Loading...
دینک ٹربیون» News »نمبی کو بیوجہ یاتنائیں دیں, 50لاکھ معاوضہ دو

سواد گلیوں کی سیر کراتے شیپھ !    اپنیپن کو سہیجیں پیار سے !    چٹوری دہلی !    مست مست شام !    اب کھلینگے بیٹری چار جنگ سینٹر !    انوٹھے کامگار !    لگھکتھائیں !    دھواں !    کوتا !    یو ایس میں ایچ4ویجا ہٹانے پر فیصلہ3مہینے میں !    

نمبی کو بیوجہ یاتنائیں دیں, 50لاکھ معاوضہ دو

Posted On September - 14 - 2018

نئی دہلی, 14ستمبر(ایجینسی)
سپریم کورٹ نے شکروار کو1994کے جاسوسی کانڈ میں اسرو کے پورو وگیانک نمبی نارائنن کو نردوش قرار دیا۔ شیرش عدالت نے کہا که نمبی کو‘اناوشیک روپ سے گرفتار کرکے پریشان کیا گیا اور مانسک یاتنا دی گئی۔ ساتھ ہی عدالت نے اس معاملے میں سنلپت کیرل پولیس کے افسروں کے خلاف جانچ کے آدیش دیئے۔
چیف جسٹس دیپک مشرع,جسٹس ایئیم کھانولکر اور جسٹس دھننجیہ وائی چندرچوڑ کی پیٹھ نے76ورشیہ نمبی کو مانسک یاتناؤں کے لئے کیرل سرکار کو50لاکھ روپے معاوضہ دینے کا نردیش دیا۔ سرکار کو8سپتاہ میں یہ معاوضہ دینا ہے۔
یہ ہے معاملہ:اسرو کا1994کا یہ جاسوسی کانڈ دیش کے انترکش کاریہ کرم کے بارے میں چنیندہ گوپنی دستاویز2وگیانکوں اور مالدیو کی2مہلاؤں سہت4انیہ دوارہ دوسرے دیشوں کو ہستانترت کرنے کے آروپوں سے سمبندھت ہے۔
عدالت نے جاسوسی کانڈ میں نمبی کو پھنسانے کی گھٹنا کی جانچ کے لئے سپریم کورٹ کے پورو جسٹس ڈی کے جین کی ادھیکشتا میں3سدسیہ دل گٹھت کیا ہے۔ نمبی نے کیرل ہائیکورٹ کے اس فیصلے کو شیرش عدالت میں چنوتی دی تھی۔
جسمیں اسنے کہا تھا که راجیہ کے پورو پولیس مہاندیشک سبی میتھیو اور سیوانورت پولیس ادھیکشک کے کے جوشوا اور ایس وجین کے خلاف کسی کارروائی کی آوشیکتا نہیں ہے۔ اس وگیانک کی غیرقانونی گرفتاری کے لئے سی بی آئی نے ان ادھیکاریوں کو ذمیدار ٹھہرایا تھا۔


Comments Off onنمبی کو بیوجہ یاتنائیں دیں, 50لاکھ معاوضہ دو
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation