Loading...
دینک ٹربیون» Newsاونچی چھت کا سکھ-دینک ٹربیون

2یووتیوں سے ساڑھے3کروڑ کی سمیک پکڑی !    گولی مار خودکشی کا کیا پریاس !    آتنکی پرچار والے سوشل میڈیا اکاؤنٹس کی جانچ !    سامبا میں وسفوٹ,بی ایس ایف جوان شہید !    گرامین سوچھتا کوریج کا آنکڑا پہنچا96فیصدی !    ادھر,پانچویں دن بھی سستا !    ایچٹیٹ 2018کی پریکشائیں5-6جنوری کو !    مٹھ بھیڑ میں2مہلا نکسلی ڈھیر !    شادمان اسلام بانگلادیش ٹیسٹ ٹیم میں نیا چہرہ !    فلم‘جیرو’کے خلاف یاچکا پر سنوائی30کو !    

اونچی چھت کا سکھ

Posted On September - 14 - 2018

ہریانہ میں ویوہارک آواسیہ نیتی
ہریانہ سرکار نے مان لیا ہے که چار پہیا واہنوں کی بڑھتی تعداد سے اتپن پارکنگ سنکٹ کا سمادھان آواسیہ نیتی میں ہی تلاشا جانا چاہئیے۔ تبھی سرکار نے گھر بنانے والوں کو چھوٹ دی ہے که وہ گھر کے اندر کا نقشہ تو اپنی مرضی سے بنائیں مگر بھوتل پر سٹلٹ پارکنگ کی ویوستھا ضرور کریں۔ پہلے بھیتر کے نقشے کی انومتی لینی ہوتی تھی۔ دراصل,سٹلٹ پارکنگ کا پراودھان گھر کی بیسمینٹ میں رہتا ہے۔ جسکے چلتے بھوتل میں رہایشی ایریا نہیں بچیگا۔ اسلئے سرکار نے ویوہارک نظریہ اپناتے ہوئے چوتھی منزل تک گھر بنانے کی چھوٹ دے دی ہے۔ جسکی ادھکتم اونچائی15میٹر تک رہ پاییگی۔ مگر گھر کے باہر کے نقشے تتھا سیفٹی پلان کی منظوری لینی انواریہ ہوگی۔ اب ہریانہ میں سبھی آواسیہ بلڈنگوں کے لئے ایک ہی پلان ہوگا۔ پریاورنیہ مدعوں کا دھیان رکھتے ہوئے گرین بلڈنگ بنانے پر پھلور ایریا انوپات پر15فیصدی چھوٹ ملے گی۔ ساتھ ہی شکشن سنستھاؤں کے نرمان کو گتی دینے کے مقصد سے کرشی جون میں سیئیلیو دینے کا فیصلہ کیا ہے۔ اب تک لمبی چوڑی پرکریا میں دھن و سمیہ کا نقصان ہوتا تھا۔
سب کو اپنی چھت حاصل ہو سکے,اس دشا میں ہریانہ سرکار نے کئی قدم اٹھائے ہیں۔ اندھکرت کالونیوں کو روکنے کے مقصد سے دیندیال اپادھیائے جن آواس یوجنا کے تحت دس سے پندرہ ایکڑ بھومی پر لائسینس دینے کا من بنایا ہے۔ ہر رہایشی سیکٹر میں ادھکتم سیما کو دس ایکڑ سے بڑھاکر پندرہ ایکڑ کیا ہے۔ بڑھتے جن سنکھیا دباوٴ کو کم کرنے کے مقصد سے نئے سیکٹروں کا وستار سمیہ کی ضرورت ہے۔ انیتھا بلڈروں کی ملی بھگت سے اویدھ بستیاں بنتی ہیں۔ ووٹ کی راجنیتی کے چلتے ان بستیوں کو بجلی پانی کے کنیکشن تک مل جاتے ہیں۔ انھیں ہٹانے کی تمام کسرتیں پھر راجنیتی اور پرشاسنک وواد میں پھنس جاتی ہیں۔ اس دشا میں سرکار دوارہ نئے شہر بسانے اور سیکٹروں کا وستار سواگت یوگیہ قدم ہے۔ ان شہروں میں بجلی,پانی,سیور و سڑکوں کا نیوجت ڈھنگ سے وستار ہو پاییگا۔ اسی مقصد سے راجیہ میں107چھوٹے بلڈروں کو  آواسیہ کالونی وکست کرنے کے لائسینس دئیے گئے ہیں۔ ضرورت اس بات کی بھی ہے که آواسیہ کالونیوں کا نرمان اور آونٹن پاردرشی طریقے سے ہو تاکہ بلڈروں کی من مانی سے اپنی چھت کا سپنا محض سپنا ہی نہ رہ جائے اور اپبھوکتاؤں سے من مانے دام نہ وصولے جا سکیں۔


Comments Off onاونچی چھت کا سکھ
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation