Loading...
Today Heavy Rainfall prediction in Sikkim and Assam weather updates in hindi | Weather Update:آج سکم اور آسام میں ہو سکتی ہے بھاری بارش,دیش میں زیادہ تر موسم ششک رہیگا- Dainik Bhaskar
--Advertisement--

Weather Update:آج سکم اور آسام میں ہو سکتی ہے بھاری بارش,دیش میں زیادہ تر موسم ششک رہیگا

Weather Update:دیش کے زیادہ تر حصوں میں فی الحال,بارش کی سنبھاونا نظر نہیں آتی۔

Dainik Bhaskar

Sep 12, 2018, 12:27 PM IST
Today Heavy Rainfall prediction in Sikkim and Assam weather updates in hindi

نئی دہلی. Weather Update:دیش کے زیادہ تر حصوں میں فی الحال,بارش کی سنبھاونا نظر نہیں آتی۔12ستمبر بدھوار کے لئے جاری موسم کے پوروانمان کی بات کریں تو سکم,آسام اور میگھالیہ میں مدھیمیاپھر تیز بارش ہو سکتی ہے۔ اروناچل بھی پورووتر بھارت کا راجیہ ہے اور یہاں بھی مدھیم بارش کا انومان ہے۔ حالانکہ,اس پردیش کے کچھ علاقے میں بھاری بارش بھی ہو سکتی ہے۔ سکایمیٹویدر ویب سائٹ کے مطابق,اتر بھارت کے باقی حصوں میں موسم مکھیت ششک بنا رہیگا۔

بدھوار کو کیسا رہیگا موسم؟
- skymetweather.comکے مطابق,بدھوار کو بارش پوروی اور پورووتر بھارت میں سب سے زیادہ ہو سکتی ہے۔ اس میں بھی اپہمالیی پچھم بنگال,سکم,آسام کے کچھ حصوں اور میگھالیہ میں مدھیم سے بھاری بارش جاری رہیگی۔ اسکے علاوہ,اروناچل پردیش میں بھی ہلکی سے مدھیم ورشہ کے ساتھ کچھ جگہوں پر بھاری ورشہ ہونے کی سنبھاونا ہے۔ وہیں,منی پور,گنگی پچھم بنگال,جھارکھنڈ کے کچھ حصوں,اتری اوڈشا,اتری چھتیس گڑ,پوروی مدھیہ پردیش اور پوروی اتر پردیش میں بادل چھائے رہینگے۔ اسکے علاوہ کچھ ستھانوں پر ہلکی سے مدھیم بارش دیکھنے کو مل سکتی ہے۔ اسی طرح ہماچل پردیش اور اتراکھنڈ میں بھی کچھ ستھانوں پر ہلکی سے مدھیم بارش ہونے کی سنبھاونا ہے۔

کیسا رہا منگلوار کو موسم
-منگلوار کو اپہمالیی پچھم بنگال,سکم,آسام اور اروناچل پردیش میں بھاری سے اتی بھاری ورشہ ریکارڈ کی گئی ہے۔ اتراکھنڈ اور اتری آنترک کرناٹک میں بھی ہلکی سے مدھیم ورشہ کے ساتھ کچھ ستھانوں پر بھاری بارش درج کی گئی۔ ہماچل پردیش,اتر پچھمی اتر پردیش,اتری مدھیہ پردیش,پوروی راجستھان,تیلنگانہ کے کچھ بھاگوں,رایلسیما,اتری تمل ناڈو,دکشنی آنترک کرناٹک,تٹیہ آندھر پردیش اور گنگی پچھم بنگال میں بھی ہلکی سے مدھیم ورشہ درج کی گئی ہے۔

X
Today Heavy Rainfall prediction in Sikkim and Assam weather updates in hindi
Bhaskar Whatsapp

Recommended

Click to listen..
Web Tranliteration/Translation