Loading...
LIVE: Sarkari Result 2018,سرکاری رزلٹ, Sarkari Result in Hindi

--Advertisement--

Sarkari Result 2018,سرکاری رزلٹ2018اور سرکاری نوکری سے جڑی سبھی جانکاری کے لئے جیسے سرکاری ایگجام کا ایڈمٹ کارڈ,سرکاری نوکری کے ایگجام ڈیٹ اور رجلٹس,سرکاری نوکری کے لئے آن لائن رجسٹریشن/اپلائی کرنے کا پروسیس,سبھی سرکاری نوکری سے جڑے نوٹیفیکیشن جاننے کے لئے دینک بھاسکر کےSarkari Resultپر وجٹ کریں|یہاں آپ کو آنے والی سبھی سرکاری نوکریوں کے بارے میں اور جو لوگ سرکاری نوکری کے لئے ایگجام دے چکے ہے انکے بارے میں سبھی طرح کی جانکاری اپلبدھ ہو جائیگی

UPSSSC Declared VDO/Gram Vikas Adhikari Exam Result

Rajasthan Vidyut Nigam Declared Stenographer, Junior Assistant/Commercial Assistant-II and Junior Accountant Exam Result

South Indian Bank Declared Probationary Officer Exam Result

Bihar Police Steno ASI Exam Result Declared

UPPSC Declared Result of Computer Knowledge Test in Additional Private Secretary

UPSRTC Meerut Declared Conductor Merit List 2018

RBI Declared Office Attendant Exam Result

UPPSC Declared Female Staff Nurse Exam Result

Latest Sarkari Result

RSMSSBنےInsdustry Inspectorکے پدوں پر فائنل رزلٹ کیا جاری

RSMSSB Insdustry Inspector Result 2018:راجستھان کرمچاری چین آیوگ نےIndustry Inspector (ادیوگ نریکشک)کے پدوں پر بھرتی پریکشا کا فائنل رزلٹ ڈکلییر کر دیا ہے۔ اگر آپنے اب تک رزلٹ چیک نہیں کیا ہے تو نیچے دی جا رہی جانکاری کے آدھار پر رزلٹ چیک کر سکتے ہیں۔ رزلٹ کے ساتھ ساتھ کٹ آف بھی جاری کی گئی ہے۔ کل13پد تھے جن کے لئے یہ بھرتی پرکریا مارچ, 2018سے شروع کی گئی تھی۔ لیکن رزلٹ12پدوں کے لئے ہی جاری کیا گیا ہے۔ جون مہینے میں پریکشا کے بعد اگست میں رزلٹ ڈکلییر کیا گیا تھا جسکے بعد اب فائنل رزلٹ کا اعلان کیا گیا ہے۔ رزلٹ میں سپھل رہے ابھیرتھیوں کے رول نمبر انکت کئے گئے ہیں ساتھ ہی کٹ آف مارکس بھی جاری کر دیئے گئے ہیں۔ اگر اب تک آپنے رزلٹ نہیں دیکھا ہے تو آئیے آپ کو بتاتے ہیں که رزلٹ کیسے چیک کریں۔ ہم نیچے رزلٹ پیج کا لنک بھی دے رہے ہیں۔ جس سے ابھیرتھیوں کو رزلٹ جاننے میں آسانی ہوگی۔

SBIنےJunior Associateکی مکھیہ پریکشا کا رزلٹ کیا جاری

SBI Junior Associates Main Exam Result 2018:سٹیٹ بینک آف انڈیا نے جونیئر ایسوسئیٹ(کسٹمیر سپورٹ اینڈ سیلس)کے پدوں پر آیوجت ہوئی مکھیہ پریکشا کا رزلٹ جاری کر دیا ہے۔ جن ابھیرتھیوں نے اس پریکشا میں حصہ لیا تھا وہ اب سٹیٹ بینک آف انڈیا کی ادھکارک ویب سائٹ پر جاکر رزلٹ چیک کر سکتے ہیں۔ ان پدوں کے لئے آویدن پرکریا جنوری2018میں شروع ہوئی تھی تو وہی پری ایگزام جون مہینے میں ہوا تھا۔ پری ایگزام کے بعد مکھیہ پریکشا8اگست کو ہوئی تھی,پریکشا کے بعد سے ہی ابھیرتھی رزلٹ کے انتظار میں تھے۔ وہی اب رزلٹ ڈکلییر کر دیا گیا ہے۔ کل8ہزار301پدوں پر یہ بھرتی نکالی گئی ہے۔ جن کے لئے20سے28سال تک کے ابھیرتھیوں نے آویدن کیا تھا۔ چینت ابھیرتھیوں کی نیوکتی الگ الگ راجیوں میں ہوگی۔ اگر آپنے اب تک رزلٹ چیک نہیں کیا ہے تو چلیے ہم آپ کو بتاتے ہیں که رزلٹ کیسے چیک کریں۔

MP High CourtنےAssistant Grade-IIIکے پدوں پر فائنل رزلٹ جاری کیا

UPSC Sarkari Result 2018 -مدھیہ پردیش ہائیکورٹ میں اسسٹینٹ گریڈ IIIکے پدوں پر بھرتی کے لئے آیوجت ہوئی پریکشا میں حصہ لیا تھا تو یہ خبر آپکے لئے اہم ہے۔ کیونکہ ہائیکورٹ نے ان پدوں پر فائنل رزلٹ جاری کر دیا ہے۔ جی ہاں...اگر آپنے اب تک رزلٹ نہیں دیکھا ہے تو مدھیہ پردیش ہائیکورٹ کی ادھکارک ویب سائٹ پر جاکر نتیجے دیکھ سکتے ہیں۔ کل2ہزار سے زیادہ پدوں پر بھرتی کے لئے یہ پریکشا آیوجت کی گئی تھی۔ جن کے لئے آویدن پرکریا جون, 2017میں شروع ہوئی تھی وہی اسسٹینٹ گریڈIIIکے پدوں پر پریکشا کا آیوجن اسی سال مئی مہینے میں ہوا تھا جسکے بعد سے ہی ابھیرتھیوں کو نتیجوں کا انتظار تھا وہی اب رزلٹ ڈکلییر کر دیا گیا ہے۔ اگر آپنے بھی پریکشا دی تھی لیکن سمجھ نہیں پا رہے که رزلٹ جلد سے جلد چیک کیسے کریں تو اسکی جانکاری ہم آپ کو دے رہے ہیں۔ وہی اگر رزلٹ پیج اوپن ہونے میں سمیہ لگے تو ابھیرتھیوں کو صلاح دی جاتی ہے که وہ ہڑبڑائے نہیں بلکہ سنیم اور دھیریہ سے کام لیں کیونکہ کئی بار ایک ہی سمیہ میں ایک ہی پیج اوپن کر سے ویب سائٹ ہینگ ہو جاتی ہے۔

UPSCنےCombined Geo-Scientist and Geologist Examکا رزلٹ جاری کیا

UPSC Sarkari Result 2018-لوک سیوا آیوگ یعنیUPSCنے اسی سال ہوئیCombined Geo-Scientist and Geologistکی پریکشا کا رزلٹ جاری کر دیا ہے۔ یہ پریکشا جون جولائی مہینے میں آیوجت ہوئی تھی جسکے بعد سے ہی ابھیرتھی اپنے رزلٹ کے انتظار میں تھے وہی اب رزلٹ ڈکلییر کر دیا گیا ہے۔ اگر آپنے اب تک نتیجے چیک نہیں کئے ہیں تو یوپیئیسسی کی آپھشیل ویب سائٹ پر جاکر رزلٹ دیکھا جا سکتا ہے۔ آپ کو بتا دیں که اب لکھت پریکشا میں سپھل ہوئے ابھیرتھیوں کا انٹرویو ہوگا۔ لیکن انٹرویو سے پہلے چینت ابھیرتھیوں کو ایکDetail Application Formبھرکر جمع کرانا ہوگا۔ یہ فارم لوک سیوا آیوگ کی آپھشیل ویب سائٹ پر جاکر12اکتوبر سے26اکتوبر تک بھرا جا سکےگا۔ اس فارم کے ساتھ اپنے سبھی دستاویزوں کو سکین کراکر بھی بھیجنا ہوگا۔ وہی اسکے آگے کی پرکریا کی جانکاری21اکتوبر کے بعد جاری کی جائیگی۔ چلیے آپ کو بتاتے ہیں که رزلٹ کیسے چیک کریں۔

SBI Junior Associateکی مکھیہ پریکشا کا رزلٹ اس دن ہوگا جاری,بینک نے جاری کیا نوٹس

SBI Junior Associates Main Exam Result 2018:سٹیٹ بینک آف انڈیا نے جونیئر ایسوسئیٹ(کسٹمیر سپورٹ اینڈ سیلس)کے پدوں پر آیوجت ہوئی مکھیہ پریکشا کا رزلٹ جاری ہونے کی تاریخ کا اعلان کر دیا ہے۔ رزلٹ22ستمبر کو جاری ہونے جا رہا ہے ۔ تو جن ابھیرتھیوں نے اس پریکشا میں حصہ لیا تھا وہ اب سٹیٹ بینک آف انڈیا کی ادھکارک ویب سائٹ پر جاکر اپ ڈیٹ لیتے رہے۔ رزلٹ2دن بعد22ستمبر کو جاری ہو جائیگا۔ بتایا جا رہا ہے که چینت امیداروں کی سوچی دسمبر کے پہلے ہفتے میں جاری کی جا سکتی ہے۔ ایس بی آئی کی اور سے تے کی گئی نیونتم کٹ آف مارکس حاصل کرنے والے امیدواروں کو ہی کوالپھائی مانا جائیگا۔ فائنل میرٹ لسٹ میں پریلمس کے مارکس شامل نہیں ہو نگے۔ کیلکلیشن میں کیول مینس ایگجام میں پراپت ہوئے انکو کو ہی شامل کیا جائیگا۔ وہی اب رزلٹ جلد ہی جاری ہو نگے لہذا رزلٹ کیسے چیک کرے اسکی جانکاری ہم نیچے دے رہے ہیں۔

BPSCنےChild Development Project Officer Pre Examکا رزلٹ جاری کیا

BPSC Pre Exam Result:بہار لوک سیوا آیوگ نے بال وکاس پریوجنا ادھیکاری کے پدوں پر نکلی بھرتی کے لئے آیوجت پری ایگزام کا رزلٹ جاری کر دیا ہے۔ جس کسی ابھیرتھی نے پریکشا دی تھی وہ اب نتیجے جان سکتے ہیں۔ رزلٹ کیسے دیکھ سکتے ہیں اسکی پرکریا نیچے بتائی گئی ہے۔ ان پدوں کے لئے آویدن پرکریا ایک سال پہلے ستمبر2017میں شروع کی گئی تھی,کل30پد ہیں جن کے لئے یہ بھرتی پرکریا چلائی گئی ہے۔ جن پر کافی سنکھیا میں آویدکوں نے آویدن کیا ہے۔ جن کی عمر21سے37سال کے بیچ ہے۔ پریکشا جولائی مہینے میں آیوجت ہوئی تھی اور پریکشا کے بعد سے ہی ابھیرتھیوں کو نتیجوں کا انتظار تھا جو اب ڈکلییر کر دیئے گئے ہیں۔ اگر اب تک آپنے اپنے نتیجے نہیں دیکھیں ہیں تو آئیے آپ کو بتاتے ہیں که رزلٹ کیسے چیک کریں۔

MPPSCنےAssistant Professor Bio Chemistryکے لئے ہوئی پریکشا کا رزلٹ جاری کیا

MPPSC Assistant Professor Result:اگر آپنے بھیBio Chemistry Assistant Professorکے پدوں کے لئے مدھیہ پردیش لوک سیوا آیوگ کی اور سے آیوجت پریکشا میں حصہ لیا تھا تو یہ اہم خبر آپکے لئے ہے۔ آیوگ نے ان پدوں پر بھرتی کا رزلٹ جاری کر دیا ہے۔ ساتھ ہی ساتھ کٹ آف مارکس بھی ڈکلییر کر دیئے گئے ہیں۔ اگر اب تک آپنے نتیجے نہیں دیکھے ہیں تو جلد دیکھیں۔ رزلٹ کیسے چیک کریں اسکی جانکاری بھی ہم آپ کو نیچے دے رہے ہیں۔ دراصل مدھیہ پردیش لوک سیوا آیوگ نے دسمبر2017مییں ان پدوں پر بھرتی کے لئے آویدن پرکریا شروع کی تھی۔ کیمسٹری,بایولاجی,اتہاس,انگریزی,بھو وگیان,آل,گنت سمیت16وشیوں کے لئے اسسٹینٹ پروفیسر کے پدوں پر سرکاری نوکری نکالی گئی تھی۔ کل2ہزار968پد ہیں جن ہے بھرا جانا ہے۔ وہی جیو رسائن یعنیBio Chemistyکے پدوں پر اب یہ رزلٹ ڈکلییر کر دیا گیا ہے۔ آئیے آپ کو بتاتے ہیں که رزلٹ کیسے چیک کریں۔

BPSCنے63 Combined Preliminary Exam 2017کا رزلٹ کیا ڈکلییر

BPSC Result 2017:بہار لوک سیوا آیوگ نے63 Combined Preliminary Exam 2017کا رزلٹ جاری کر دیا ہے۔ یہ ایڈیشنل رزلٹ ہے اس سے پہلے پریکشا پرنام9ستمبر, 2018کو جاری کیا گیا تھا لیکن ان رزلٹ کی سمیکشا کے بعد یہ بات سامنے آئی تھی که وکلانگتا کے آدھار پر شیتج آرکشن جہاں4فیصدی نردھارت کیا گیا تھا وہی پریکشاپھل3فیصدی شیتج آرکشن کے آدھار پر تیار کیا گیا تھا۔ صرف یہی نہیں بھوتپورو سوتنترتا سینانیوں کے پوتا پوتی,ناتی ناتن کوٹی کے تحت سپھل گھوشت امیدواروں کی سوچی میں کچھ امیدوار بھول سے شامل نہیں کئے گئے تھے جسکے بعد اب سدھار کے ساتھ یہ رزلٹ ڈکلییر کیا گیا ہے۔ اس سے پہلے4ہزار267سپھل امیدواروں کا رزلٹ جاری کیا گیا تھا وہی اب باقی96نئے امیدواروں کو سپھل گھوشت کرتے ہوئے نتیجوں کا اعلان کیا گیا ہے۔ اگر آپ بھی رزلٹ کے انتظار میں تھے اور اب تک نتیجے چیک نہیں کئے ہیں تو جلد سے جلد کریں۔ پریکشا پرنام کیسے دیکھیں اسکی جانکاری ہم نیچے دے رہے ہیں۔

UPPSCنےLECTURERکے پدوں پر ہونے جا رہی پریکشا کاADMIT CARDجاری کیا

UPPSC Lecturer Admit Card:اتر پردیش لوک سیوا آیوگ نے لیکچرر کے پدوں پر ہونے جا رہے سکریننگ ٹیسٹ کے لئےADMIT CARDجاری کر دیا ہے۔ اگر آپنے اب تک ایڈمٹ کارڈ ڈاؤن لوڈ نہیں کیا ہے۔ تو جلد سے جلد ضرور ڈاؤن لوڈ کر لیں۔ یہ پریکشا23ستمبر کو ہونے جا رہی ہے۔ آپ کو بتا دیں که پریکشا میں بیٹھنے سے پہلے آپکے پاس حل ٹکٹ یا ایڈمٹ کارڈ کا ہونا بیحد ضروری ہے جسکے بنا آپ کو پریکشا میں بیٹھنے نہیں دیا جائیگا۔ تو23ستمبر سے پہلے ایڈمٹ کارڈ ضرور ڈاؤن لوڈ کریں۔ یہ پریکشا الہ آباد اور لکھنؤ میں ہونے جا رہی ہے۔ کل150انکوں کی یہ پریکشا2گھنٹے کے لئے ہوگی جسمیں کل150پرشن پوچھے جا ئینگے یعنی ایک پرشن کا ایک انک۔ چلیے آپ کو بتاتے ہیں که کیسے آپADMIT CARDڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔

IBPSنےCRP RRB VII - Officer Scale-1کا سکور کارڈ کیا جاری

IBPS CRP RRB VII - Officer Scale-1 Score Card:انسٹی ٹیوٹ آف بینکنگ پرسنل سیلیکشن نے آفیسر سکیل 1کے پدوں پر بھرتی کے لئے آیوجت ہوئی پرارمبھک پریکشا کا سکور کارڈ جاری کر دیا ہے۔ اس سے پہلے نتیجے7ستمبر کو گھوشت کئے گئے تھے۔ جسکے بعد سے ہی آویدکوں کو سکار کارڈ کا انتظار تھا جو رزلٹ سے11دن کے بعد ڈکلییر کر دیا گیا ہے۔ اگر آپنے اب تک سکور کارڈ ڈاؤن لوڈ نہیں کیا ہے توIBPSکی آپھشیل ویب سائٹ پر جاکر جلد سے جلد کر سکتے ہیں۔ وہی ایک ساتھ کئی ابھیرتھیوں کے ویب سائٹ پر لاگ ان کرنے سے ویب سائٹ ہینگ بھی ہو سکتی ہے لہذا گھبرائیں نہیں بلکہ دھیریہ سے کام لیں۔ تھوڑی دیر بعد ہی صحیح پیج ضرور اوپن ہوگا۔ جسکے بعد آپ اپنا سکور کارڈ ڈاؤن لوڈ کر پائیں گے۔ چلیے آپ کو بتاتے ہیں که کیسے آپ بنا دیر کئے اپنا سکور کارڈ ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔

Naval Dockyard MumbaiنےFiremanکے پدوں پر بھرتی پریکشا کا رزلٹ کیا ڈکلییر

Naval Dockyard Fireman Result 2018 Declared:نیول ڈوکیارڈ گروپ سی پھایرمیین کے95پدوں پر بھرتی کے لئے آیوجت پریکشا کا رزلٹ جاری کر دیا گیا ہے۔ جس کسی ابھیرتھی نے پریکشا دی تھی اور نتیجوں کا انتظار تھا وہ اب آپھشیل ویب سائٹ پر جاکر رزلٹ چیک کر سکتے ہیں۔ ان پدوں پر بھرتی کے لئے آویدن پرکریا اپریل2018میں شروع کی گئی تھی کل95پدوں پر بھرتی ہونی تھی جن کے لئے نیونتم آیو سیما10ویں پاس نردھارت کی گئی تھی یہی کارن تھا که ان پدوں پر بھاری تعداد میں آویدکوں نے آویدن کیا تھا۔ جسکے بعد پریکشا اسی مہینے9تاریخ کو آیوجت ہوئی تھی وہی پریکشا کے10دنوں کے بھیتر ہی رزلٹ بھی ڈکلییر کر دیا گیا ہے۔ اگر آپنے اب تک رزلٹ نہیں دیکھا ہے تو چلیے ہم آپ کو بتاتے ہیں که جلد سے جلد رزلٹ کیسے دیکھیں۔

RRBگروپ ڈی کے پدوں پر16اکتوبر کے بعد ہونے والےCBTکا شیڈیول20ستمبر کو لائیو کریگا

RRB Group-D CBT Schedule 2018: :16اکتوبر کے بعد ہونے جا رہی ریلوے گروپ ڈی لیول1کی سیبیٹی پریکشا کا پورا شیڈیول20ستمبر, 2018کو جاری کیا جائیگا۔ اسکی جانکاری ریلوے بھرتی بورڈ نے دی ہے۔ یعنی جو ابھیرتھی16اکتوبر کے بعد سیبیٹی میں حصہ لینے جا رہے ہیں,انکی کس دن کس شہر میں,کون سی شفٹ میں پریکشا ہوگی,اسکی پوری ڈٹیل ریلیز کر دی جائیگی۔ لہذا آپھشل ویب سائٹ پر جاکر اپ ڈیٹ لی جا سکتی ہے۔ اس سے پہلے17ستمبر سے16اکتوبر تک چلنے والی پریکشاؤں کا شیڈیول9ستمبر کو جاری کیا گیا تھا۔ وہی اب16اکتوبر کے بعد جن امیدواروں کی پریکشا ہوگی,انکی صحیح پریکشا تتھی,شہر اور شفٹ کی جانکاری20ستمبر کو ڈکلییر کی جائیگی۔ پریکشارتھیوں کو صلاح دی جاتی ہے که وہ ادھکارک ویب سائٹ پر لاگ ان کر اپ ڈیٹ لیتے رہے۔ جس کا لنک نیچے که اور دیا گیا ہے۔

16اکٹور کے بعد ہونے والیRRB Group-D CBTکی پریکشا کا شیڈیول کبھی بھی ہو سکتا ہے جاری

RRB Group-D CBT Schedule:ریلوے گروپ ڈی کی بھرتی پریکشا سوموار سے شروع ہو گئی ہے۔ یہ پریکشا17ستمبر سے16اکتوبر تک چلیگی۔ جس کا پورا شیڈیول آپھشیل ویب سائٹ پر موجود ہیں لیکن اب ریلوے بھرتی بورڈ16اکتوبر کے بعد ہونے والے کمپیوٹر آدھارت ٹیسٹ کا شیڈیول بھی جاری کرنے جا رہا ہے۔ آج یا کل میں کسی بھی وقت شیڈیول ڈکلییر کیا جا سکتا ہے۔ یعنی کس دن کس شہر میں,کون سی شفٹ میں پریکشا ہوگی,اسکی پوری ڈٹیل ریلیز کر دی جائیگی۔ جو ابھیرتھی16اکتوبر کے بعد سیبیٹی میں حصہ لینے جا رہے ہیں وہ اب آپھشیل ویب سائٹ پر جاکر اپ ڈیٹ لیتے رہے۔ آپھشیل ویب سائٹ کا لنک نیچے کی اور دیا گیا ہے۔ آپ کو بتا دیں که اس سے پہلے09ستمبر کو صرف ان ابھیرتھیوں کی پریکشا سٹی,ڈیٹ,شفٹ کی سوچنا جاری کی گئی تھی جن کی پریکشائیں17ستمبر سے16اکتوبر کے بیچ تے کی گئی تھی یعنی16اکتوبر کے بعد جن امیدواروں کی پریکشا ہوگی,انکی صحیح پریکشا تتھی,شہر اور شفٹ کی جانکاری اب ڈکلییر کر دی جائیگی۔

RRBگروپ ڈی لیول1کی پریکشا شروع,پریکشا کے لئے چلائی سپیشن ٹرینیں

RRB Group D Exam:ریلوے گروپ ڈی کی بھرتی پریکشا سوموار سے شروع ہو گئی ہے۔ یہ کمپیوٹر بیسڈ ٹیسٹ ہے جو17ستمبر سے16اکتوبر تک چلیگا۔ یہ پہلی بار ہے جب آرآربی گروپ ڈی کے پدوں پر بھرتی کے لئے سیبیٹی کرانے جا رہا ہے۔ اتر مدھیہ ریلوے کے4ہزار762پدوں کے لئے کرائی جانے والی یہ پریکشا یوپی,مدھیہ پردیش اور اتراکھنڈ کے11شہروں میں کل41کیندروں پر ہو رہی ہے۔ جسمیں یوپی کا الہ آباد,کانپور,آگرہ,متھرا,علیگ,جھانسی,مرادآباد تو وہی ایم پی کے گوالیر اور اتراکھنڈ کے ہری دوار,روڑکی اور دیہرادون شہر شامل ہیں۔ یہ بہوکلپی پریکشا ہے جسمیں ابھیرتھیوں کو90منٹ ملیں گے جسمیں100پرشنوں کے جواب دینے ہو نگے۔ وہی نیگیٹو مارکنگ بھی ہوگی یعنی تین غلط جواب پر ایک نمبر کٹ جائیگا۔ تو پریکشا میں شامل ہونے والے ابھیرتھیوں کو یہ صلاح دی جاتی ہے که ہر سوال کا جواب بیحد ہی سوجھ بوجھ کے ساتھ دیں۔ حالانکہ پریکشا سے پہلے آرآربی نے ماک ٹییسٹ کا لنک بھی جاری کیا تھا جس پر ابھیرتھیوں نے پریکٹس کر ایگزام کی تیاری بھی کی تھی۔

Supreme Court Result 2018 جونیئر کورٹ اسسٹینٹ کے لئے ہوئے ٹائپنگ ٹیسٹ کا رزلٹ جاری

Supreme Court Sarkari Results 2018:سپریم کورٹ نے مارچ, 2018میں آیوجت ہوئی جونیئر کورٹ اسسٹینٹ کے پدوں پر ٹائپنگ پریکشا کا رزلٹ جاری کر دیا ہے,جس کسی ابھیرتھی نے اس پریکشا میں حصہ لیا تھا وہ اب اپنا رزلٹ چیک کر سکتے ہیں۔ آپ کو بتا دیں که ان پدوں کے لئے پریکشا6سے9مارچ, 2018کو آیوجت کی گئی تھی جسمیں بھاری تعداد میں آویدکوں نے حصہ لیا تھا۔ جبکہ ان پدوں کے لئے آویدن پرکریا فروری,2017میں شروع کی گئی تھی۔ ٹائپنگ ٹیسٹ کے بعد سے ہی پریکشارتھی نتیجوں کے انتظار میں تھے۔ وہی اب نیچے دیئے لنک پر جاکر رزلٹ چیک کیا جا سکتا ہے۔ ان پدوں کے لئے18سے27سال تک کے آویدکوں نے آویدن کیا تھا۔ وہی اگر آپنے اب تک پریکشا پرنام چیک نہیں کئے ہیں تو آئیے آپ کو بتاتے ہیں که کیسے جلد سے جلد نتیجے دیکھیں جا سکتے ہیں۔

BOIنےCredit Officerکے پدوں پر ہوئے انٹرویو کا رزلٹ جاری کیا

BOI Credit Officer Result 2018:بینک آف انڈیا نے کریڈٹ آفیسر کے پدوں پر ہوئے انٹرویو کا رزلٹ جاری کر دیا ہے۔ اگر آپنے بھی انٹرویو میں حصہ لیا تھا اور کر رہے ہیں اپنے رزلٹ کا انتظار تو رزلٹ اب چیک کیا جا سکتا ہے۔ رزلٹ بینک کی ادھکارک ویب سائٹ پر اپ لوڈ کر دیا گیا ہے۔ وہی اب ابھیرتھیوں کو اپنے سمبندھت ضروری دستاویز بھی جمع کرانے ہو نگے جسکے بعد ہی فائنل نتیجے گھوشت کئے جا ئینگے۔ آپ کو بتا دیں که ان پدوں کے لئے آویدن پرکریا اپریل2018میں شروع کی گئی تھی۔ جسکے بعد پریکشا جون مہینے میں ہوئی جس کا رزلٹ جون کے آخری ہفتے میں ہی جاری کر دیا گیا تھا۔ اسکے بعد انٹرویو ہوئے تھے جن کا رزلٹ بھی اب جاری کر دیا گیا ہے۔ کل158پد تھے جن کے لئے یہ بھرتی نکالی گئی تھی۔ اگر آپنے اب تک رزلٹ چیک نہیں کیا ہے تو ہم آپ کو بتاتے ہیں که کیسے جلد سے جلد رزلٹ چیک کریں۔

Supreme Court Result 2018 جونیئر کورٹ اسسٹینٹ کے لئے ہوئے ٹائپنگ ٹیسٹ کا رزلٹ جاری

Supreme Court Sarkari Results 2018:سپریم کورٹ نے مارچ, 2018میں آیوجت ہوئی جونیئر کورٹ اسسٹینٹ کے پدوں پر ٹائپنگ پریکشا کا رزلٹ جاری کر دیا ہے,جس کسی ابھیرتھی نے اس پریکشا میں حصہ لیا تھا وہ اب اپنا رزلٹ چیک کر سکتے ہیں۔ آپ کو بتا دیں که ان پدوں کے لئے پریکشا6سے9مارچ, 2018کو آیوجت کی گئی تھی جسمیں بھاری تعداد میں آویدکوں نے حصہ لیا تھا۔ جبکہ ان پدوں کے لئے آویدن پرکریا فروری,2017میں شروع کی گئی تھی۔ ٹائپنگ ٹیسٹ کے بعد سے ہی پریکشارتھی نتیجوں کے انتظار میں تھے۔ وہی اب نیچے دیئے لنک پر جاکر رزلٹ چیک کیا جا سکتا ہے۔ ان پدوں کے لئے18سے27سال تک کے آویدکوں نے آویدن کیا تھا۔ وہی اگر آپنے اب تک پریکشا پرنام چیک نہیں کئے ہیں تو آئیے آپ کو بتاتے ہیں که کیسے جلد سے جلد نتیجے دیکھیں جا سکتے ہیں۔

