Loading...
دینک ٹربیون» Newsایک درجن وس شیتروں سے لیا گیا تھا پھیڈبیک-دینک ٹربیون

2یووتیوں سے ساڑھے3کروڑ کی سمیک پکڑی !    گولی مار خودکشی کا کیا پریاس !    آتنکی پرچار والے سوشل میڈیا اکاؤنٹس کی جانچ !    سامبا میں وسفوٹ,بی ایس ایف جوان شہید !    گرامین سوچھتا کوریج کا آنکڑا پہنچا96فیصدی !    ادھر,پانچویں دن بھی سستا !    ایچٹیٹ 2018کی پریکشائیں5-6جنوری کو !    مٹھ بھیڑ میں2مہلا نکسلی ڈھیر !    شادمان اسلام بانگلادیش ٹیسٹ ٹیم میں نیا چہرہ !    فلم‘جیرو’کے خلاف یاچکا پر سنوائی30کو !    

ایک درجن وس شیتروں سے لیا گیا تھا پھیڈبیک

Posted On September - 14 - 2018

چنڈیگڑھ, 14ستمبر(ٹرنیو)
ہریانہ میں بجلی سستی ہونے کے پیچھے ایک اندرونی کہانی بھی ہے۔ یہ فیصلہ ایسے ہی نہیں ہو گیا ہے۔ اسکے لئے پہلے باقائدا ایک درجن سے ادھک ودھان سبھا حلقوں میں لوگوں سے پھیڈبیک لیا گیا تھا۔ یہ پھیڈبیک جٹایا تھا بھوانیمہیندرگڑھ سے بھاجپا سانسد دھرمبیر نے۔ اپنے سنسدیہ شیتر کے حلقوں کے علاوہ حصار کے حانثی اور نارنوند میں بھی انہوں نے لوگوں سے بجلی چوری کے مدعے پر کھل کر بات کی تھی۔
مکھیہ منتری منوہر لال کھٹر نے بھی بڑا فیصلہ لیتے ہوئے لوگوں کے اس پھیڈبیک کے آدھار پر16سے لیکر47پرتیشت تک بجلی کی دروں میں کٹوتی کا اعلان کیا ہے۔ بیشک,گھٹی ہوئی دریں پہلی اکتوبر سے لاگو ہونگی,لیکن بجلی سستی ہونے سے اب چوری کے معاملوں میں بھی کمی آنے کی سنبھاونا ہے۔ دراصل,قریب6مہینوں تک شہروں ایوں گاؤوں سے پھیڈبیک لیکر دھرمبیر نے2مئی, 2017کو سی ایم کو پتر لکھا تھا۔
حالانکہ اس سے پہلے دھرمبیر موکھک آدھار پر بھی سی ایم کو بجلی دریں کم کرنے کی مانگ کر چکے تھے۔ خود سی ایم بھی شروع سے ہی سستی بجلی کے پکشدھر رہے ہیں,لیکن نغموں میں چل رہے ہزاروں کروڑ کے گھاٹے کی وجہ سے سرکار ہمت نہیں کر پا رہی تھی۔ اب جیسے ہی نغموں نے لابھ میں آنا شروع کیا,ریٹ بھی کم کرنے پر سہمتی بن گئی۔ دھرمبیر نے اپنے پتر میں سجھاؤ دیا تھا که200یونٹ ماسک استعمال کرنے والے اپبھوکتاؤں کو ڈھائی روپے پرتی یونٹ کے حساب سے بجلی آپورتی کی جائے۔ یہی نہیں,دھرمبیر نے بقایا بجلی بلوں کے بھگتان کے لئے بھی یوجنا بنانے کا سجھاؤ سرکار کو دیا تھا۔ اب سرکار نے اسکے لئے بھی نیتی بنا دی ہے۔ بجلی کے لوڈ کے حساب سے ماسک آدھار پر پرانے بلوں کا مولیانکن ہوگا۔ اسکا سب سے ادھک فائدہ گرامین اپبھوکتاؤں کو ہوگا۔ وہ اب آسانی سے اپنا بقایا چکتا کر سکیں گے۔ یہی نہیں,ریٹ کم ہونے کی وجہ سے اب کم بجلی استعمال کرنے والے اپبھوکتا بجلی چوری بھی چھوڑ سکتے ہیں۔ سی ایم دوارہ ودھان سبھا کے مانسون ستر میں جب بجلی دروں میں کٹوتی کا اعلان کیا تو اسکے بعد سانسد دھرمبیر نے اس مدعے پر سی ایم سے ملاقات کا فیصلہ لیا۔ غط دوس وہ مکھیہ منتری سے ملے اور دریں کم کرنے کے لئے انکا دھنیواد کیا۔

”اپنی راجنیتی کے لگ بھگ30ورشوں میں یہ پہلا موقع ہے جب میں نے کسی مکھیہ منتری کا دھنیواد کیا ہے۔ بجلی کی دریں ادھک تھی اور اس سے گھریلو اپبھوکتا پریشان تھے۔ مجھے خوشی ہے که سی ایم نے اس مدعے کی گمبھیرتا کو سمجھا اور ضرورتمندوں ایوں مدھیمورگ کے لوگوں کو بڑی راحت دی۔-”
-دھرمبیر,سانسد بھوانیمہیندرگڑھ


Comments Off onایک درجن وس شیتروں سے لیا گیا تھا پھیڈبیک
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation