Loading...
دینک ٹربیون» News » ‘پراتھمک شکشا ماتربھاشا میں ہی ہو’

بارش کے48گھنٹے کے بھیتر کریں فصل خرابے کا کلیم !    نروانے سنبھالیں گے پوروی سینیہ کمان !    کریمی لیئر پر ہریانہ کی ادھسوچنائیں صحیح !    سکھ نیتا کی ہتیا کے آروپیوں کو ضمانت !    چناؤ خرچ:عمران سمیت141کو نوٹس !    18سال بعد ویرپن کے9سہیوگی بری !    پھر بڑھے پیٹرول ڈیزل کے دام !    بہن نے راکھی باندھ کر دی وداعی,ماں نے ترنگے میں لپٹے بیٹے کو دیا کندھا !    آسمانی آفت کے بعد اب ریسکیو آپریشن !    چھترپتی معاملے میں جانچ افسر کی گواہی پوری !    

‘پراتھمک شکشا ماتربھاشا میں ہی ہو’

Posted On September - 14 - 2018

نئی دہلی, 14ستمبر(ایجینسی)
اپ راشٹرپتی ایم وینکییا نائڈو نے پراتھمک شکشا کا مادھیم ماتربھاشا بنانے پر زور دیا۔ انہوں نے کہا که شکشا کا مادھیم انگریزی ہونے سے بچوں میں آتموشواس کی کمی اور ہینبھاونا آتی ہے۔ نائڈو نے شکروار کو ہندی دوس پر ایک سماروہ میں کہا, ‘میں سدیو نئی بھاشائیں سیکھنے کا پکشدھر رہا ہوں۔ ہر بھاشا نیا گیان لاتی ہے,لیکن پرارمبھک شکشا کا مادھیم ماتربھاشا ہونا ہی چاہئیے۔’
انہوں نے کہا که شکشا اور گیان کا پہلا سنسکار ماتربھاشا میں ہی پڑتا ہے۔ ایسے کئی ادھئین ہوئے ہیں,جو بتاتے ہیں که شکشا کا مادھیم انگریزی ہونے سے بچوں میں آتموشواس کی کمی اور ہینبھاونا دیکھی گئی ہے۔ اپ راشٹرپتی نے کہا که میں وہ دن دیکھنا چاہتا ہوں جب ہماری پراتھمک شکشا کا مادھیم ہماری ماتربھاشا ہوگی۔
اس سے ہم اچتر شکشا اور شودھ میں بھی ماتربھاشا کا پر یوگ کر سکیں گے۔ اس سے پرشاسن میں بھی ماتربھاشا کی سہج سویکاریتا بڑھےگی اور اسکا آدھکارک پر یوگ ہوگا۔ اس موقعے پر گرہ منتری راجناتھ سنگھ,گرہ راجیہ منتری کرن رججو اور ہنسراج اہیر تتھا کیندری منتری رام داس آٹھولے بھی موجود تھے۔


Comments Off on ‘پراتھمک شکشا ماتربھاشا میں ہی ہو’
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation