Loading...
دینک ٹربیون» Newsکنٹروورسی-دینک ٹربیون

مسعود اظہر کے بھائی, 13انیہ کے خلاف آروپ پتر داخل !    امریکی کنگ میں اڑان بھرینگے ہریانہ کے‘کنگ’ !    بھارت,روس میں2یدھپوتوں کے نرمان کا قرار !    اییسی پھلمیں ہوں,جو پریوار ساتھ دیکھے:شیری مان !    پتی کو کیا ااتمہتیا کو مجبور,کیس درج !    مٹھ بھیڑ میں ماری گئی مہلا نکسلی !    چین کو امید,مالدیو نہیں چھوڑیگا‘مکت ویوپار’ !    بھارتیہ مول کی8مہلائیں سمانت !    کانگو میں ودروہیوں کا حملہ,بھارتیہ شانترکشک گھائل !    پاک نے بریگیڈ مکھیالیہ پر داغے گولے,ملا کرارا جواب !    

کنٹروورسی

Posted On September - 15 - 2018

سپردھا

انوشکا بنیں سبزی والی

ان دنوں انوشکا شرما سبزیاں بیچ رہی ہیں! ارے…رکیے..سڑک پر نہیں بلکہ یہ انوشکا سوشل میڈیا پر سبزی والی بنی نظر آ رہی ہیں۔ کہیں وہ پی ایم کے ساتھ بیٹھی باتیں کر رہی ہیں تو کہیں ٹرمپ کے ساتھ۔ یہ سارا نظارہ سوشل میڈیا پر چھایا ہوا ہے۔ دراصل کچھ لوگوں نے فلم سوئی دھاگہ کے ٹریلر سے انوشکا کے لک کو اٹھاکر ایڈٹ کر دیا آیر اسے الگ الگ جگہوں پر مک کر دیا ہے۔
یہ تصویریں ایسی ہیں که انھیں دیکھ کر آپ ہنستے ہنستے پیٹ پکڑ لیں گے۔ دیکھا جائے تو فلم کے نرماتا بھی فلم کو لیکر الگ الگ طریقے سے پرموشن کرنے میں جٹے ہیں لیکن انہیں کہاں پتہ تھا که مجاکیا لہزے میں ہی صحیح,فلم کا پرموشن اپنے آپ ہو جائیگا۔
ویسے بھی انوشکا کی وراٹ کوہلی سے شادی کے بعد انکو کوئی بھاوٴ نہیں دے رہا ہے۔ تو بھلا فلم کا پرموشن کیسے ہو! اسلئے اس طریقے سے فلم کو مل رہی پبلیسٹی کو لیکر نرماتا خوش ہوئے جا رہے ہیں۔ ہاں,ورن دھون ضرور بیچارے اس چکر میں پس رہے ہیں۔


Comments Off onکنٹروورسی
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation