Loading...
دینک ٹربیون-دینک ٹربیون آن لائن ہندی خبریںDainik Tribune Hindi News

پیداوار بڑھانے کو سپین کی کمپنی,ہکروی میں سہیوگ !    ڈی ایل ایف واسیوں نے کہا کسی قیمت پر برداشت نہیں کرینگے ٹھیکہ !    اب گاؤں کی دہلیز پر پہنچیگا‘سنیما گھر’ !    سینسیکس1422,نفٹی421انک سے جوش میں !    امیر کسانوں کو فری بجلی کیوں !    سب سے لمبا افطار کرانے پر بھارتیہ چیرٹی سنستھا گنیج ریکارڈ میں درج !    عمول دودھ2روپے مہنگا !    ترپال ڈھکے ٹرکوں کی ناکے پر چیکنگ نہیں لیپٹاپ میں ملے ایک ہزار واہنوں کے نمبر !    وشوکپ میں ہر ٹیم میں آل راؤنڈر ہو نگے‘ترپ کا اکا’ !    راج مستری کی بیٹی کو راجیہ میں8واں,ضلعے میں تیسرا ستھان !    

تازہ خبر

چناووں کی کسک آخرکار لگ بھگ دو ماہ چلے سترہویں لوک سبھا کے چناؤ ساتویں چرن کے ساتھ ہی سماپت ہو گئے۔ کروڑوں لوگوں کا چلچلاتی دھوپ میں گھر سے باہر نکلنا اور لائنوں میں کھڑے ہوکر ووٹ ڈالنے کی باری کا انتظار کرنے کے درشیہ دنیا میں درلبھ ہی ہو نگے۔
اینڈیئے نیتاؤں سے آج ڈنر پر ملیں گے مودی شاہ سترہویں لوک سبھا کے چناؤ کے ایگجٹ پول آنے کے بعد اب سبھی دلوں کی نگاہیں23مئی کو ہونے والی متگننا پر ٹکی ہیں۔ متگننا کے دن میڈیا اور پارٹی کاریہ کرتاؤں سے سنواد کرنے کے لئے بھاجپا اور کانگریس کے مکھیالیوں میں تیاری چل رہی ہے۔ پردھان منتری نریندر مودی اور بھاجپا ادھیکش امت شاہ منگلوار کو کیندریہ منتریوں اور اینڈیئے کے نیتاؤں سے ملیں گے۔
سرینگر ایئربیس کے ایؤسی کو ہٹایا سرینگر کے پاس بڈگام میں27فروری کو ایم آئی 17ہیلی کاپٹر قریش ہونے کے معاملے کی جانچ پوری ہونے کے قریب ہے,اس بیچ وایوسینا نے سرینگر ایئربیس کے ایئر آفیسر کمانڈنگ(ایؤسی)کو ہٹا دیا ہے۔ اس حادثے میں ہیلی کاپٹر پر سوار سبھی6وایوسینا کرمیوں اور زمین پر موجود ایک عام ناگریک کی موت ہو گئی تھی۔
3لاکھ جوانوں کی پہریداری میں ہوئے7چرن کے چناؤ دیش میں سات چرنوں کے لوک سبھا چناؤ کے لئے تین لاکھ اردھسینیہ بلوں کے ساتھ20لاکھ سے ادھک راجیہ پولیس ادھیکاری اور ہوم گارڈ تعینات کئے گئے تھے۔ گرہ منترالیہ کے ادھیکاریوں نے سوموار کو بتایا که2019میں اتنی بڑی سنکھیا میں سرکشابلوں کی تعیناتی بھارت میں اب تک کی سب سے ادھک ہے۔
سپریم کورٹ آج کریگا سنوائی سپریم کورٹ اپریل2016میں بنے کالا دھن قانون کو جولائی2015سے لاگو کرنے اور اسکے دائرے میں آنے والے لوگوں کے خلاف جانچ کی انومتی دینے سمبندھی ادھسوچنا پر روک لگانے کے دہلی ہائیکورٹ کے آدیش کے خلاف منگلوار کو سنوائی کریگا۔ اس آدیش کو کیندر سرکار نے چنوتی دی ہے۔
ممتا سے ملے چندر بابو نائڈو بھاجپا کے خلاف وپکشی نیتاؤں کو لامبند کرنے کی کوششوں میں جٹے آندھر پردیش کے مکھیہ منتری این چندر بابو نائڈو نے سوموار کو یہاں پچھم بنگال کی مکھیہ منتری ممتا بنرجی سے ملاقات کی۔ سوتروں نے بتایا که نائڈو نے‘مہاگٹھبندھن'کی بھوشیہ کی رننیتی کو لیکر ممتا سے45منٹ تک چرچا کی۔ بیٹھک میں کانگریس کے سمرتھن سے شیتریہ دلوں کی غیر بھاجپا سرکار کے گٹھن کی سنبھاوناؤں پر بھی چرچا ہوئی۔
تبت دورے کے دوران‘نشپکش فیصلہ’کریں امریکی راجدوت امریکی راجدوت ٹیری برانسٹیڈ کو تبت دورہ کرنے کی انومتی دینے والے چین نے سوموار کو امید جتائی که امریکی راجدوت ہمالیی شیتر کی ستھتی خاص کر دھرم اور تبتی سنسکرتی کو لیکر‘نشپکش فیصلہ’کرینگے۔ برانسٹیڈ19سے25مئی کے بیچ تبت سوایت شیتر کے سیماورتی کونہائی پرانت کے دورے پر ہیں اور یہ چار سالوں میں بیحد پرتبندھت شیتر میں کسی امریکی راجدوت کا پہلا دورہ ہے۔
امریکہ میں سخت گربھ پات قانون کے خلاف پردرشن امریکہ کے دکشنی راجیہ الباما میں گربھ پات پر لگائے گئے دیش کے سب سے سخت پرتیبندھوں کے ورودھ میں ہزاروں لوگ سڑکوں پر اترے۔ ستھانیہ میڈیا نے خبر دی که راجیہ کی راجدھانی مونٹگومری میں“الباما مانو جیون سنرکشن قانون”کی نندا کرنے کے لئے مہلا پرجنن ادھیکاروں کی وکالت کرنے والے قریب500کاریہ کرتا ایکترت ہوئے جبکہ برمنگھم,اینسٹن,ہنٹسولے اور موبائل میں قریب3,000لوگ اس ورودھ میں شامل ہوئے۔
درلبھ:جسم میں داییں اور دھڑکتا ہے دل چکتسکوں نے یہاں کے ایک سرکاری اسپتال میں اپینڈکس کے37ورشیہ مریض کی سوموار کو جانچ کرایی,تو وہ یہ جان کر چکت رہ گئے که اس شخص کا دل باییں اور کے بجائے داییں اور دھڑک رہا ہے۔ شاسکیہ مہاراجہ یشونت راؤ ہولکر چکتسالیہ کے سرجری وبھاگ کے سہایک پروفیسر اروند شکلا نے بتایا که مریض پیٹ درد کی شکایت لیکر اسپتال پہنچا تھا۔
آسٹریلیا میں ستاروڑھ گٹھ بندھن بہہ مت کی اور آسٹریلیا میں ہوئے عام چناؤ میں پردھان منتری سکاٹ مارسن کا گٹھ بندھن بہہ مت کی اور بڑھ رہا ہے۔ اس نے ایگجٹ پولس کو غلط ثابت کر دیا۔ ستاروڑھ گٹھ بندھن کی جیت کے بعد وپکشی لیبر پارٹی کے نیتا بل شارٹن کو استیفا دینے کے لئے ووش ہونا پڑا۔ سنسد کے نچلے سدن, 151-سدسیہ پرتیندھی سبھا میں ایک پارٹی کو سادھارن بہہ مت کے لئے76سیٹوں کی آوشیکتا ہوتی ہے۔
ایشوریہ سے جڑا میم ساجھا کرنے پر پھنسے وویک اوبرایہ راشٹریہ مہلا آیوگ نے مشہور ابھینیتری ایشوریہ رائے سے جڑا ایک میم ٹوٹّر پر پوسٹ کرنے کے لئے ابھینیتا وویک اوبرائے کو نوٹس جاری کر جواب مانگا ہے۔ اوبرائے کو جاری نوٹس میں آیوگ نے کہا که وہ‘اپمانجنک'اور‘مہلا ورودھی'پوسٹ کو لیکر سنتوشجنک سپشٹیکرن دیں۔
2016سے پہلے نہیں ہوئی کوئی سرجکل سٹرائک:سینا بھارتیہ سینا نے ایک بار پھر صاف کیا ہے که پہلی سرجکل سٹرائک ستمبر2016میں ہوئی تھی۔ بالا کوٹ ایئر سٹرائک کو بیحد سپھل بتاتے ہوئے ناردرن کمانڈ کے جیؤسی ان چیف لیفٹینینٹ جنرل رنبیر سنگھ نے کہا که وایوسینا کے ایئرکرافٹ پاک سیما کے اندر گئے اور آتنکی ٹھکانوں کو ختم کر سرکشت واپس آ گئے۔
سوتنترتا سینانی کی ودھوا بیٹی بھی پینشن کی حقدار پنجاب ایوں ہریانہ ہائیکورٹ نے ایک اہم فیصلے میں ایک سوتنترتا سینانی کی ودھوا بیٹی کو سوتنترتا سینک سمان پینشن یوجنا کے تحت ملنے والی پینشن کا لابھ دئیے جانے کے آدیش دئیے ہیں۔ قریب چار دشک پہلے شروع ہوئی اس پینشن یوجنا کے تحت30نومبر2018تک دیش بھر سے کل10483لوگ پینشن لے رہے ہیں مگر اس فیصلے کے بعد یہ سنکھیا بڑھ سکتی ہے کیونکہ کئی انیہ یوگیہ لابھارتھی اس میں شامل کیے جا سکتے ہیں۔
کشمیری پنڈت پہچان واپس پانے کو شروع کرینگے‘نرنتر سنگھرش’ جموں کشمیر میں کشمیری پنڈتوں نے اپنی‘کھوئی پہچان اور ادھیکار'واپس پانے کے لئے‘نرنتر سنگھرش'شروع کرنے کا‘سنکلپ'لیا ہے۔ سمودائے کے سدسیوں کو1989-1990میں آتنکواد پھیلنے پر کشمیر گھاٹی چھوڑنی پڑی تھی۔ یہ سنکلپ یہاں‘کشمیری پنڈتوں کی اگلی پیڑھی کا بھوشیہ'نامک ایک سمیلن میں لیا گیا۔
پیسمیکر کے3ماڈلوں کو لیکر الرٹ دیش کے دوا نیامک نے میڈٹرونک پیسمیکر کے3ماڈلوں ایسٹرا,سیرینا اور سولرا کے استعمال کو لیکر مریضوں کے لئے چیتاونی جاری کی ہے۔ کیندریہ اوشدھی مانک نینترن سنگٹھن(سیڈیئیسسیؤ)نے کہا ہے که یدی انہیں سانس میں دھیماپن,سستی,سینے میں درد یا بیہوشی محسوس ہوتی ہے تو یہ پیسمیکر کی بیٹری خراب ہونے کے سنکیت ہو سکتے ہیں۔
سونی پت میں بوسٹل جیل کے وارڈر پر حملہ کر7بال قیدی فرار سونی پت کے آئی ٹی آئی چوک کے پاس ستھت بال سدھار گرہ(بوسٹل جیل)سے رویوار رات کو7نابالغ آروپی وارڈر پر حملہ کر فرار ہو گئے۔ جیل پرشاسن و پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے4کو کچھ دوری سے ہی قابو کر لیا,وہیں3نابالغ فرار ہونے میں کامیاب رہے۔ اس پر جیل پرشاسن کی شکایت پر پولیس نے ساتوں کے خلاف وبھن دھاراؤں میں معاملہ درج کر لیا ہے۔
فیکٹری میں بنتے تھے5روپے کے نقلی سکے بہادرگڈھ میں نقلی سکے بنانے کی فیکٹری کا بھنڈاپھوڑ ہوا ہے۔ فیکٹری میں چوری چھپے پانچ رپئے کے سکے بنائے جا رہے تھے جنہیں ایک مہلا کی مدد سے ہوٹل,ٹول اور دوسری جگہوں پر سپلائی کیا جاتا تھا۔ معاملے میں مہلا سمیت4لوگوں کو گرفتار کیا گیا ہے۔
Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation