Loading...
دینک ٹربیون» Newsکاکا کی نئی عادت-دینک ٹربیون

ہریانہ میں ایمس کے لئے جگی امید !    نریکشن کرنے گئی بیڈیپیؤ ٹیم کے ساتھ کی ہاتھاپائی !    نقلی سونا دیکر ٹھگے ساڑھے4لاکھ !    ہوٹل سے ایک ایک کر نکل رہے بھاجپا ودھایک !    آکروشت ودیارتھیوں نے لگایا جام !    سوہنا میں کمرے میں بند ملے بچے,ماں لاپتہ !    ادھک وصولی پر کورٹ کا کھٹکھٹایا دوار !    کھیلو انڈیا ہاکی میں کروکشیتر کے کھلاڑیوں کا دھمال !    راجستھان رایلس کے مالک بیچینگے حصے داری !    انجیکشن کا استعمال کرنے والے کھلاڑی پر2سال کے پرتیبندھ کا پرستاؤ !    

کاکا کی نئی عادت

Posted On July - 5 - 2018

khatter cartoonعام طور پر کیبنیٹ کی ان اپچارک بیٹھکیں دن میں ہی ہوتی ہیں,لیکن پچھلے کچھ مہینوں سے سی ایم صاحب رات کو آٹھ نو بجے بیٹھکیں کرنے لگے ہیں۔ اب بدھوار کو ہی صاحب نے رات کو نو بجے بیٹھک بلا لی۔ نتیجہ یہ ہوا که کیول چار ہی پہنچے۔ اپنے داڑھی والے کامریڈ بابا تو رات کیا دن کی بیٹھکوں میں ہی کم جاتے ہیں۔ وہ تو کہہ بھی چکے ہیں که شام کو سات بجے سچوالیہ سے نکلنے کے لئے انہیں امبالہ نظر آتا ہے۔ کئی منتری پریشان ہیں که رات کو تو پریوار کے لئے کچھ سمیہ ملتا ہے اور اس سمیہ میٹنگ بلا لی جاتی ہے۔ ایک منتری جی نے کہا,پتہ نہیں کاکا کو نائٹ میٹنگ کلچر کی عادت کہاں سے لگ گئی۔
ٹکٹ بھی ملے گی یا نہیں
پچھلے دنوں گرگرام میں ہوئی لوک سبھا دیکھ ریکھ کمیٹی کی بیٹھک میں دو کیندریہ منتریوں کے بیچ لوک سبھا چناؤ کو لیکر ہوئے سروے پر کافی چرچا ہوئی۔ لوک سبھا و ودھان سبھا چناؤ کی رننیتی پر بھی وچار ہوا۔ اپنے بانگر والے چودھری صاحب نے اہیروال والے صاحب سے کہا,راؤ صاحب لوک سبھا کی10سیٹوں میں سے کیول2ہی سرکشت بتائی جا رہی ہیں۔ آپکی سیٹ بھی اس میں شامل ہے۔ ہمیں بھی بتا دو,آپکے پاس ایسا کیا فارمولا ہے که آپ چناؤ جیت جا ئینگے۔ راؤ صاحب بولے,یہ تو میں بتا دونگا,پہلے مجھے یہ تو بتاؤ که ٹکٹ ملے گی بھی یا نہیں۔ یہاں تو چرچائیں ٹکٹ کٹنے کی ہیں۔
نیتاجی کا ہوائی سفر
سوہنا والے بھاجپائی ودھایک کے ساتھ کبھی بھی کچھ بھی‘انچاہا’ہو جاتا ہے۔ کھانے کے بعد حقہ گڑ گڑانے کے شوقین تنور صاحب جب لندن گئے تھے تو حقہ ساتھ لے گئے۔ وہاں جیسے ہی حقہ گڑ گڑانے لگے تو دھوئیں سے ہوٹل کے سائرن بج پڑے۔ پھر کیا تھا,ہو گیا پنگا۔ بڑی مشکل سے بات سمبھلی۔ صاحب کے ساتھ اییسا ہی پچھلے سپتاہ اس سمیہ ہوا جب وہ دہلی جانے کے لئے چنڈیگڑھ ایئرپورٹ پہنچے۔ ٹکٹ منوہر کاکا کے‘پریہ’منتری گرگرام والے راؤ صاحب کے ساتھ تھی۔ دونوں ودھایک ایئرپورٹ پہنچے تو انہیں ٹکٹ تو مل گئی,لیکن جہاج میں سیٹ کیول منتری جی کے لئے تھی۔ ودھایک جی نے,ومان کمپنی کے ادھیکاریوں کو کہا,کوئی بات نہیں سیٹ نہیں ہے تو میں کھڑے ہوکر سفر کر لیتا ہوں۔ بڑی مشکل سے بعد میں جیسے تیسے کرکے صاحب کے لئے سیٹ کا انتظام ہوا۔
آئیگی چٹھی میرے نام کی
ایک بار پھر سے لوک سبھا کے ساتھ ودھان سبھا چناؤ کی چرچاؤں نے پردیش میں بھاجپا کے کئی ودھائکوں کی منشاؤں پر پانی پھیر دیا ہے۔ لوک سبھا چناؤ بھی سمیہ پورو ہونے کی اٹکلوں سے اپنے سنگھ صاحب کے سمرتھک کافی ہتاش ہیں۔ پردیش میں کیبنیٹ میں پھیر بدل کی چرچاؤں نے ہمیشہ ہی سنگھ صاحب کے سمرتھکوں کو‘آکسیجن’دینے کا کام کیا۔ سکھ کوٹے سے کیبنیٹ میں شامل ہونے کا سپنا سنجو رہے یہ صاحب بھی اکثر کہتے تھے,اگلی چٹھی میرے نام کی ہوگی۔ اب سچوالیہ کے منتریوں ایوں افسروں میں یہ صاحب چرچاؤں میں ہیں۔
ram bilas sharma cartoonدارجلنگ کی چائے
مہیندرگڑھ والے بڑے پنڈت جی اور داڑھی والے کامریڈ بابا کی آج کل خوب پٹ رہی ہے۔ پچھلے سپتاہ پنڈت جی اپنے کاریالیہ سے نکل کر سیدھے بابا کے کاریالیہ میں جا پہنچے۔ یہاں پہلے سے ہی موجود میڈیا کرمیایں سے دعا سلام کے بعد پنڈت جی نے چائے پینے کی اچھا جتائی۔ پھر کیا تھا,ترنت سپیشل چائے کا آرڈر کر دیا گیا۔ چائے میں تھوڑی دیری ہوئی تو پنڈت جی نے بابا کے سٹاف سے پوچھا,یہ چائے بھی اب سیدھے دارجلنگ سے آئیگی کیا۔ آئی اے ایس اشوک کھیمکا بھی اس دوران وہیں بیٹھے تھے۔ میڈیا کرمی پنڈت جی سے کچھ پوچھتے اس سے پہلے ہی انہوں نے کھیمکا کی اور اشارہ کرتے ہوئے کہا,سرکار کے پاس جب خبروں کی کمی ہو جاتی ہے تو میڈیا والوں کو کھیمکا ناخوش نہیں ہونے دیتے۔ اسی دوران گرگرام والے لالاجی یعنی امیش اگروال پہنچے تو دادا نے چٹکی لیتے ہوئے کہا,آپ کہاں آ گئے۔ اب یہ میڈیا والے اسی کو خبر بنا ڈالیں گے۔ اس پر بابا ٹھہاکے مارکر ہنسے۔
سپنا چودھری کا نمبر
ڈانسر سپنا چودھری کو لیکر سیاست میں خوب چٹخارے لئے جا رہے ہیں۔ پچھلے دنوں سپنا چودھری سونیا گاندھی اور راہل گاندھی سے ملاقات کرنے دہلی جا پہنچی۔ سپنا نے لوک سبھا و ودھان سبھا چناؤ میں کانگریس کے لئے پرچار کرنے کا اعلان کر دیا۔ اپنے کرنال والے اخباری سانسد نے چٹکی لیتے ہوئے کہا,اب کانگریسی ٹھمکوں سے چناؤ جیتینگے۔ سپنا نے کرارا جواب دیا۔ بیشک,سپنا کی نہ تو سونیا سے ملاقات ہوئی اور نہ ہی راہل سے,لیکن یہ بات پہنچ دور تک گئی۔ بی بی سی والوں کا فون بھی پردیش کانگریس کاریالیہ میں آ گیا اور سپنا چودھری کا نمبر مانگا۔
‘سوامیناتھن’کے ٹھمکے
بادلی والے‘چھوٹے سوامیناتھن’روکے نہیں رک رہے۔2دن سے ٹھمکے لگا رہے ہیں۔ پہلے چنڈیگڑھ میں بھنگڑا ڈالا اور پھر جھجر میں۔ کہہ رہے ہیں,ہم نے سوامیناتھن آیوگ کی رپورٹ لاگو کرنے کا وعدہ پورا کر دیا ہے۔ دیش کے اتہاس میں پہلی بار فصلوں کا سمرتھن مولیہ لاگت پر50پرتیشت مناپھے کے ساتھ تے ہوا ہے۔ یہ لاگت کیندر نے تے کی ہے,ہریانہ نے نہیں۔ ہریانہ میں دھان پر پرتی کونٹل کسانوں کی لاگت اتنی ہے,جتنا کی ابھی تک سمرتھن مولیہ بھی تے نہیں ہوا۔ کہتے ہیں,ہم تو بڑھا چاکر لاگت مولیہ بتایا کرتے تھے۔ اب صاحب کو کون سمجھائے که فصل پر لاگت ہر پردیش میں الگ الگ ہوتی ہے۔ ہریانہ ان راجیوں میں ہے,جہاں کسانوں کو ادھک لاگت لگانی پڑتی ہے۔ خیر, ‘چھوٹے سوامیناتھن’صاحب خوش ہیں تو کون روک سکتا ہے۔

-دنیش بھاردواج


Comments Off onکاکا کی نئی عادت
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation