Loading...
دینک ٹربیون» Newsنگم اب سویں اٹھواییگا گھروں سے کچرا-دینک ٹربیون

دوسروں کے سکھ کی کامنا سنگ جینا !    دردناک دشہرا !    مودی نے پھہرایا ترنگا,کہاسمپربھتا کو چنوتی دی گئی تو دوگنی طاقت سے پلٹوار کریگا بھارت: پردھان منتری !    کلگام مٹھ بھیڑ میں3آتنکوادی ڈھیر !    آخری تنکا !    بال کوتا !    سوندھی خوشبو سے سرابور تیوہاری پکوان !    لگھکتھائیں !    گیم ڈاؤنلوڈنگ پر ہیکرس کی ہے نظر !    ہائی ٹیک جنگل !    

نگم اب سویں اٹھواییگا گھروں سے کچرا

Posted On September - 15 - 2018

چنڈیگڑھ,14ستمبر(ٹرنیو)

چنڈیگڑھ میں شکروار کو نگم کی بیٹھک میں حصہ لیتے پارشد۔
–منوج مہاجن

چنڈیگڑھ نگر نگم اب گھروں سے سویں کچرا اٹھواییگا۔ اسکے لئے ورتمان میں ٹھیکیداروں کے مادھیم سے شہر میں گھروں سے کچرا اٹھانے کا کام کر رہے1447لوگوں کی سیوائیں بھی نگم لیگا۔ ان لوگوں کو آؤٹسورس پر نگم کے رول پر لیکر کام لیا جائیگا۔ اس سے صفائی کرمچاریوں کی ورشوں سے ٹھیکیداری پرتھا ختم کرنے کی مانگ بھی پوری ہوگی و یہ لوگ ٹھیکیداروں کے شوشن سے بھی مکت ہو جائیں گے۔ اس سے نگم کے قریب30کروڑ کا راجسو بھی ملیگا۔
نگم سدن کی آج ہوئی بیٹھک میں ڈور ٹو ڈور کلیکشن کی نئی پرنالی گاربیج پھری سٹار ریٹنگ 3کو منظوری دے دی گئی ۔ اس پرنالی کے لاگو ہونے سے پورے شہر کا کوڑا اٹھاکر ٹراسنپورٹ سسٹم کے ذریعے سیدھے گاربیج پروسیسنگ پلانٹ تک پہنچ جائیگا۔ اس پرنالی کے چلتے شہر کی کسی روڈ یا ستھل پر کوئی گندگی نہیں رہ پائیگی۔
بیٹھک میں بھاجپا کے پارشد راجیش کالیا نے اسکا ورودھ کیا و شہر میں اکت کام سے جڑے ٹھیکیداروں دوارہ سڑکوں پر اترے جانے تک کی دھمکی بھی دی پر وہ نگم کے انیہ سبھی پارشدوں کے آگے الگ تھلگ پڑ گئے۔ حالانکہ نگم بھون کے باہر ڈور ٹو ڈور کلیکٹر دھرنے پر بھی بیٹھے تھے و نگم کے وردھ نعرےبازی کر رہے تھے ۔
نگم آیکت کے کے یادو نے پرستاؤ پارت کیے جانے کے بعد کہا کی شہر کے بھوشیہ کے لئے یہ اتہاسک فیصلہ ہے۔ انہوں نے سپشٹ کیا کی شہر میں بیتے کئی سالوں سے کام کر رہے ڈور ٹو ڈور گاربیج کلیک‍شن سوسائٹی کے سدس‍یوں کو بالکل بھی گھبرانے کی آوشیکتا نہیں ہے کیونکہ انہیں نگم کام پر رکھیگا اور وہ لوگ ٹھیکیدار کے شوشن سے بھی بچے رہینگے۔ انہوں نے کہا کی اسکے چلتے سیگریگیشن کا کاریہ بھی صحیح ڈھنگ سے ہو پائیں گے۔

چنڈیگڑھ نگر نگم آفس کے باہر ورودھ پردرشن کرتے ڈور ٹو ڈور گاربیج اکٹٹھا کرنے والے کرمی۔-منوج مہاجن

راجبالا ملک نے ٹوکا تو سود بھڑک گئے
سدن میں آج ماحول اس سمیہ گرما گیا جب کچرا کلیکشن پر وچار رکھتے ہوئے ارن سود کو بھاجپا کی ہی پارشد راجبالا ملک نے ٹوک دیا۔ انہوں نے نہ کیول انہیں ٹوکا اپتو‘بھونکنا‘جیسے شبد کا بھی پر یوگ کیا۔ اس پر سود بھڑک گئے و دونوں میں تیکھی بحث بھی ہوئی۔ سود کے سمرتھن میں انکے گٹ کے سبھی بھاجپا پارشد کھڑے ہو گئے و کانگریس پارشد دوندر سنگھ ببلا نے بیچ بچاو کا پریاس کیا۔ معاملہ گرماتا دیکھ مہاپور نے سدن کی بیٹھک بھوجن کے لئے ستھگت کر دی۔ بھوجن کے بعد منونیت پارشد ایم ایس کونڈل نے کہا که سدن میں سبھی کو مریادہ میں رہنا چاہئیے و سبھی مہاپور کو سمبودھت کرکے بولیں نہ که آپس میں بحث کریں۔

آج پارت ایجنڈے
سمارٹ سٹی پریوجنا کے تحت نگم شہر کے بھی ویاوسایک شیتروں پریٹن شیتروں,ساروجنک شیتروں آدی میں پرتیک50میٹر کے انتر پر کوڑیدان لگاییگا۔ ان میں1150نیلے و1150ہرے کوڑیدان ہو نگے۔ نگم سوچھ سرویکشن 2019کے تحت شہر میں لوگوں کی بھاگیداری سنشچت کرنے و جاگرکتا ابھین چلانے کے لئے وبھن ساسکرتک کاریہ کرموں کا بھی آیوجن کریگا۔ شہر کی گوشالاؤں کے نریکشن کے لئے گٹھت کمیٹی کی سفارشیں بھی منظور کر لیں۔ کمیٹی نے شہر میں گوشالاؤں میں بھیڑ کو دیکھتے ہوئے نئی گوشالاؤں کی ستھاپنا کا سجھاؤ دیا ہے۔ نگم کاریالیہ کی رینوویشن ہوگی و پبلک ٹایلیٹ کو رینوویشن کر نیا روپ دیا جائیگا۔


Comments Off onنگم اب سویں اٹھواییگا گھروں سے کچرا
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation