Loading...
دینک ٹربیون» Newsدہیج اتپیڑن معاملے میں ترنت ہوگی گرفتاری-دینک ٹربیون

2یووتیوں سے ساڑھے3کروڑ کی سمیک پکڑی !    گولی مار خودکشی کا کیا پریاس !    آتنکی پرچار والے سوشل میڈیا اکاؤنٹس کی جانچ !    سامبا میں وسفوٹ,بی ایس ایف جوان شہید !    گرامین سوچھتا کوریج کا آنکڑا پہنچا96فیصدی !    ادھر,پانچویں دن بھی سستا !    ایچٹیٹ 2018کی پریکشائیں5-6جنوری کو !    مٹھ بھیڑ میں2مہلا نکسلی ڈھیر !    شادمان اسلام بانگلادیش ٹیسٹ ٹیم میں نیا چہرہ !    فلم‘جیرو’کے خلاف یاچکا پر سنوائی30کو !    

دہیج اتپیڑن معاملے میں ترنت ہوگی گرفتاری

Posted On September - 14 - 2018

نئی دہلی, 14ستمبر(ٹرنیو/ایجینسی)
سپریم کورٹ نے اپنے ایک مہتوپورن فیصلے میں کہا ہے که دہیج اتپیڑن کا معاملہ درج ہونے کے ترنت بعد اب پیڑت مہلا کے پتی اور اسکے سسرال والوں کی گرفتاری کی جا سکتی ہے۔ چیف جسٹس دیپک مشرع,جسٹس ایئیم کھانولکر اور جسٹس ڈیوائی چندرچوڑ کی کھنڈپیٹھ نے شکروار کو شیرش عدالت کے ہی پہلے کے فیصلے میں بڑا بدلاؤ کرتے ہوئے پرجنوں کو ملنے والی قانونی سرکشا سماپت کر دی۔ عدالت نے کہا که پیڑت کی سرکشا کے لئے ایسا کرنا ضروری ہے۔ کھنڈپیٹھ نے کہا که معاملے کی شکایت کی جانچ کے لئے پریوار کلیان کمیٹی کی کوئی ضرورت نہیں ہے۔ پولیس کو یدی ضروری لگتا ہے تو وہ آروپی کو تتکال گرفتار کر سکتی ہے۔ آروپیوں کے لئے اگرم ضمانت کا وکلپ کھلا ہے۔ سپریم کورٹ نے اسی سال اپریل میں سبھی پکشوں کی دلیلیں سننے کے بعد اپنا فیصلہ سرکشت رکھ لیا تھا۔ چیف جسٹس نے آج فیصلہ سناتے ہوئے کہا که ایسا لگتا ہے که498اے کے دائرے کو ہلاکا کرنا مہلا کو اس قانون کے تحت ملے ادھیکار کے خلاف ہے اور دو سدسیہ کھنڈپیٹھ کے فیصلے کے تحت دی گئی قانونی سرکشا سے وہ سہمت نہیں ہیں۔

پچھلے سال یہ دیا تھا فیصلہ
پچھلے سال27جولائی کو2ججوں کی کھنڈپیٹھ نے دہیج اتپیڑن نرودھک قانون کے دراپیوگ کی شکایتوں کو دیکھتے ہوئے ایسے معاملوں میں پتی و سسرال والوں کی تتکال گرفتاری پر روک لگا دی تھی۔


Comments Off onدہیج اتپیڑن معاملے میں ترنت ہوگی گرفتاری
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation