔ جسکے بعد اس حملے کا بدلہ لینے کے لئے ہوئی تھی ستمبر, 2016میں سرجکل سٹرائک۔ بھارتیہ جوانوں نے ایل او سی میں گھس کر آتنکیوں کو موت کے گھاٹ اتار دیا تھا۔ اسی سچی گھٹنا پر آدھارت اری د سرجکل سٹرائک فلم آج ریلیز ہو گئی ہے۔ جسمیں وکی کوشل اہم بھومکا میں ہیں۔ وہی فلم میں یامی گوتم بھی ہیں ساتھ ہی کئی انیہ کلاکاروں نے بھی اہم رول ادا کیا ہے۔ آپ کو بتا دیں که جب جب دیش بھکتی یا فوجیوں پر فلم بنی ہے اسے درشکوں نے خوب پسند کیا اور خوب سراہا بھی ہے۔ چاہے بارڈر,ایل او سی,پرمانو ہو یا پھر گازی اٹیک۔ ہر فلم کو درشکوں کا پیار ملا ہے۔ اب ایک اور نئی فلم اری د سرجکل سٹرائک ریلیز ہو چکی ہے۔ جسے بھی درشکوں نے کافی پسند کیا ہے۔ اگر آپ بھی فلم دیکھنے کا پلان کر رہے ہیں تو پہلے مووی رویو تو آپ ضرور جاننا چاہیگے۔ اسی لئے درشکوں کے لئے خاص ہم لائے ہیں اری کا مووی رویو۔

کہانی-اری د سرجکل سٹرائک مووی رویو جاننا چاہتے ہیں تو پہلے کہانی پر نظر ڈالتے ہیں۔ اری د سرجکل سٹرائک فلم کی پوری کہانی جامباج فوجی وہ ان شیرگل(وکی کوشل)کے آجو بازو ہی گھومتی ہے۔ اری میں آتنکی حملے کا بدلہ لینے کے لئے ایل او سی جاکر سرجکل سٹرائک کرنے کی پوری پلاننگ وہ ان کو ہی سونپی جاتی ہے ساتھ ہی وہ ان ہی اس آپریشن کو لیڈ کرتا ہے۔ فلم میں سسپینس جیسا تو کچھ نہیں ہے کیونکہ اس ریئل انسیڈینٹ کے کلائمیکس سے ہم سب واقف ہے۔ لیکن فلم کے آخر میں ایک سرپرائز بھی ہے جو دیش بھکتی کی پھلموں کے دیوانوں کے لئے ٹریٹ ثابت ہوگی۔

مووی رویو-اری د سرجکل سٹرائک مووی رویو کی بات کریں تو یہ ایک دیش بھکتی فلم ہے لہذا اسکے ساؤنڈ افیکٹ سے لیکر ڈائلاگ تک سب کچھ دمدار ہے۔ جو آپ کے بھیتر مااتر بھومی کے پرتی آپکے فرج اور ایک الگ جذبے کو بھر دیگا۔ فلم کا پہلا ہاپھ اری حملے سرجکل سٹرائک کی رننیتی کو تیار کرنے پر ہے تو وہی سیکنڈ ہاپھ ایکشن سے بھرپور ہے۔ فلم کے ایکشن سین بھی کمال کے ہیں اور وکی کوشن نے اس کردار کو بکھوب نبھایا ہے۔ ایک فوجی میں رول مے وہ خوب جچ رہے ہیں۔ لہذا ایکشن کے شوکینوں کے لئے یہ فلم خاص ہے۔ فلم میں یامی گوتم بھی ہیں جن کی ایکٹنگ کی بھی کافی چرچا میں ہے۔ فلم میں انکے کام کی سراہنا ہو رہی ہے۔ فلم کے گانے بھی جوش بھرتے ہیں۔ لہذا یہ فلم ضرور دیکھی جا سکتی ہے۔ ریلیز کے بعد مووی رویو کافی پاجیٹو نظر آ رہے ہیں جس سے اس فلم کے اچھا کلیکشن کرنے کی امید ہے۔

X
دیش بھکتی سے لبریز فلم اری اسدیش بھکتی سے لبریز فلم اری اس
Astrology

Recommended

Click to listen..
Web Tranliteration/Translation