Loading...
دینک ٹربیون» News »کرتارپور پر ہرسمرت نے لکھا سشما کو پتر

بارش کے48گھنٹے کے بھیتر کریں فصل خرابے کا کلیم !    نروانے سنبھالیں گے پوروی سینیہ کمان !    کریمی لیئر پر ہریانہ کی ادھسوچنائیں صحیح !    سکھ نیتا کی ہتیا کے آروپیوں کو ضمانت !    چناؤ خرچ:عمران سمیت141کو نوٹس !    18سال بعد ویرپن کے9سہیوگی بری !    پھر بڑھے پیٹرول ڈیزل کے دام !    بہن نے راکھی باندھ کر دی وداعی,ماں نے ترنگے میں لپٹے بیٹے کو دیا کندھا !    آسمانی آفت کے بعد اب ریسکیو آپریشن !    چھترپتی معاملے میں جانچ افسر کی گواہی پوری !    

کرتارپور پر ہرسمرت نے لکھا سشما کو پتر

Posted On September - 14 - 2018

سمتا شرما/ٹرنیو
نئی دہلی, 14ستمبر
پنجاب کے منتری نوجوت سنگھ سدھو دوارہ کرتارپور کارڈور کے معاملے میں ودیش منتری سپتر لکھنے کے ہی کچھ دن بعد کیندریہ منتری ہرسمرت بادل نے بھی سشما سوراج کو پتر لکھ کر کرتارپور کارڈور بنانے کا سمرتھن کیا ہے۔ انہوں نے کہا که اکالی دل اور ایسجیپیسی کی یہ مانگ کافی سمیہ سے چل رہی تھی۔ راجنیتک لڑائی کے چلتے لابھ اٹھانے کا موقع نہ چوکتے ہوئے انہوں نے کہا که ورش2000میں اکالی بھاجپا سرکار نے ہی ودھان سبھا میں سروسمتی سے اس کارڈور پر پرستاؤ پاس کیا تھا۔ اپنے پتر میں انہوں نے کہا که حال ہی میں پنجاب کے ایک منتری نے پاک دورے کے بعد دعویٰ کیا که پاک سرکار کرتارپور کارڈور کے لئے راجی ہو گیا ہے۔
انہوں نے کیندریہ ودیش منتری سشما سوراج سیے اس دعوے کی سچائی اجاگر کرنے کا ااگرہ کیا۔ انہوں نے جاننا چاہا که کرتارپور کارڈور معاملے میں بھارت اور پاکستان میں کوئی دوپکشیہ وارتا کی سنبھاونا ہے یا نہیں۔


Comments Off onکرتارپور پر ہرسمرت نے لکھا سشما کو پتر
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation