Loading...
دینک ٹربیون» Newsدیکھن میں چھوٹے لگیں,رٹرن دیں بھرپور-دینک ٹربیون

مسعود اظہر کے بھائی, 13انیہ کے خلاف آروپ پتر داخل !    امریکی کنگ میں اڑان بھرینگے ہریانہ کے‘کنگ’ !    بھارت,روس میں2یدھپوتوں کے نرمان کا قرار !    اییسی پھلمیں ہوں,جو پریوار ساتھ دیکھے:شیری مان !    پتی کو کیا ااتمہتیا کو مجبور,کیس درج !    مٹھ بھیڑ میں ماری گئی مہلا نکسلی !    چین کو امید,مالدیو نہیں چھوڑیگا‘مکت ویوپار’ !    بھارتیہ مول کی8مہلائیں سمانت !    کانگو میں ودروہیوں کا حملہ,بھارتیہ شانترکشک گھائل !    پاک نے بریگیڈ مکھیالیہ پر داغے گولے,ملا کرارا جواب !    

دیکھن میں چھوٹے لگیں,رٹرن دیں بھرپور

Posted On September - 14 - 2018

ارتھ منتر

آلوک پرانک
کاروبار کی دنیا میں بھی کچھ پورے وکست ہاتھی ہوتے ہیں,کچھ نوجات ہاتھی یعنی نئے پیدا ہوئے۔ پرکرتی کا نیم ہے که نوجات ہاتھی یا نوجات بچہ دونوں ہی تیز گتی سے بڑھتے ہیں۔ نوجات بچے کی سالانہ وکاس در100پرتیشت یا200پرتیشت بھی ہو سکتی ہے۔ یعنی پیدا ہوتے وقت جو وزن تھا,اسکا دوگنا وزن اگلے سال ہو سکتا ہے۔ اس وکاس در کو بڑے ہونے پر بنائے رکھنا مشکل ہوتا ہے۔ اسلئے بڑی کمپنیوں کا وکاس ہر سال سو پرتیشت کی رفتار سے نہیں ہو سکتا۔
بڑی کمپنیوں کے شیئر شائد ہی ایک سال میں کبھی سو پرتیشت اچھلتے ہوں۔ پر چھوٹی کمپنیوں کے معاملے میں یہ سمبھو ہے کیونکہ وہ وکاس کی شیشواوستھا میں ہوتی ہیں اور وکاس کی تیز رفتار میں ہوتی ہیں۔ چھوٹی کمپنیوں کی ڈوبنے کی رفتار بھی بہت تیز ہوتی ہے کیونکہ انکے پاس سنسادھنوں کا,برانڈ کا ویسا سہارا نہیں ہوتا,جیسا بڑی کمپنیوں کے پاس ہوتا ہے۔
اسلئے جو ایکسپرٹ,جو نویشک چھوٹی کمپنیوں کے نویش میں مہارتھ حاصل کر لیتے ہیں,انکے رٹرن بہت شاندار آتے ہیں۔ پر چھوٹی کمپنیوں میں نویش میں مہارتھ حاصل کرنا بہت مشکل کام ہے۔ اسکی وجہ یہ ہے که بڑی کمپنیوں کے آنکڑے,بڑی کمپنیوں سے جڑی رپورٹیں تو لگاتار میڈیا میں آتی رہتی ہیں پر چھوٹی کمپنیوں کے بارے میں جانکاریاں جٹانا مشکل کام ہے۔ چھوٹی کمپنیوں کے پربندھن عام نویشک سے ملنے تک سے انکار کر دیتے ہیں,ہاں میوچئل فنڈ سنیوجک,بینک اور پترکار ان سے مل سکتے ہیں۔ چھوٹی کمپنیوں نے جن میوچئل فنڈ یوجناؤں میں وشیشگیتا حاصل کر لی ہے,انکے رٹرن بہت شاندار رہے ہیں,ایسی ہی ایک میوچئل فنڈ سکیم کا نام ہے,ریلائنس سمال کیپ۔ یہ سکیم اس کہاوت کو چرتارتھ کرتی ہے دیکھن میں چھوٹے لگیں,رٹرن دیں بھرپور۔
ریلائنس سمال کیپ نے12ستمبر2018کے آنکڑوں کے حساب سے پچھلے ایک سال میں قریب10پرتیشت کا رٹرن دیا ہے۔ ویسے نویش دیرگھکالین ہونا چاہئیے اور رٹرن پانچ سال یا اس سے زیادہ اودھی کے لئے دیکھا جانا چاہئیے۔ آنکڑوں کے حساب سے پچھلے تین سالوں میں اس فنڈ نے سالانہ رٹرن قریب23پرتیشت کا دیا ہے۔ پر پانچ سالوں کی اودھی میں دیکھیں تو اس فنڈ کے رٹرن بہت دھماکیدار ہیں ہر سال قریب38پرتیشت کا رٹرن۔
یہ بات ہمیشہ دھیان رکھنی چاہئیے که جیسے رٹرن اتیت میں آئے ہیں,ویسے رٹرن بھوشیہ میں بھی آییں,ایسا ضروری نہیں ہے۔ اس ریکارڈ سے اس بات کی پشٹی ہوتی ہے که ریلائنس سمال کیپ فنڈ اور ریلائنس میوچئل فنڈ کے پاس چھوٹی کمپنیوں میں نویش کے لئے وشیشگیتا ضروری ہے۔
31اگست, 2018کے آنکڑوں کے مطابق ریلائنس سمال کیپ کے پاس کل7618کروڑ روپے کی نویش یوگیہ رقم تھی۔ اس فنڈ کا قریب2.79حصہ وی آئی پی انڈسٹریز میں لگا ہے۔ غورطلب ہے که وی آئی پی کا شیئر پچھلے ایک سال میں135پرتیشت سے بھی زیادہ اچھل چکا ہے۔ اس فنڈ کا قریب2.61فیصدی حصہ جایڈس ویلنیس کمپنی کے شعروں میں ہے۔ جایڈس کا شیئر ایک سال میں قریب85پرتیشت اچھل چکا ہے۔ کل ملاکر چھوٹی کمپنیوں میں رٹرن بہت زوردار آ جاتے ہیں,اگر نویش ڈھنگ سے کیا گیا ہو تو۔ ہاں چھوٹی کمپنیوں میں نویش کی جوکھم بھی زیادہ ہے۔ اسلئے چھوٹی کمپنیوں میں نویش سیدھے کرنے کے بجائے ہمیشہ میوچئل فنڈ کے ذریعے ہی کرنا چاہئیے۔
اس فنڈ کے نویش یوگیہ فنڈ کا قریب1.77پرتیشت حصہ یونائٹیڈ بریوریج کے شعروں میں بھی ہے۔ یہ شیئر بھی ایک سال میں قریب68پرتیشت اچھل چکا ہے۔ چھوٹی کمپنیوں میں نویش کو لیکر سب سے بڑا مسئلہ ہوتا ہے پربندھن کی گنوتا۔ چھوٹی کمپنیاں کئی معاملوں میں پریوارک دوکانوں کا وستار ہوتی ہیں یعنی پرموٹر اپنی پوری منمرجی چلاتے ہیں۔ پروفیشنل پربندھن کے لئے کام کرنے کا سکوپ ہوتا ہے۔ رقم ادھر ادھر ہونے کی آشنکائیں بھی کم نہیں ہوتی ہیں۔ اسکے علاوہ ایک سے زیادہ چھوٹی کمپنیوں میں نویش کے ذریعے ہی یہ سنشچت کیا جا سکتا ہے که اگر کوئی ایک ادھ نویش کھاب ہو جائے,تو باقی کے نویش اسکی بھرپائی کر دیں۔ ریلائنس سمال کیپ نے برابر یہ سنشچت کیا ہے که چھوٹی کمپنیوں کی صحیح پہچان کی جائے۔ تھوڑے زیادہ جوکھم کے ساتھ یہ پریاپت رٹرن پردایک فنڈ ہے۔
میوچئل فنڈ نویش میں بازار جوکھم رہتے ہیں۔ اسلئے نویشک اپنا ادھئین کریں یا کسی وتیہ صلاحکار کی صلاح لیں۔


Comments Off onدیکھن میں چھوٹے لگیں,رٹرن دیں بھرپور
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation