Loading...
دینک ٹربیون» Newsچناب ندی میں گری بس, 17کی موت-دینک ٹربیون

2یووتیوں سے ساڑھے3کروڑ کی سمیک پکڑی !    گولی مار خودکشی کا کیا پریاس !    آتنکی پرچار والے سوشل میڈیا اکاؤنٹس کی جانچ !    سامبا میں وسفوٹ,بی ایس ایف جوان شہید !    گرامین سوچھتا کوریج کا آنکڑا پہنچا96فیصدی !    ادھر,پانچویں دن بھی سستا !    ایچٹیٹ 2018کی پریکشائیں5-6جنوری کو !    مٹھ بھیڑ میں2مہلا نکسلی ڈھیر !    شادمان اسلام بانگلادیش ٹیسٹ ٹیم میں نیا چہرہ !    فلم‘جیرو’کے خلاف یاچکا پر سنوائی30کو !    

چناب ندی میں گری بس, 17کی موت

Posted On September - 14 - 2018

جموں میں شکروار کو بس درگھٹنا کے ایک گھائل کو سرکاری اسپتال لے جاتے پرجن اور پولیس۔-پریٹر

جموں, 14ستمبر(ایجینسی)
جموں کشمیر کے کشتواڑ ضلعے میں شکروار کو ایک منی بس کے چناب ندی میں گرنے سے17لوگوں کی موت ہو گئی اور کئی انیہ گھائل ہو گئے۔ پولیس نے کہا که بچاو ابھیان جاری ہے۔ اب تک13شو مل چکے ہیں۔ گمبھیر روپ سے گھائل4لوگوں کی اسپتال لے جاتے سمیہ موت ہو گئی۔ گمبھیر11گھائلوں کو ہوائی مارگ سے جموں کے جیئیمسی اسپتال بھیجا گیا ہے۔
انہوں نے بتایا که سبھی شووں کو ندی سے باہر نکال لیا گیا ہے اور درگھٹناستھل سے انیہ گھائلوں کو کشتواڑ جلا اسپتال میں اپچار کے لئے بھرتی کیا گیا ہے۔ منی بس یاتریوں کو لیکر کیشوان سے کشتواڑ کی اور جا رہی تھی۔ کریا کیشوان لنک روڈ پر ٹھکرائی گاؤں کے پاس بس چناب ندی میں گر گئی۔ کشتواڑ سے گھائلوں کو لے جانے کے لئے ایم آئی وی 5ومان کو اودھمپر سے بھیجا گیا۔ پرشاسن نے مرتکوں کے پرجنوں کو5-5لاکھ روپے,جبکہ گھائلوں کو50-50ہزار روپے کی انگرا راشی دینے کا اعلان کیا ہے۔ ایک مہینے میں کشتواڑ میں یہ تیسری بڑی درگھٹنا ہے۔


Comments Off onچناب ندی میں گری بس, 17کی موت
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation