Loading...
دینک ٹربیون» Newsایشیاء کپ: بھارت پاک ہائیوولٹیج مقابلے پر ہوگی دنیا کی نگاہ-دینک ٹربیون

دوسروں کے سکھ کی کامنا سنگ جینا !    دردناک دشہرا !    مودی نے پھہرایا ترنگا,کہاسمپربھتا کو چنوتی دی گئی تو دوگنی طاقت سے پلٹوار کریگا بھارت: پردھان منتری !    کلگام مٹھ بھیڑ میں3آتنکوادی ڈھیر !    آخری تنکا !    بال کوتا !    سوندھی خوشبو سے سرابور تیوہاری پکوان !    لگھکتھائیں !    گیم ڈاؤنلوڈنگ پر ہیکرس کی ہے نظر !    ہائی ٹیک جنگل !    

ایشیاء کپ: بھارت پاک ہائیوولٹیج مقابلے پر ہوگی دنیا کی نگاہ

Posted On September - 14 - 2018

دبئی, 14ستمبر(ایجینسی)

دبئی میں ایشیاء کپ میں بھاگ لینے والی ٹیموں کے کپتان ٹرافی کے ساتھ۔

سٹار کرکٹر وراٹ کوہلی کی انوپستھت سے بھلے ہی شنیوار کو شروع ہونے والے6دیشوں کے ایشیاء کپ کرکٹ ٹورنامینٹ کی چمک پھیکی ہو گئی ہو لیکن سب سے رومانچک دوندو بھارت اور پاکستان کے بیچ دیکھنے کو ملیگا۔ بھارت اور پاکستان کی ٹیموں کے بیچ2میچ تو تے ہے لیکن اگر دونوں ٹیمیں فائنل میں پہنچتی ہے تو3مقابلوں کی سنبھاونا ہے۔ ٹورنامینٹ کی شروعات شنیوار کو بانگلادیش اور شری لنکا کے بیچ میچ سے ہوگی۔ بھارت اور پاکستان کے بیچ گروپ لیگ میں ایک میچ ہوگا جبکہ دوسرا سپر4چرن میں ہو سکتا ہے۔2ورش پورو ایشیاء کپ میں بھارت نے میزبان بانگلادیش کو8وکیٹ سے ہراکر جیت درج کی تھی۔ اس ورش سنیکت عرب امیرات میں وہ اپنے خطاب کا بچاو کرنے اتریگا۔

وراٹ کی گیرہاجری میں روہت کے پاس ثابت کرنے کا موقع

بھارت کے پاس یہ دیکھنے کا موقع ہوگا که ٹیم کوہلی کی انوپستھتی میں دباوٴ بھرے حالات میں کیسے کھیلیگی۔ ٹیم اپنا ابھیان18ستمبر کو ہانگ کانگ کے خلاف شروع کریگی جسکے بعد اسے اگلے دن پاکستان سے بھڑنا ہے۔ روہت شرما سفید گیند کے شاندار کھلاڑی رہے ہیں,لیکن اچھی ٹیموں کے خلاف انکے نیترتو کوشل کی پریکشا نہیں ہوئی ہے۔ پچھلے سال دسمبر میں شری لنکا کے خلاف انہوں نے کپتانی سنبھالی تھی لیکن وہ ٹیم اتنی مضبوط نہیں تھی۔ بلکہ موجودہ سمیہ میں کھلاڑیوں کو دیکھتے ہوئے بانگلادیش اس سمیہ50اوور کی بہتر ٹیم ہے۔ لیکن اس میں مکھیہ کیندر اس بات پر ہوگا که بھارتیہ ٹیم بہترین پاکستان سے کیسے کھیلتی ہے جسمیں محمد عامر کے روپ میں وشو سطریہ تیز گیندباز,مضبوط آل راؤنڈر حسن علی,سلامی بلے باز فخر جماں اور پرتبھاشالی بلے باز بابر اعظم اور ہیرس سہیل موجود ہیں۔ رکارڈوں کے لحاظ سے دیکھا جائے تو بھارت نے اب تک942ون ڈے اور پاکستان نے894ون ڈے کھیلے ہیں۔

یدی پاکستان فائنل تک پہنچ جاتا ہے تو وہ900ون ڈے کھیلنے والا تیسرا دیش بن جائیگا۔ بھارت نے پاکستان کے خلاف129ون ڈے میں52جیتے ہیں اور73ہارے ہیں۔

بھارت نے افغانستان کے خلاف ایکماتر ون ڈے کھیلا ہے جبکہ بانگلادیش کے خلاف اسنے33میں سے27ون ڈے,ہانگ کانگ کے خلاف ایکماتر ون ڈے اور شری لنکا کے خلاف158میں90ون ڈے جیتے ہیں۔ پاکستان نے افغانستان سے2ون ڈے,بانگلادیش سے35میں سے31میچ,ہانگ کانگ سے2میچ اور شری لنکا سے153میں90میچ جیتے ہیں۔
افغانستان کی ٹیم کا ریکارڈ کافی شاندار ہے اور اسنے اپنے101ون ڈے میں53میچ جیتے ہیں اور46ہارے ہیں۔

ٹیم(بھارت)
روہت شرما(کپتان),شکھر دھون,لوکیش راہل,امباتی رایڈو,منیش پانڈے,کیدار جادھو,مہیندر سنگھ دھونی(اپ کپتان),ہاردک پانڈیا,بھوونیشور کمار,جسپریت بمرا,کلدیپ یادو,یجویندر چہل,شاردل ٹھاکر,دنیش کارتک,خلیل احمد۔

14ویں سنسکرن میں6بار کے چیمپئن بھارت سہت ایشیاء مہادویپ کی سبھی ٹیمیں خطاب کے لئے اپنی چنوتی رکھینگی,حالانکہ انکی نگاہیں اس ٹورنامینٹ کے ذریعے اگلے ورش ہونے والے آئی سی سی ون ڈے وشوکپ کے دعویدار کے روپ میں پیش کرنے پر ہونگی۔


Comments Off onایشیاء کپ: بھارت پاک ہائیوولٹیج مقابلے پر ہوگی دنیا کی نگاہ
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation