Loading...
دینک ٹربیون» News »ٹاپر سے گینگ ریپ:آروپیوں کی گرفتاری کے لئے چھاپیماری

سواد گلیوں کی سیر کراتے شیپھ !    اپنیپن کو سہیجیں پیار سے !    چٹوری دہلی !    مست مست شام !    اب کھلینگے بیٹری چار جنگ سینٹر !    انوٹھے کامگار !    لگھکتھائیں !    دھواں !    کوتا !    یو ایس میں ایچ4ویجا ہٹانے پر فیصلہ3مہینے میں !    

ٹاپر سے گینگ ریپ:آروپیوں کی گرفتاری کے لئے چھاپیماری

Posted On September - 14 - 2018

کنینا,14ستمبر(ایس)
سی بی ایس ای کی ٹاپر سے گینگ ریپ معاملے میں پولیس نے آروپیوں کی گرفتاری کے لئے چھاپیماری شروع کر دی ہے۔ سی آئی اے کی ٹیمیں سبھی سنبھاوت ٹھکانوں پر آروپیوں کی تلاش کر رہی ہے۔ کیس درج ہونے کے بعد آروپی پنکج,منیش اور نشو بھومی گت ہو گئے ہیں۔ ان پر چھاترا کا اپہرن کر گینگ ریپ کا آروپ ہے۔ پیڑتا سی بی ایس ای کی ٹاپر رہ چکی ہے اور راشٹرپتی ایوارڈ پراپت کر چکی ہے۔
چھاترا کی زندگی سے کھلواڑ کرنے والے تین دردوں میں سے2کے موبائل نمبر ملے ہیں,جنہیں پولیس نے ٹریسنگ پر لگا دیا ہے۔ فی الحال دونوں نمبر سوچ آف آ رہے ہیں۔ پیڑتا کے پتا کا آروپ ہے که آروپی یووک انکے پریوار کو جان سے مارنے کی دھمکی دے رہے ہیں۔ پولیس نے معاملے میں پریوار کو سرکشا مہیا کروا دی ہے۔ ڈی ایس پی ونود کمار نے لڑکی کی حالت کو دیکھنے کے بعد جلد ہی آروپیوں کی گرفتاری کا آشواسن دیا ہے۔
پولیس تھانے میں مہلا جانچ ادھیکاری اور لیگل ایڈ کی ٹیم نے پیڑتا کے بیان درج کئے۔ پیڑتا کی گمبھیر حالت کو دیکھتے ہوئے اسپتال میں بھی اسے پولیس سرکشا مہیا کرائی گئی۔
لڑکی کے پتا نے بتایا که انہوں نے آروپی پنکج کو کبڈی کی کوچنگ دی تھی,اسی کی بدولت وہ سینا میں بھرتی ہوا تھا۔ اسکے علاوہ منیش کو بھی انہوں نے کوچنگ دی ہے۔ نشو نامک یووک کافی خونخوار ہے۔ پیڑتا کے پتا نے بتایا که اسکی بیٹی12ستمبر کو ایک کوچنگ سینٹر سے کوچنگ لینے کے بعد جب وہ بس سٹینڈ کے پاس سے جا رہی تھی تو انکے گاؤں کے2لڑکے پنکج اور منیش ملے۔ انہوں نے اسکی بیٹی سے پوچھا که وہ کیا کر رہی ہے تو اسکی لڑکی نے بتایا که وہ کوچنگ لے رہی ہے۔ اسکے بعد وہ انکے ساتھ بس سٹینڈ پر آئے اور اسکی بیٹی کو پانی پلایا,جسکے بعد وہ بیہوش ہو گئی۔ اسکے بعد تینوں نے اسکی بیٹی سے گینگ ریپ کیا اور گمبھیر حالت میں اسے بس سٹینڈ پر چھوڑکر فرار ہو گئے۔ کوچنگ سینٹر کے سنچالک نے بتایا که چھاترا نے تھوڑے سمیہ پہلے ہی داخلہ لیا تھا اور وہ3-4دن ہی کیول سینٹر آئی تھی۔ ایس ایچ او انرودھ کمار اور ڈی ایس پی ونود کمار نے بتایا که معاملے کی گہنتا سے چھان بین کی جا رہی ہے۔ گینگ ریپ کے آروپیوں کو قابو کرنے کے لئے پولیس ٹیمیں لگاتار دبش دے رہی ہے۔

ریواڑی میں شکروار کو پیڑتا کا حال چال جاننے کے بعد معاملے کی جانکاری دیتیں مہلا آیوگ کی چیئرپرسن پرتبھا سمن۔-نس

مہلا آیوگ کی چیئرپرسن ریواڑی پہنچی
ریواڑی(نس) :گینگ ریپ کی سوچنا کے بعد ہریانہ مہلا آیوگ کی چیئرپرسن پرتبھا سمن ریواڑی پہنچیؤر ناگریک اسپتال میں اپچارادھین چھاترا و پرجنوں سے ملی۔ پیڑتا کی ماں کا رو رو کر برا حال تھا۔ انہوں نے اسپتال کے ڈاکٹروں سے بات کی اور چھاترا کا حال جانا۔ پترکاروں سے بات چیت میں پرتبھا سمن نے کہا که وہ اس معاملے سے بیحد دکھی ہیں۔ واردات میں شامل کسی بھی آروپی کو بخشا نہیں جائیگا۔ پولیس کرمیوں کی لاپرواہی پر انہوں نے کہا که جانچ میں دوشی پائے جانے پر پولیس کرمیوں کے خلاف بھی کارروائی ہوگی۔ ساؤتھ رینج کے ایڈیجیپی شری کانت جادھو نے کہا که گینگ ریپ کے تینوں آروپیوں کی پہچان ہو چکی ہے اور وہ جلد ہی گرفتار ہو نگے۔ انکی گرفتاری کے لئے ریواڑی و مہیندرگڑھ ضلعے کی ٹیمیں سکریہ ہیں۔


Comments Off onٹاپر سے گینگ ریپ:آروپیوں کی گرفتاری کے لئے چھاپیماری
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation