Loading...
دینک ٹربیون» News »ٹینکر خرید کر اپنی,پشوؤں کی پیاس بجھانے کو مجبور

سواد گلیوں کی سیر کراتے شیپھ !    اپنیپن کو سہیجیں پیار سے !    چٹوری دہلی !    مست مست شام !    اب کھلینگے بیٹری چار جنگ سینٹر !    انوٹھے کامگار !    لگھکتھائیں !    دھواں !    کوتا !    یو ایس میں ایچ4ویجا ہٹانے پر فیصلہ3مہینے میں !    

ٹینکر خرید کر اپنی,پشوؤں کی پیاس بجھانے کو مجبور

Posted On September - 14 - 2018

بھوانی, 14ستمبر(ہپر)

بھوانی کی شانتی نگر کالونی میں شکروار کو ورودھ جتاتے ہوئے مہلائیں و شیترواسی۔-ہپر

ستھانیہ شانتی نگر کالونیواسیوں نے پینے کے پانی کی سمسیا کو لیکر جنسواستھیہ وبھاگ و سرکار کے خلاف زوردار نعرےبازی کرتے ہوئے چیتایا که اگر انکی سمسیا کا ندان نہیں ہوا تو وہ سڑکوں پر اترنے کے لئے بادھیہ ہو جا ئینگے۔ شیترواسیوں نے سرکار و جنسواستھیہ وبھاگ کے ادھیکاریوں پر لاپرواہی کا آروپ لگاتے ہوئے کہا که اس شیتر کی انہوں نے ان دیکھی کر رکھی ہے۔ مہلائیں دور دراز شیتر سے پانی لاتی ہے,ادھکتر پریوار تو پانی کے ٹینکر خرید کر اپنی تتھا پشوؤں کی پیاس کو بجھاتے ہیں۔
بزرگ شمشیر پرجاپت,بزرگ بھیم سنگھ دحیہ نے کہا که انکی کالونی میں لمبے سمیہ سے پانی کی قلت بنی ہوئی ہے۔ اسکے لئے وہ کئی بار ستھانیہ ادھیکاریوں کے پاس بھی گئے لیکن ادھیکاری انہیں کوئی نہ کوئی بہانہ بناکر ٹال دیتے ہیں۔ خاص کر مہلاؤں کو دور دراز سے پانی لانا پڑتا ہے۔ انہوں نے کہا که سرکار بھی اس اور کوئی دھیان نہیں دیتی ہے۔ دن بھر محنت مزدوری کرتے ہیں اور رات کو پینے کے پانی کا پربندھ کرتے ہیں۔ کئی بار سکولی بچ پانی کے ابھاؤ میں سمیہ پر سکول بھی نہیں جا پاتے ہیں۔ اسلئے سبھی شیترواسیوں نے سرکار و پرشاسنک ادھیکاریوں سے پینے کے پانی کی سمسیا کو درست کرنے کی گہار لگائی۔


Comments Off onٹینکر خرید کر اپنی,پشوؤں کی پیاس بجھانے کو مجبور
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation