Loading...
Allahbad Highcourt Steno And Clerk Exam Admit Card Released |الہ آباد ہائیکورٹ نے کلرک اور سٹینوگرافر پریکشا کا ایڈمٹ کارڈ جاری کیا- Dainik Bhaskar
--Advertisement--

الہ آباد ہائیکورٹ نے کلرک اور سٹینوگرافر پریکشا کا ایڈمٹ کارڈ جاری کیا

Sarkari Exam Admit Card:الہ آباد ہائیکورٹ نے کلرک اور سٹینوگرافر کی پریکشا کا ایڈمٹ کارڈ جاری کیا

Dainik Bhaskar

Sep 14, 2018, 11:08 AM IST
الہ آباد ہائیکورٹ میں گرپ ڈی الہ آباد ہائیکورٹ میں گرپ ڈی

Sarkari Exam Admit Card: الہ آباد ہائیکورٹمیں گروپ ڈی کے پدوں پر بھرتی کے لئے پریکشا25ستمبر2018سے29ستمبر2018تک ہونے جا رہی ہے لہذا پریکشا سے پہلے الہ آباد ہائیکورٹ نےایڈمٹکارڈ جاری کر دیئے ہیں۔14ستمبر سے ایڈمٹ کارڈ ڈاؤن لوڈ کئے جا سکیں گے۔ اگر آپ بھی اس پریکشا میں شامل ہونے جا رہے ہیں تو اپنا حل ٹکٹ ضرور ڈاؤن لوڈ کر لیں۔ آپ کو بتا دیں که یہ پریکشا سٹینوگرافر سٹیج2, 3اور کلرک کے پدوں پر آیوجت کی جا رہی ہے,پریکشا25ستمبر سے29ستمبر تک چلیگی۔ پریکشا میں بیٹھنے سے پہلے پریکشارتھی کے پاس ایڈمٹ کارڈ ہونا بیحد ضروری ہے لہذا اب آپ اپنا حل ٹکٹ ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔ آپ کو بتا دیں که کلرک کے لئے کل1ہزار786پد ہیں تو وہی سٹینوگرافر کے543پد ہیں جن ہے بھرنے کے لئے ہی یہ پرکریا شروع کی گئی ہے۔ چلیے آپ کو بتاتے ہیں که ایڈمٹ کارڈ کیسے ڈاؤن لوڈ کریں۔

ایسے کریں ڈاؤن لوڈ
ADMIT CARDڈاؤن لوڈ کرنے کے لئے آپ کو الہ آباد ہائیکورٹ کی ادھکارک ویب سائٹ پر جانا ہوگا۔ جس کا لنک ہم آپ کو نیچے دے رہے ہیں۔ اس پر کلک کرنے کے بعد آپ اپنا ایڈمٹ کارڈ ڈاؤن لوڈ کر پائیں گے۔

الہ آباد ہائیکورٹ کی ادھکارک ویب سائٹ کے لئے کلک کریں

ایڈمٹ کارڈ ڈاؤن لوڈ کرنے کے لئے کلک کریں

انیہ رزلٹ دیکھنے کے لئے یہاں کلک کریں




X
الہ آباد ہائیکورٹ میں گرپ ڈی الہ آباد ہائیکورٹ میں گرپ ڈی
Bhaskar Whatsapp

Recommended

Click to listen..
Web Tranliteration/Translation