Loading...
دینک ٹربیون» News »نشہ تسکروں کی سمپتی ہو ضبط:جیرام

سواد گلیوں کی سیر کراتے شیپھ !    اپنیپن کو سہیجیں پیار سے !    چٹوری دہلی !    مست مست شام !    اب کھلینگے بیٹری چار جنگ سینٹر !    انوٹھے کامگار !    لگھکتھائیں !    دھواں !    کوتا !    یو ایس میں ایچ4ویجا ہٹانے پر فیصلہ3مہینے میں !    

نشہ تسکروں کی سمپتی ہو ضبط:جیرام

Posted On September - 14 - 2018

شملہ, 14ستمبر(نس)
مکھیہ منتری جیرام ٹھاکر نے کہا که راجیہ سرکار ہماچل میں نشیلے پدارتھوں کے پر یوگ کے وردھ سختی سے نپٹنے کو سرواچ پراتھمکتا دے رہی ہے اور اس ساماجک برائی کو سماپت کرنے کے لئے ایک ویاپک ابھیان چلایا جائیگا۔ وہ آج شملہ میں نشیلے پدارتھوں کی سمسیا کے سمبندھ میں آیوجت بیٹھک کی ادھیکشتا کر رہے تھے۔ مکھیہ منتری نے کہا که نشیلے پدارتھوں کا پر یوگ ایک ویشوک سمسیا کے روپ میں ابھرا ہے اور ہمارا دیش و راجیہ بھی اس سے اچھوتے نہیں ہیں۔ انہوں نے کہا که نشے کی تسکری اور نشیلی دواؤں کے دروپیوگ کو روکنے اور نشہ تسکروں کی سمپتی کو ضبط کرنے کے لئے بھی کڑے قانون بنائے جانے کی آوشیکتا ہے۔ انہوں نے کہا که حال ہی میں انکی پہل پر چنڈیگڑھ میں ایک بیٹھک آیوجت کی گئی جسمیں نرنیہ لیا گیا که پولیس بلوں دوارہ ہماچل,پنجاب,ہریانہ اور اتراکھنڈ کے سیمانت شیتروں میں سنیکت نریکشن کیے جائیں گے۔ جیرام ٹھاکر نے کہا که نشہ تسکروں اور نشے کے عادی لوگوں کے بیچ گٹھ جوڑ کو سماپت کرنا ضروری ہے۔ اترکت مکھیہ سچو,گرہ بی.کے.اگروال نے کہا که پردیش میں وبھن ستھانوں پر بھانگ کی کھیتی کو اکھاڑنے کے لئے ویاپک ابھیان چھیڑا جائیگا۔

ابھبھاوکوں بھی رکھیں اپنے بچوں پر نظر
مکھیہ منتری نے کہا که ابھبھاوکوں کو بھی اپنے بچوں پر نظر رکھنی چاہئیے تاکہ پرارمبھک چرن میں ہی بچے کے اسامانیہ ویوہار و پرورتن کو دیکھا جا سکے۔ انہوں نے کہا که شکشن سنستھانوں وشیشکر مہاودیالیوں میں وشیش جاگروکتا ابھیان شروع کیا جائیگا تاکہ ودیارتھیوں کو نشے کے دشپربھاو کے بارے میں جاکروک کیا جا سکے۔

پنرواس کیندروں میں ملیں پروفیشنل سیوائیں
جیرام ٹھاکر نے کہا که نشے کے عادی لوگوں کے سواستھیہ سدھار پر وشیش روپ سے دھیان دیا جانا چاہئیے۔ اسکے لئے چکتسکوں,پرامرشداتاؤں اور پیرامیڈیکل سٹاف کو اچت پرشکشن دیا جائے تاکہ وہ نشہ سدھار اور پنرواس کیندروں میں ویاوسایک سیوائیں پردان کر سکیں۔ انہوں نے کہا که پردیش میں اور پنرواس کیندروں کی ستھاپنا کی جائیگی۔

شتگرست سڑکوں کی تتکال مرمت کے نردیش
مکھیہ منتری جیرام ٹھاکر نے بھوسکھلن کے کارن شتگرست ہوئی سڑکوں کی تتکال مرمت و رکھ رکھاؤ سنشچت کرنے کے لئے لوک نرمان وبھاگ کے ادھیکاریوں کو نردیش دیئے۔ مکھیہ منتری آج یہاں راشٹریہ راجمارگوں کے ورشہ سے شتگرست ہونے پر انکی مرمت و پنربہالی کے سمبندھ میں سمیکشا بیٹھک کی ادھیکشتا کر رہے تھے۔ مکھیہ منتری نے کہا که ڈھلانوں کو ستھر کرنے کے لئے راک بولٹنگ جیسی نئی تکنیک کو اپنانے کے پریاس کئے جانے چاہئیے۔ مکھیہ منتری نے گڈھوں کو بھرنے کے لئے ادھیکاریوں کو نردیش دیئے اور کاریہ واہی رپورٹ10دنوں کے بھیتر انکے کاریالیہ میں پرستت کرنے کو کہا۔ جیرام نے کرتپر منالی پھورلین پر دھیمی گتی سے کاریہ پر ناراضگی ظاہر کی۔


Comments Off onنشہ تسکروں کی سمپتی ہو ضبط:جیرام
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation