Loading...
Supreme Court Declared Junior Court Assistant Typing Test Result | Supreme Court Result 2018 جونیئر کورٹ اسسٹینٹ کے لئے ہوئے ٹائپنگ ٹیسٹ کا رزلٹ جاری
--Advertisement--

Supreme Court Result 2018 جونیئر کورٹ اسسٹینٹ کے لئے ہوئے ٹائپنگ ٹیسٹ کا رزلٹ جاری

سپریم کورٹ نے جاری کیا جونیئر کورٹ اسسٹینٹ کے پدوں پر آیوجت ٹائپنگ ٹیسٹ کا رزلٹ,ایسے جانیں نتیجے

Dainik Bhaskar

Sep 15, 2018, 10:30 AM IST
سپریم کورٹ نے جاری کیا جون سپریم کورٹ نے جاری کیا جون

Supreme Court Sarkari Results 2018:سپریم کورٹ نے مارچ, 2018میں آیوجت ہوئی جونیئر کورٹ اسسٹینٹ کے پدوں پر ٹائپنگ پریکشا کا رزلٹ جاری کر دیا ہے,جس کسی ابھیرتھی نے اس پریکشا میں حصہلیاتھا وہ اب اپنا رزلٹ چیک کر سکتے ہیں۔ آپ کو بتا دیں که ان پدوں کے لئے پریکشا6سے9مارچ, 2018کو آیوجت کی گئی تھی جسمیں بھاری تعداد میں آویدکوں نے حصہ لیا تھا۔ جبکہ ان پدوں کے لئے آویدن پرکریا فروری,2017میں شروع کی گئی تھی۔ ٹائپنگ ٹیسٹ کے بعد سے ہی پریکشارتھی نتیجوں کے انتظار میں تھے۔ وہی اب نیچے دیئے لنک پر جاکر رزلٹ چیک کیا جا سکتا ہے۔ ان پدوں کے لئے18سے27سال تک کے آویدکوں نے آویدن کیا تھا۔ وہی اگر آپنے اب تک پریکشا پرنام چیک نہیں کئے ہیں تو آئیے آپ کو بتاتے ہیں که کیسے جلد سے جلد نتیجے دیکھیں جا سکتے ہیں۔

رزلٹ ایسے کریں چیک
نتیجے سیدھے سپریم کورٹ کی ویب سائٹ پر جاکر چیک کئے جا سکتے ہیں,اسکے علاوہ ہم آپ کو سیدھے رزلٹ پیج کا لنک بھی اپلبدھ کروا رہے ہیں جس سے آپ جلد سے جلد رزلٹ چیک کر پائیں گے۔ رزلٹ پیج کا لنک نیچے دیا گیا ہے جس پر کلک کر رزلٹ جانا جا سکتا ہے۔

گھبرائیں نہیں,رکھیں سنیم
وہی دھیان رکھیں رزلٹ جاری ہونے کے بعد سبھی ابھیرتھیوں کو رزلٹ جاننے کی جلدبازی رہتی ہے,وہی ایک ساتھ زیادہ آویدکوں کے ویب سائٹ پر لاگ ان کرنے کے چلتے ویب سائٹ ہینگ بھی ہو جاتی ہے۔ ایسے میں اگر ویب سائٹ کھلنے میں سمیہ لے تو گھبرائیں نہیں,سنیم بنائیں رکھیں۔

رزلٹ جاننے کے لئے یہاں کلک کریں

انیہ رزلٹ جاننے کے لئے یہاں کلک کریں

Sarkari Naukri List,سرکاری نوکری لسٹ




X
سپریم کورٹ نے جاری کیا جونسپریم کورٹ نے جاری کیا جون
Bhaskar Whatsapp

Recommended

Click to listen..
Web Tranliteration/Translation