Loading...
دینک ٹربیون» News »کاریہ کارنی چناؤ2سیٹ سوئی کو

بارش کے48گھنٹے کے بھیتر کریں فصل خرابے کا کلیم !    نروانے سنبھالیں گے پوروی سینیہ کمان !    کریمی لیئر پر ہریانہ کی ادھسوچنائیں صحیح !    سکھ نیتا کی ہتیا کے آروپیوں کو ضمانت !    چناؤ خرچ:عمران سمیت141کو نوٹس !    18سال بعد ویرپن کے9سہیوگی بری !    پھر بڑھے پیٹرول ڈیزل کے دام !    بہن نے راکھی باندھ کر دی وداعی,ماں نے ترنگے میں لپٹے بیٹے کو دیا کندھا !    آسمانی آفت کے بعد اب ریسکیو آپریشن !    چھترپتی معاملے میں جانچ افسر کی گواہی پوری !    

کاریہ کارنی چناؤ2سیٹ سوئی کو

Posted On September - 15 - 2018

چنڈیگڑھ, 14ستمبر(ٹرنیو)

پی یو میں شکروار کو شپتھ لینے کے بعد پرسنمدرا میں چھاتر کونسل کے نونرواچت سٹوڈینٹس کاریہ کارنی کے سدسیہ۔ دینک ٹربیون

آج پنجاب یونیورسٹی کیمپس سٹوڈینٹس کونسل(پیوسیئیسسی)کی کاریہ کارنی کے پانچ سدسیوں کا بھی چناؤ کرایا گیا۔ پسو پارٹی سے یوآئیپیئیس کی ونی کور سروادھک55متوں کے ساتھ کاریہ کارنی میں جگہ بنانے میں کامیاب رہی جبکہ سوئی کی اور سے پھجکس وبھاگ کی رمنپریت کور(39),این ایس یو آئی کے ڈیفینس سٹڈیج وبھاگ کے ویبھو مہاجن(35),سوئی کی اور سے یوآئیئیٹی کے آنند کمار(34)اور اے بی وی پی کی اور سے پھجکس کی ورندا(33)بھی کاریہ کارنی کے لئے چنی گئی۔ اس بار کل16امیدواروں نے پانچ سیٹوں کے لئے پرچے بھرے جن میں سے تین ایسئیپھئیس کے بھی تھے مگر وہ جیت نہیں پائے۔ دو رمنپریت کور و آنند کمار کا سمبندھ سوئی سے ہے جبکہ ویبھو این ایس یو آئی اور ایک سدسیہ ورندا اے بی وی پی کی ہے۔
اس چناؤ کے بعد آج ڈی ایس ڈبلیو پرو.امانئل ناہر,پرو.نینہ کپلاش اور پرو.رنجن کمار نے ایسئیپھئیس کے بینر پر پہلی مہلا پردھان بنی کنپریا و انکی ٹیم کو شپتھ دلایی ۔ اپ پردھان پد پر سوئی گٹھ بندھن کے دلیر سنگھ(آئییسئے)اور سچو امریندر سنگھ(ان سو)جیت کر آئے ہیں جبکہ
سنیکت سچو وپل اترے این ایس یو آئی سے ہیں۔

دگوجیہ چوٹالا پہنچے امریندر کی شپتھ میں
پنجاب یونیورسٹی چھاتر سنگھ چناؤ میں ان سو کی اور سے جیتے سچو امریندر سنگھ کے شپتھ گرہن سماروہ میں ان سو کے راشٹریہ ادھیکش دگوجیہ سنگھ چوٹالا بھی پہنچے۔ انہوں نے کہا که ان سو اجے سنگھ چوٹالا کا لگایا ہوا پودھا ہے,جو آرمبھ سے ہی چھاتر ہتوں کے لئے سنگھرشرت ہے۔ دگوجیہ نے یہ بھی کہا ان سو سہت ہریانہ پردیش کے سبھی چھاتر سنگٹھن پردیش میں پرتیکش چناؤ چاہتے ہیں اور بھاجپا سرکار اے بی وی پی کو لابھ پہنچانے کے لئے چھاتر سنگھ کے چناؤ اپرتیکش طور پر کروانا چاہتی ہے ۔


Comments Off onکاریہ کارنی چناؤ2سیٹ سوئی کو
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation