Loading...
دینک ٹربیون» News »خبر ہے

بارش کے48گھنٹے کے بھیتر کریں فصل خرابے کا کلیم !    نروانے سنبھالیں گے پوروی سینیہ کمان !    کریمی لیئر پر ہریانہ کی ادھسوچنائیں صحیح !    سکھ نیتا کی ہتیا کے آروپیوں کو ضمانت !    چناؤ خرچ:عمران سمیت141کو نوٹس !    18سال بعد ویرپن کے9سہیوگی بری !    پھر بڑھے پیٹرول ڈیزل کے دام !    بہن نے راکھی باندھ کر دی وداعی,ماں نے ترنگے میں لپٹے بیٹے کو دیا کندھا !    آسمانی آفت کے بعد اب ریسکیو آپریشن !    چھترپتی معاملے میں جانچ افسر کی گواہی پوری !    

خبر ہے

Posted On September - 15 - 2018

سومیا

لوٹ رہی ہیں دشا
جب سے‘تارک مہتہ کا الٹا چشمہ’میں دیابین نہیں دکھ رہی ہیں..تب سے درشکوں کو ہنسی کی ایک چنچل وجہ کھل رہی ہے۔…مگر اب خبر ہے که جلد ہی یہ کمی پھر سے پوری ہونے والی ہے۔ جلد ہی دیابین کی بھومکا نبھانے والی دشا وکانی پھر سے‘تارک مہتہ کا الٹا چشمہ’کے سیٹ پر اپنی موجودگی درج کرائینگی۔ بتا دیں که دشا نے پرینگنینٹ ہونے کے چلتے پچھلے سال نومبر میں شو سے‘میٹرنٹی لیو’لی تھی۔ اس سمیہ امید جتائی جا رہی تھی که دشا چھہ مہینے کے بعد واپس آ جائینگی,لیکن انہوں نے شو میں واپسی کرنے کی بجائے اپنی بیٹی کے ساتھ وقت بتانا چنا۔ اسکے بعد یہ قیاس لگائے جانے لگے تھے که شائد اب دشا شو کو الوداع کہہ دینگی۔ مگر آخرکار دشا نے شو میں واپسی کا نرنیہ کر لیا ہے۔ پروڈیوسر آست مودی نے بتایا,’دیابین ہمارے شو کا اہم حصہ ہیں اور وہ جلد ہی واپس آنے والی ہیں۔ اگلے دو مہینے میں دشا شو میں واپس آ سکتی ہیں۔’
کپل کی واپسی,سنیل کی دوری
کپل شرما اور سنیل شرما سے جڑی روچک خبر ہے۔ جہاں کپل جلد ہی نئے جوشو خروش کے ساتھ چھوٹے پردے پر واپسی کی تیاری میں ہیں,وہیں سنیل گروور اگلے ایک سال تک ٹی وی کی دنیا سے دور رہینگے۔ کپل جلد ہی اپنے نئے شو کے ساتھ واپس آئینگے۔ وہیں..دوسری طرف پھلموں میں ویست سنیل کا ٹی وی پر دکھنا مشکل ہے۔ دراصل,سنیل گروور فی الحال سلمان خان کی فلم‘بھارت’کی شوٹنگ کر رہے ہیں۔
اس فلم میں سنیل کا کردار اچھاکھاسا ہے,لہٰذا انکے شوٹنگ شیڈیول بھی لمبے ہیں۔ خبروں کی مانیں تو سنیل جنوری تک اس فلم میں ہی ویست رہینگے اور ایسے میں ظاہر ہے که وہ ٹی وی پر اس بیچ واپسی نہیں کر پائیں گے۔‘بھارت’کے علاوہ سنیل گروور کے پاس وشال بھاردواج کی‘پٹاخا’بھی ہے۔ اس فلم کا ٹریلر پہلے ہی خوب سرخیاں بٹور چکا ہے۔ سا نیا ملہوترا اور رادھیکا مدان سٹارر‘پٹاخا’میں سنیل کے علاوہ وجے راج بھی نظر آئینگے۔

نکھرے تیرے اف! اف! اف
کہا جا رہا که مونی رائے کے نکھرے ان دنوں بڑھ گئے ہیں۔ دراصل,مونی کو پچھلے دنوں بڑی ویب سیریز کا آفر دیا گیا۔ مونی اس موقعے کے لئے بیحد خوش تھیں۔ انہیں شو میں اپنی بھومکا بیحد پسند بھی آئی تھی,مگر مونی نے اس شو کے لئے جو فیس مانگی تھی,اس پر سہمتی نہیں بن پائی۔ دراصل,مونی نے ہر ایپیسوڈ کے لئے3لاکھ رپئے مانگے تھے۔ انہوں نے فیس پر بات اٹکنے کے بعد اسے چھوڑ دیا۔ نرماتا اتنا زیادہ اماؤنٹ دینے میں سکشم نہیں تھے۔
غورطلب ہے که‘گولڈ’کی سپھلتا کے بعد مونی کو لگتا ہے که وہ بڑی سٹار ہیں اسی لئے انکی فیس بھی زیادہ ہونی چاہئیے۔ بہرحال,مونی کے پاس3بڑے پروجیکٹ ہیں۔’گولڈ’کے بعد اب وہ,’برہماستر’,’را’اور‘میڈ ان چائنہ’میں نظر آئینگی۔


Comments Off onخبر ہے
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation