Loading...
دینک ٹربیون» News ‘پراتھمک شکشا ماتربھاشا میں ہی ہو’ -دینک ٹربیون

مسعود اظہر کے بھائی, 13انیہ کے خلاف آروپ پتر داخل !    امریکی کنگ میں اڑان بھرینگے ہریانہ کے‘کنگ’ !    بھارت,روس میں2یدھپوتوں کے نرمان کا قرار !    اییسی پھلمیں ہوں,جو پریوار ساتھ دیکھے:شیری مان !    پتی کو کیا ااتمہتیا کو مجبور,کیس درج !    مٹھ بھیڑ میں ماری گئی مہلا نکسلی !    چین کو امید,مالدیو نہیں چھوڑیگا‘مکت ویوپار’ !    بھارتیہ مول کی8مہلائیں سمانت !    کانگو میں ودروہیوں کا حملہ,بھارتیہ شانترکشک گھائل !    پاک نے بریگیڈ مکھیالیہ پر داغے گولے,ملا کرارا جواب !    

‘پراتھمک شکشا ماتربھاشا میں ہی ہو’

Posted On September - 14 - 2018

نئی دہلی, 14ستمبر(ایجینسی)
اپ راشٹرپتی ایم وینکییا نائڈو نے پراتھمک شکشا کا مادھیم ماتربھاشا بنانے پر زور دیا۔ انہوں نے کہا که شکشا کا مادھیم انگریزی ہونے سے بچوں میں آتموشواس کی کمی اور ہینبھاونا آتی ہے۔ نائڈو نے شکروار کو ہندی دوس پر ایک سماروہ میں کہا, ‘میں سدیو نئی بھاشائیں سیکھنے کا پکشدھر رہا ہوں۔ ہر بھاشا نیا گیان لاتی ہے,لیکن پرارمبھک شکشا کا مادھیم ماتربھاشا ہونا ہی چاہئیے۔’
انہوں نے کہا که شکشا اور گیان کا پہلا سنسکار ماتربھاشا میں ہی پڑتا ہے۔ ایسے کئی ادھئین ہوئے ہیں,جو بتاتے ہیں که شکشا کا مادھیم انگریزی ہونے سے بچوں میں آتموشواس کی کمی اور ہینبھاونا دیکھی گئی ہے۔ اپ راشٹرپتی نے کہا که میں وہ دن دیکھنا چاہتا ہوں جب ہماری پراتھمک شکشا کا مادھیم ہماری ماتربھاشا ہوگی۔
اس سے ہم اچتر شکشا اور شودھ میں بھی ماتربھاشا کا پر یوگ کر سکیں گے۔ اس سے پرشاسن میں بھی ماتربھاشا کی سہج سویکاریتا بڑھےگی اور اسکا آدھکارک پر یوگ ہوگا۔ اس موقعے پر گرہ منتری راجناتھ سنگھ,گرہ راجیہ منتری کرن رججو اور ہنسراج اہیر تتھا کیندری منتری رام داس آٹھولے بھی موجود تھے۔


Comments Off on ‘پراتھمک شکشا ماتربھاشا میں ہی ہو’
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation