Loading...
دینک ٹربیون» Dainik Tribune Daily hindi News Paper Business Sports News Haryana Chandigarh Punjab Himachalدینک ٹربیون-آپکی آواز

2یووتیوں سے ساڑھے3کروڑ کی سمیک پکڑی !    گولی مار خودکشی کا کیا پریاس !    آتنکی پرچار والے سوشل میڈیا اکاؤنٹس کی جانچ !    سامبا میں وسفوٹ,بی ایس ایف جوان شہید !    گرامین سوچھتا کوریج کا آنکڑا پہنچا96فیصدی !    ادھر,پانچویں دن بھی سستا !    ایچٹیٹ 2018کی پریکشائیں5-6جنوری کو !    مٹھ بھیڑ میں2مہلا نکسلی ڈھیر !    شادمان اسلام بانگلادیش ٹیسٹ ٹیم میں نیا چہرہ !    فلم‘جیرو’کے خلاف یاچکا پر سنوائی30کو !    

تازہ خبر

پھر آتنک کی دستک امرتسر کے راجاسانسی ستھت نرنکاری بھون میں ساپتاہک ستسنگ کے دوران ہوئے حملے نے ایک بار پھر کالے دور کے جکھموں کو کریدا ہے۔ گرینیڈ حملے میں تین لوگوں کی موت اور بیس لوگوں کا گھائل ہونا نشچت روپ سے آتنکی گھٹناکرم ہے جو پولیس پرشاسن کی چوک کو درشاتا ہے که آتنکی حملوں کا الرٹ جاری ہونے تتھا پچھلے دنوں تھل سینا ادھیکش دوارہ ایسی آشنکا جتانے کے باوجود سرکشا کے چاکچوبند بندوبست نہیں کیے گئے۔
گرو نانک دیو کی یاد میں جاری ہوگا سکہ,ڈاک ٹکٹ گرو نانک دیو کے550ویں جینتی ورش پر بھارت اور پورے وشو میں انیک کاریہ کرم آیوجت کئے جا ئینگے۔ اسکے تحت گرو نانک دیو کی سمرتی میں سکہ اور ڈاک ٹکٹ جاری کئے جا ئینگے۔ کیندریہ گرہ منتری راجناتھ سنگھ کی ادھیکشتا میں اس معاملے میں گٹھت کریانوین سمتی نے ان کاریہ کرموں کو انتم روپ دے دیا ہے۔ گرو نانک دیو کا550واں جینتی ورش شروع ہونے جا رہا ہے۔
حملہ آوروں کی سوچنا دینے والے کو50لاکھ انعام دینے کی گھوشنا مکھیہ منتری امریندر سنگھ نے امرتسر میں ہوئے گرینیڈ حملے کے سندگدھوں کے بارے میں جانکاری مہیا کرانے والے کو50لاکھ روپے کا انعام دینے کی سوموار کو گھوشنا کی۔ اس وسفوٹ میں کم سے کم3لوگوں کی موت ہوئی تھی۔ ادھیکاریوں نے بتایا که اس سمبندھ میں کوئی بھی سوچنا پنجاب پولیس کی ہیلپ لائن181پر دی جا سکتی ہے۔ سوچنا دینے والے کی پہچان گوپنی رکھی جائیگی۔
مالیگاؤں وسفوٹ پروہت کو ملینگی تصویریں,ویڈیو ورش2008کے مالیگاؤں وسفوٹ معاملے کے آروپی لیفٹینینٹ کرنل پرساد شری کانت کو اس واردات سے جڑی تصویروں اور ویڈیو کی پرتی دی جائیگی۔ ممبئی کی وشیش اینائیے عدالت نے سوموار کو اسکا نردیش دیا۔ پروہت نے پچھلے سپتاہ انکی مانگ کی تھی۔ ابھیوجن پکش نے انکی یاچکا کا ورودھ کرتے ہوئے کہا که انیہ کسی آروپی نے یہ دستاویز نہیں مانگے ہیں اور یہ معاملے میں دیری کرانے کی چال ہے۔
200کلومیٹر پورے ہوتے ہی بسوں کو لگ رہے بریک,چنڈیگڑھ آنا ہو گیا مشکل پردیش سرکار اور ہریانہ روڈ ویز کرمیوں کی آپسی کھینچ تان کا کھامیاجا عام جنتا کو بھگتنا پڑ رہا ہے۔ بیشک ہڑتال ختم ہو گئی ہو,لیکن یاتریوں کی سمسیائیں کم ہونے کا نام نہیں لے رہی ہے۔ سرکار دوارہ کچھ دن پہلے روڈ ویز چالکوں اور پرچالکوں کا اوور ٹائم بند کرنے سے وواد اور بڑھ گیا ہے۔ پردیش کے کسی بھی ضلعے سے چنڈیگڑھ آنے والی بسوں میں40پرتیشت کی کمی آئی ہے۔
مودی کو کلین چٹ معاملے پر سنوائی26تک ستھگت سپریم کورٹ نے2002کے گجرات دنگوں کے سلسلے میں نریندر مودی,جو اس سمیہ مکھیہ منتری تھے,کو وشیش جانچ دل دوارہ کلین چٹ دینے کے خلاف جکیا زعفری کی یاچکا پر سنوائی26نومبر کے لئے ستھگت کر دی۔ گجرات دنگوں کے دوران مارے گئے کانگریس کے پورو سانسد احسان زعفری کی ودھوا جکیا زعفری نے وشیش جانچ دل کے فیصلے کے خلاف انکی یاچکا خارج کرنے کے گجرات ہائیکورٹ کے5اکتوبر, 2017کے فیصلے کو چنوتی دی ہے۔
پاک میں منتری پتر پر کیس درج کرنے والے3پولیس ادھیکاری گرفتار پاکستان کے پنجاب صوبے کے آواس منتری میاں میہمودر رشید کے بیٹے کے خلاف معاملہ درج کرنے والے3پولیس ادھیکاریوں کو سوموار کو گرفتار کیا گیا ہے۔ ان ادھیکاریوں کے خلاف گل برگ کے پولیس ادھیکشک کی جانچ کے بعد معاملہ درج کیا گیا اور اسکے بعد انکی گرفتاری کی گئی۔
پہلے دن ایک لاکھ شردھالوؤں نے لگائی آستھا کی ڈبکی پردیش سطریہ اتہاسک کپال موچن سوموار کو شاہی سنان کے ساتھ شروع ہوا۔ میلے کے پہلے دن ہریانہ,پنجاب اور ہماچل پردیش سمیت انیہ راجیوں کے قریب ایک لاکھ سے ادھک شردھالوؤں نے سنان کیا۔ میلے کا ودھوت ادگھاٹن ڈی سی گریش اروڑہ نے کیا۔ اس اوسر پر پردیش سرکار کے وبھن وبھاگوں کو درشاتی پردرشنی کا ادگھاٹن و اولوکن بھی کیا گیا۔
فرانس کا پیٹرول ڈیزل کے ریٹ گھٹانے سے انکار فرانس میں دیش ویاپی پردرشنوں کے باوجود سرکار نے فیصلہ کیا ہے که وہ پیٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں کو بڑھانے کے اپنے نرنیہ کو نہیں بدلیگی۔ فرانس کے پی ایم ایدوارد پھلپے نے فرانس ٹو براڈ کاسٹ سے کہا, ‘لگائے گئے کاربن ٹیکس کو ہٹایا نہیں جائیگا۔ ہم نے جو نرنیہ کیا ہے ہم اسکا پالن کرینگے۔’
شواجی کی پرتما کی اونچائی کو لیکر مودی,شاہ سے نہ ڈریں پھڑنویس شیوسینا نے مہاراشٹر کے مکھیہ منتری دیویندر پھڑنویس سے سوموار کو یہ گھوشنا کرنے کو کہا که ممبئی تٹ پر عرب ساگر میں پرستاوت چھترپتی شواجی کی پرتما دنیا میں سب سے اونچی ہوگی اور وہ اس مدعے پر پردھان منتری نریندر مودی اور بھاجپا ادھیکش امت شاہ سے نہ ڈریں۔
ڈاٹا پروٹیکشن بل جلد پاس ہونے کی امید:ووہرا جموں کشمیر کے پورو راجیہ پال اینئین ووہرا نے امید جتائی ہے که جسٹس بیئین شری کرشنا کمیٹی دوارہ سرکار کو سونپے گئے ڈرافٹ ڈاٹا پروٹیکشن بل کو سسند بنا دیری کیے آگامی شیت ستر میں پارت کر دیگی۔‘د ڈاٹا پرائویسی رپورٹ’وشیہ پر سوموار کو ویا کھیان کی ادھیکشتا کرتے ہوئے انہوں نے کہا که اسکی اہمیت کو دیکھتے ہوئے ضروری ہے که آگامی ستر میں بل پاس کرکے قانون کے روپ میں اسے لاگو کر دیا جائے۔

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation