Loading...
Hast Rekha Hath ki Rekha Gyan in Hindi Know About 12 Inauspicious Signs of Married Life | hast rekha: 12اشبھ سنکیت,یہ ایکسٹرا افیئر اور شادی ٹوٹنے کی اور کرتے ہیں اشارہ- Dainik Bhaskar
--Advertisement--

hast rekha: 12اشبھ سنکیت,یہ ایکسٹرا افیئر اور شادی ٹوٹنے کی اور کرتے ہیں اشارہ

Hast Rekha Hath ki Rekha Gyan in Hindi:ہست ریکھا شاستر میں شادی اور افیئر سمبندھی باتوں کے لئے وواہ ریکھا دیکھی جاتی ہے۔

Dainik Bhaskar

Sep 04, 2018, 06:17 PM IST
Hast Rekha Hath ki Rekha Gyan in Hindi Know About 12 Inauspicious Signs of Married Life

ہست ریکھا شاستر میں شادی اور افیئر سمبندھی باتیں جاننے کے لئے ہتھیلی کی وواہ ریکھا یعنی میرڈ لائن کو دیکھا جاتا ہے۔ وواہ ریکھا سے کسی بھی ویکتی کی شادی,دامپتیہ جیون اور پریمپرسنگپر وچار کیا جاتا ہے۔ یہ ہاتھ کی سب سے چھوٹی انگلی(لٹل فنگر)کے نیچے والے بھاگ پر آڑی ریکھا ہوتی ہے۔ چھوٹی انگلی کے نیچے والے بھاگ کو بدھ پروت کہا جاتا ہے۔ وواہ ریکھا ایک یا ایک سے ادھک بھی ہو سکتی ہے۔

یہاں جانئے وواہ ریکھا سے جڑی اشبھ باتیں-

1.ہتھیلی میں ایک سے ادھک وواہ ریکھائیں پریم پرسنگ کی سنکھیا بتاتی ہیں۔ وواہ ریکھا کے ساتھ ساتھ چلنے والی ریکھا ایکسٹرا میرٹل افیئر کو بتاتی ہے۔

2.یدی وواہ ریکھا کے پرارمبھ میں کسی دیپ کے سمان چہن ہے تو جیون ساتھی کا کوئی انیتک سمبندھ ہو سکتا ہے۔ ایسے لوگوں کی شادی دھوکے سے ہوتی ہے۔ دیپ کا چہن انت میں ہو تو یہ جیون ساتھی کے سواستھیہ کے لئے برا سنکیت ہے۔

3.یدی کسی ویکتی کی ہتھیلی میں وواہ ریکھا کے پرارمبھ میں تل ہے تو یہ جیون ساتھی کے برے سواستھیہ کی اور اشارہ کرتا ہے۔ یدی یہ تل ادھک گہرا ہو تو یہ جیون ساتھی کے جیون کے لئے خطرے کی اور اشارہ کرتا ہے۔

4.یدی کسی ویکتی کے ہاتھ میں وواہ ریکھا پر کراس کا نشان ہے تو ہستریکھا جیوتش کے انوسار ایسے لوگوں کا جیون ساتھی جلدی گزر سکتا ہے۔

5.یدی وواہ ریکھا پر کسی ورگ کے سمان چہن دکھائی دے رہا ہے تو یہ جیون ساتھی کے خراب سواستھیہ کا سنکیت دیتا ہے۔

6.وواہ ریکھا نیچے کی اور بہت ادھک جھکی ہوئی ہو تو پتی پتنی پریشان رہتے ہیں۔

7.دونوں ہاتھوں میں وواہ ریکھا کی شروعات میں دو شاکھائیں ہو تو اس ویکتی کی شادی ٹوٹنے کے یوگ بنتے ہیں۔

8.وواہ ریکھا بہت ادھک نیچے کی اور جھکی ہوئی ہو اور وہ ہردیہ ریکھا کو کاٹتے ہوئے اور نیچے تک جائے تو یہ اشبھ لکشن ہوتا ہے۔ ایسی ریکھا والے ویکتی کا جیون ساتھی اسکی موجودگی میں ہی گزر سکتا ہے۔

9.یہ ریکھا اگر لٹل فنگر کے نیچے سے شروع ہوتی ہو اور کسی انیہ لائن سے کٹ رہی ہو تو ایسے لوگوں کا ویواہک جیون پریشانیوں سے بھرا ہوتا ہے۔

10.یدی وواہ ریکھا کے انت میں کسی سانپ کی جیبھ کے سمان دو شاکھائیں ہوں تو یہ پتی پتنی کے بیچ ویچارک متبھید پیدا کرتی ہے۔

11.یدی کسی ویکتی کے ہاتھ میں وواہ ریکھا اوپر کی اور مڑ جائے اور چھوٹی انگلی تک پہنچ جائے تو ایسے ویکتی کے وواہ میں کافی پریشانیاں آتی ہیں۔ عام طور پر ایسی وواہ ریکھا والے انسان کا وواہ ہونا بہت مشکل ہوتا ہے یعنی ان لوگوں کے اوواہت رہنے کی سنبھاونائیں کافی ادھک ہوتی ہیں۔

12.اوپر کی اور مڑی ہوئی وواہ ریکھا شبھ نہیں معنی جاتی ہے۔ یدی یہ ریکھا تھوڑی سی اوپر کی اور مڑ گئی ہے تو ویکتی کا وواہ ہونے میں بہت بادھائیں آتی ہیں اور وواہ ہو بھی جاتا ہے تو ویواہک جیون سکھی نہیں کہا جا سکتا ہے۔

X
Hast Rekha Hath ki Rekha Gyan in Hindi Know About 12 Inauspicious Signs of Married Life
Bhaskar Whatsapp

Recommended

Click to listen..
Web Tranliteration/Translation