RRB Group D Exam:بورڈ نے پریکشارتھیوں کے لئے جاری کئے مہتوپورن نردیش

RRB Group D Sarkari Exam 2018:ریلوے بھرتی بورڈ نے گروپ ڈی کی پریکشا کی تاریخ جاری کرنے کے ساتھ ساتھ ایڈمٹ کارڈ بھی جاری کر دیا ہے۔ پریکشا جہاں17ستمبر, 2018سے16اکتوبر2018تک چلینگی تو وہی ان پریکشاؤں کے لئے ایڈمٹ کارڈ بھی جاری کر دیا گیا ہے۔ یعنی13ستمبر سے ایڈمٹ کارڈ ڈاؤن لوڈ کئے جا سکتے ہیں۔ اگر آپنے اب تک ایڈمٹ کارڈ ڈاؤن لوڈ نہیں کیا ہے تو آپکے پاس16ستمبر شام5بجے تک کا وقت ہے آپ اپنا حل ٹکٹ ڈاؤن لوڈ کر اپنے پاس سرکشت رکھ سکتے ہیں کیونکہ ایگزام میں شامل ہونے کے لئے پریکشارتھی کے پاس ایڈمٹ کارڈ ہونا بیحد ضروری ہے۔ ایڈمٹ کارڈ ڈاؤن لوڈ کرنے کا لنک ہم آپ کو نیچے دے رہے ہیں تاکہ آپ کو کسی طرح کی کوئی دقت نہ ہو۔ وہی ایڈمٹ کارڈ ڈاؤن لوڈ کرنے کے بعد سب سے بڑی ٹینشن ہے پریکشا کی۔ اگر آپنے ایگجام سے جڑی کچھ خاص باتوں کا دھیان نہیں رکھا تو بڑی گڑبڑ ہو سکتی ہے۔ اسی لئے دینک بھاسکر آپ کو کچھ باتوں کی خاص جانکاری دے رہا ہے جو آپکے لئے کافی فائدےمند ثابت ہو سکتی ہیں۔

الہ آباد ہائیکورٹ نے کلرک اور سٹینوگرافر پریکشا کا ایڈمٹ کارڈ جاری کیا

Sarkari Exam Admit Card:الہ آباد ہائیکورٹ میں گروپ ڈی کے پدوں پر بھرتی کے لئے پریکشا25ستمبر2018سے29ستمبر2018تک ہونے جا رہی ہے لہذا پریکشا سے پہلے الہ آباد ہائیکورٹ نے ایڈمٹ کارڈ جاری کر دیئے ہیں۔14ستمبر سے ایڈمٹ کارڈ ڈاؤن لوڈ کئے جا سکیں گے۔ اگر آپ بھی اس پریکشا میں شامل ہونے جا رہے ہیں تو اپنا حل ٹکٹ ضرور ڈاؤن لوڈ کر لیں۔ آپ کو بتا دیں که یہ پریکشا سٹینوگرافر سٹیج2, 3اور کلرک کے پدوں پر آیوجت کی جا رہی ہے,پریکشا25ستمبر سے29ستمبر تک چلیگی۔ پریکشا میں بیٹھنے سے پہلے پریکشارتھی کے پاس ایڈمٹ کارڈ ہونا بیحد ضروری ہے لہذا اب آپ اپنا حل ٹکٹ ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔ آپ کو بتا دیں که کلرک کے لئے کل1ہزار786پد ہیں تو وہی سٹینوگرافر کے543پد ہیں جن ہے بھرنے کے لئے ہی یہ پرکریا شروع کی گئی ہے۔ چلیے آپ کو بتاتے ہیں که ایڈمٹ کارڈ کیسے ڈاؤن لوڈ کریں۔

NABARDنے اسسٹینٹ منیجر کے لئے ہوئی بھرتی پریکشا کا فائنل رزلٹ کیا جاری

Nabard Sarkari results 2018:نیشنل بینک آف ایگریکلچر اینڈ رورل ڈیولیپمینٹ میں اسسٹینٹ منیجر گروپAکے پدوں پر فائنل رزلٹ جاری کر یوگیہ ابھیرتھیوں کی لسٹ ڈکلییر کر دی گئی ہے۔ اگر آپنے بھی پریکشا دی تھی اور آپ پریکشا پرنام کے انتظار میں تھے تو آپ رزلٹ نیچے دیئے جا رہے لنک پر کلک کر جان سکتے ہیں۔ آپ کو بتا دیں که ان پدوں کے لئے آویدن پرکریا مارچ, 2018سے شروع ہوئی تھی کل92پدوں کے لئے یہ بھرتی پرکریا شروع کی گئی تھی جن کے لئے بھاری سنکھیا میں آویدکوں نے آویدن کیا تھا۔ مئی مہینے میں پری ایگزام تو جون مہینے میں مکھیہ پریکشا کا آیوجن کیا تھا۔ جسکے بعد سے ہی ابھیرتھی انتظار میں تھے وہی اب مکھیہ پریکشا کا فائنل رزلٹ گھوشت کر دیا گیا ہے۔ آئیے آپ کو بتاتے ہیں که آپ اپنا رزلٹ کیسے چیک کر سکتے ہیں

Web Tranliteration/Translation