Loading...
دینک ٹربیون» News »ایسما کے خلاف آج کروکشیتر میں کرمچاریوں کا‘مہابھارت’

بارش کے48گھنٹے کے بھیتر کریں فصل خرابے کا کلیم !    نروانے سنبھالیں گے پوروی سینیہ کمان !    کریمی لیئر پر ہریانہ کی ادھسوچنائیں صحیح !    سکھ نیتا کی ہتیا کے آروپیوں کو ضمانت !    چناؤ خرچ:عمران سمیت141کو نوٹس !    18سال بعد ویرپن کے9سہیوگی بری !    پھر بڑھے پیٹرول ڈیزل کے دام !    بہن نے راکھی باندھ کر دی وداعی,ماں نے ترنگے میں لپٹے بیٹے کو دیا کندھا !    آسمانی آفت کے بعد اب ریسکیو آپریشن !    چھترپتی معاملے میں جانچ افسر کی گواہی پوری !    

ایسما کے خلاف آج کروکشیتر میں کرمچاریوں کا‘مہابھارت’

Posted On September - 14 - 2018

ٹربیون نیوز سروس
چنڈیگڑھ, 14ستمبر
ہریانہ سرکار دوارہ روڈ ویز کرمچاریوں پر لگائے گئے‘ایسما’کے ورودھ میں شنیوار کو پردیشبھر کے کرمچاری دھرمنگری میں جٹینگے۔ کروکشیتر میں ہونے والے پردیش سطریہ سمیلن سے ہی کرمچاری اپنے آگامی‘مہابھارت’کا اعلان کر دینگے۔720پرائیویٹ بسوں کو ہائر کرنے کے سرکار کے فیصلے اور کرمچاری نیتاؤں کے خلاف ایف آئی آر درج کرنے کو کرمچاریوں نے بڑا مدعا بنا لیا ہے۔
آل ہریانہ روڈ ویز ورکرس یونین کے راجیہ پردھان و جوائنٹ ایکشن کمیٹی کے ورشٹھ سدسیہ ہرناراین شرما و مہاسچو بلوان سنگھ دودوا نے کہا که سرکار کی وعدہ خلافی,تاناشاہی,لاٹھی چارج,ایسما و720بس کمی.یوجنا کے تحت ہائر کرنے کے ورودھ پر یہ سمیلن ہو رہا ہے۔ اس میں سبھی ڈپو و سب ڈپو سے بڑی تعداد میں کرمچاری بھاگ لیں گے۔
سمیلن کی ادھیکشتا پانچوں یونینوں کے راجیہ پردھان ہرناراین شرما,دلبیر کر مارا,جےبھگوان قادیان,انوپ سہراوت و بابولال یادو کرینگے۔ سنچالن مہاسچو بلوان سنگھ دودوا و آزاد گل سنیکت روپ سے کرینگے۔ سمیلن میں5ستمبر کو ہوئی راجیویاپی ہڑتال کی سمیکشا ہوگی تتھا آگامی آندولن کی رننیتی تے کی جائیگی۔
دودوا نے کہا که جو پارٹی ستا میں آنے سے پہلے اپنی مانگوں کو لیکر آندولن‌کر رہے کرمچاریوں کا کھلا سمرتھن کرتی تھی,وہی اب سبھی نیموں کو طاق پر رکھ کر کرمچاریوں کی سمسیاؤں کا حل‌بات چیت سے کرنے کی بجائے دمنکاری نیتیاں اپنا رہی ہے۔ لاٹھی چارج,جھوٹ ھے مقدمے,نلمبن کی کارروائی,چارج شیٹ و ایسما جیسے کالے قانون لگاکر کرمچاریوں کی آواز دبانے کی کوشش ہو رہی ہے۔
انہوں نے کہا که روڈ ویز کرمچاری سرکار کے تاناشاہی رویے کو کسی صورت میں صحن نہیں کرینگے۔ لوکتنتر میں اپنی مانگوں کو رکھنے کا ادھیکار سبھی کو ہے۔ سرکار کا کام اپنے ناگریک و کرمچاریوں‌کی سمسیاؤں کا سمادھان بات چیت سے کرنے کا ہوتا ہے,لیکن بھاجپا سرکار بات چیت کرنے کی بجائے‌ایسما جیسے کالے قانون لاگو کرکے تتھا لاٹھی گولی چلواکر ٹریڈ یونینوں کے ادھیکاروں کا ہنن کر‌رہی ہے۔ سرکار کو بات چیت کے ذریعے معاملے کو سلجھانے کا الٹی میٹم دیتے ہوئے کرمچاریوں نے کہا که اگر سرکار نے گمبھیرتا سے نہیں لیا تو پردیشویاپی آندولن چھیڑ دیا جائیگا۔


Comments Off onایسما کے خلاف آج کروکشیتر میں کرمچاریوں کا‘مہابھارت’
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation