Loading...
دینک ٹربیون» Newsچودھری بیریندر سنگھ نے نشانیباز لکشیہ شیوران کو کیا سمانت-دینک ٹربیون

مسعود اظہر کے بھائی, 13انیہ کے خلاف آروپ پتر داخل !    امریکی کنگ میں اڑان بھرینگے ہریانہ کے‘کنگ’ !    بھارت,روس میں2یدھپوتوں کے نرمان کا قرار !    اییسی پھلمیں ہوں,جو پریوار ساتھ دیکھے:شیری مان !    پتی کو کیا ااتمہتیا کو مجبور,کیس درج !    مٹھ بھیڑ میں ماری گئی مہلا نکسلی !    چین کو امید,مالدیو نہیں چھوڑیگا‘مکت ویوپار’ !    بھارتیہ مول کی8مہلائیں سمانت !    کانگو میں ودروہیوں کا حملہ,بھارتیہ شانترکشک گھائل !    پاک نے بریگیڈ مکھیالیہ پر داغے گولے,ملا کرارا جواب !    

چودھری بیریندر سنگھ نے نشانیباز لکشیہ شیوران کو کیا سمانت

Posted On September - 14 - 2018

جیند, 14ستمبر(ہپر)
کیندری اسپات منتری چودھری بیریندر سنگھ نے کہا که یووا اب کھیل کود میں شاندار پردرشن کر دیش کا نام وشو میں گورواننوت کر رہے ہے۔ اب کھیلوں کے شیتر میں بھارت کا یگ شروع ہو چکا ہے۔ چودھری بیریندر سنگھ نے شکروار کو ایشیائی کھیلوں کے نشانیبازی پرتیوگتا میں رجت وجیتا لکشیہ شیوران کے سمان سماروہ میں مکھیاتتھی کے روپ بھاگ لیا۔
اس سے پہلے رجت پدک وجیتا لکشیہ شیوران کو ایک سماروہ میں سمانت کیا گیا۔ اس دوران شہر میں کئی سویں سیوی سنگٹھنوں اور شہرواسیوں نے انکا پھول مالاؤں دوارہ زوردار سواگت کیا۔ اس دوران انکے ساتھ لکشیہ شیوران کے پتا سومویر پہلوان,ماتا سدیش دیوی و پریوار کے لگ بھگ سبھی سدسیہ رہے۔
کیندری اسپات منتری نے کہا که کھیلوں کو پروتساہن دینے کے لئے ہریانہ سرکار دوارہ شاندار کھیل نیتی بنائی گئی ہے۔ جسکی بدولت پردیش کے شہری ہی نہیں بلکہ گرامین شیتر سے بھی بہترین کھلاڑی ابھر کر سامنے آ رہے ہے,جو کھیلوں میں شاندار پردرشن کر دیش کا نام وشو میں روشن کر رہے ہے۔


Comments Off onچودھری بیریندر سنگھ نے نشانیباز لکشیہ شیوران کو کیا سمانت
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation