Loading...
دینک ٹربیون» Newsان سیٹوں پر کرینگے محنت,جہاں پچھلے چناؤ میں کم انتر سے ملی تھی ہار-دینک ٹربیون

2یووتیوں سے ساڑھے3کروڑ کی سمیک پکڑی !    گولی مار خودکشی کا کیا پریاس !    آتنکی پرچار والے سوشل میڈیا اکاؤنٹس کی جانچ !    سامبا میں وسفوٹ,بی ایس ایف جوان شہید !    گرامین سوچھتا کوریج کا آنکڑا پہنچا96فیصدی !    ادھر,پانچویں دن بھی سستا !    ایچٹیٹ 2018کی پریکشائیں5-6جنوری کو !    مٹھ بھیڑ میں2مہلا نکسلی ڈھیر !    شادمان اسلام بانگلادیش ٹیسٹ ٹیم میں نیا چہرہ !    فلم‘جیرو’کے خلاف یاچکا پر سنوائی30کو !    

ان سیٹوں پر کرینگے محنت,جہاں پچھلے چناؤ میں کم انتر سے ملی تھی ہار

Posted On September - 14 - 2018

روہتک, 14ستمبر(ہپر/نس)

روہتک میں شکروار کو پردیش بھاجپا کاریہ کارنی بیٹھک میں مکھیہ منتری منوہر لال,پردیش ادھیکش سبھاش برالا,کیندریہ منتری کرشنپال گرجر چرچا کرتے ہوئے۔-منوج ڈھاکہ

ہریانہ پردیش بھاجپا کی کاریہ کارنی کی بیٹھک میں10لوک سبھا اور ودھان سبھا کی90میں سے65سیٹیں جیتنے کا لکشیہ رکھا گیا۔ اسکے لئے10سدسیہ کمیٹی کا گٹھن کیا گیا ہے۔ اس کمیٹی میں پردیش کے ورشٹھ نیتاگن جن میں پورو منتری,پورو ودھایک و ورشٹھ پدادھیکاری شامل ہو نگے۔ یہ کمیٹی ہر لوک سبھا شیتر میں سنبھاوت امیدوار تلاش کر انکا بیورا پارٹی ہائی کمان کو سومپیگی۔ اس کمیٹی کے آدھار پر ہی امیدواروں کا چین ہوگا۔ ساتھ ہی ہر لوک سبھا شیتر کے لئے بھی ایک الگ کمیٹی کا گٹھن کیا جائیگا۔
بیٹھک میں منتریوں سے انکا رپورٹ کارڈ لیا گیا اور صاف کہا گیا که پارٹی کاریہ کرتاؤں کی ان دیکھی برداشت نہیں کی جائیگی۔ پارٹی پچھلے لوک سبھا اور ودھان سبھا چناؤ میں بہت کم انتر سے ہاری سیٹوں پر فوکس کریگی۔ بیٹھک میں17ہزار بوتھوں پر سنگٹھن کو مضبوط کرنے کی رننیتی تے کی گئی۔ سرکار کی اور سے پارٹی سنگٹھن کے سمکش پیش رپورٹ کارڈ کو راشٹریہ ادھیکش امت شاہ کے سامنے پیش کیا جائیگا۔ تلیار کنوینشن سینٹر میں بیٹھک ہوئی۔
صبح11بجے سنگٹھن کی پہلے دور کی بیٹھک کی شروع ہوئی۔ اس دوران راشٹریہ مہا منتری و پردیش پر بھاری سانسد ڈا.انل جین نے سرکار کے کام کاج کو لیکر پدادھکاریوں کی رائے جانی اور سنگٹھن کی مضبوطی کے لئے بوتھ سطر پر کام کرنے کا سندیش دیا۔ بیٹھک میں مکھیہ منتری منوہر لال,راشٹریہ سنگٹھن مہا منتری رام لال,پردیش ادھیکش سبھاش برالا,کیندریہ منتری کرشنپال گرجر,سنگٹھن منتری سریش بھٹ‍ٹھ,وت منتری کیپٹن ابھمنیو,کرشی منتری اوم پرکاش دھنکھڑ,سواستھیہ منتری انل وج,سہکارتا منتری منیش گروور,پروہن منتری کرشن لال پنوار,راجیہ منتری کرندیو کمبوج,لوک نرمان منتری راؤ نربیر سنگھ,سانسد رتن لال کٹاریہ,شرم ایوں روزگار راجیہ منتری نائب سنگھ سینی و انیہ پدادھکاریوں نے اپنی بات رکھی۔ منتریوں نے سنگٹھن کے سامنے اپنے اپنے وبھاگ کا رپورٹ کارڈ پیش کیا۔ اسکے بعد کیبنیٹ کی بیٹھک ہوئی,جسمیں وپکش کی گھیریبندی کو لیکر رننیتی تیار کی گئی۔ حال ہی میں سرکار دوارہ لئے گئے فیصلوں کو جنتا تک پہنچانے کے لئے کاریہ کرتاؤں کو بھی ذمیداری سونپی گئی ہے۔ خاص طور پر منتریوں کو ان ودھان سبھا سیٹوں پر محنت کرنے کو کہا گیا ہے,جن پر پچھلے چناؤ میں بھاجپا بہت کم انتر سے پراجت ہوئی تھی۔

پھر لوٹینگے ستا میں: سی ایم
روہتک(نس):سی ایم منوہر لال کھٹر نے کہا که بھاجپا لوک سبھا کی سبھی سیٹوں پر جیت درج کریگی اور پردیش میں پھر ستا میں لوٹیگی۔ وہیں وت منتری کیپٹن ابھمنیو نے کہا که بھاجپا وچار دھارا کا سنگٹھن ہے اور سبھی کاریہ کرتا مل جل کر کام کرتے ہیں۔ بھاجپا کے کاریہ کرتا سینک کی بھومکا میں ہیں۔ انہوں نے وپکش کو درشٹہین قرار دیا۔ بیٹھک میں کیپٹن ابھمنیو نے راجنیتک پرستاؤ پیش کیا۔ اس پرستاؤ کا او پی دھنکھڑ,منیش گروور و نائب سنگھ سینی نے سمرتھن کیا۔ سبھاش برالا نے کہا که اس پرستاؤ کے تحت کیندر و راجیہ سرکار کے کاموں کے بارے میں جنتا کو بتایا جائیگا۔

سانسد سینی پر کارروائی کریگا ہائی کمان: جین
روہتک(ہپر):پردیش پارٹی پر بھاری ڈا.انل جین نے کہا که سانسد راج کمار سینی کے خلاف کارروائی کے لئے معاملہ کیندر کو بھیج دیا گیا ہے,اس سمبندھ میں کیندریہ نیترتو ہی کارروائی کریگا۔ وہ یہاں کاریہ کارنی کی بیٹھک کے بعد پریس کانپھرینس کو سمبودھت کر رہے تھے۔ اس موقعے پر ودھایک امیش اگروال,پردیش مہا منتری سندیپ جوشی و پردیش پروکتا سنجے شرما و روہتک جلا میڈیا پر بھاری شمشیر خرق بھی موجود رہے۔


Comments Off onان سیٹوں پر کرینگے محنت,جہاں پچھلے چناؤ میں کم انتر سے ملی تھی ہار
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation