Loading...
دینک ٹربیون» Newsپھلممیکنگ میں اتریں ابھنیتریاں-دینک ٹربیون

2یووتیوں سے ساڑھے3کروڑ کی سمیک پکڑی !    گولی مار خودکشی کا کیا پریاس !    آتنکی پرچار والے سوشل میڈیا اکاؤنٹس کی جانچ !    سامبا میں وسفوٹ,بی ایس ایف جوان شہید !    گرامین سوچھتا کوریج کا آنکڑا پہنچا96فیصدی !    ادھر,پانچویں دن بھی سستا !    ایچٹیٹ 2018کی پریکشائیں5-6جنوری کو !    مٹھ بھیڑ میں2مہلا نکسلی ڈھیر !    شادمان اسلام بانگلادیش ٹیسٹ ٹیم میں نیا چہرہ !    فلم‘جیرو’کے خلاف یاچکا پر سنوائی30کو !    

پھلممیکنگ میں اتریں ابھنیتریاں

Posted On September - 15 - 2018

اپراجتا
کچھ نیا اور الگ کرنے کی خواہش سب کے من میں ہوتی ہے۔ جب یہ خواہش اپنے ویوسائے کے ہی کسی پہلو سے جڈی ہوئی ہو,تو بس صحیح سمیہ اور موقعے کی تلاش ہوتی ہے۔ ایسے ہی صحیح موقعے اور سمیہ کا لابھ اٹھاتے ہوئے کئی ابھینیتاؤں نے ابھنیہ کے ساتھ ساتھ فلم نرمان اور نردیشن کی کمان سنبھال لی۔ حالانکہ,اجے دیوگن اور عامر خان کو چھوڑ دیں,تو ادھکانش ابھینیتاؤں نے نردیشن سے ادھک فلم نرمان میں روچی دکھائی۔ ان میں امیتابھ بچن,شاہ رخ خان,سلمان خان,رتیش دیشمکھ,جان ابراہم جیسے کئی اور نام شامل ہیں۔ مہتواکانکشی,ساہسی اور رچناشیل ابھنیتریاں بھی ابھینیتاؤں کی طرح ابھنیہ کے ساتھ ساتھ فلم نرمان کے وبھن پہلوؤں سے جڑنے کے لئے آتر رہتی ہیں۔ صحیح سمیہ اور موقع ملتے ہی وہ بھی فلم نرمان میں اپنی قسمت آزمانے سے نہیں چوکتی ہیں۔
انوشکا بنیں نرماتا
انوشکا شرما لمبے سمیہ سے ابھنیہ کے اترکت کچھ نیا اور الگ کرنا چاہتی تھیں۔ ایسے میں,جب انوشکا کو صحیح سمیہ پر بہتر موقع ملا,تو ترنت انہوں نے فلم نرماتا بننے کا نرنیہ کر لیا اور نودیپ سنگھ کی فلم‘این ایچ10′کے نرمان کی کمان سنبھال لی۔
بیحد کم انترال میں انوشکا شرما نے ابھینیتری سے فلم نرماتا بننے کا ساہسی سفر تے کر لیا ہے۔ انوشکا شرما نے اپنی خوشی جتاتے ہوئے کہا که,’میں بیحد خوش ہوں که کریئر کی شروعات میں ہی مجھے نرماتا بننے کا اوسر ملا ہے۔’بطور نرماتا انوشکا کی دو پھلمیں‘این ایچ10’اور‘پری’رلیز ہو چکی ہیں۔
دیا نے آزمایا ہاتھ
ابھینیتری کے روپ میں اپنے فلمی کریئر سے نراش دیا مرزا نے جب فلم نرمان کرنے کا نرنیہ لیا,تو انکے چہرے کی آکرشک مسکان لوٹ آئی۔ دیا نے فلم نرماتا کے روپ میں اپنی دوسری فلم کے روپ میں‘بابی جاسوس’کو چنا۔ بطور نرماتا دیا کی پہلی فلم‘لو بریک اپ زندگی’تھی,جو باکس آفس پر کمال نہیں کر پائی۔ غورطلب ہے که اس فلم کا نرمان دیا نے جاید خان کے ساتھ ملکر کیا تھا اور اس میں انہوں نے ابھنیہ بھی کیا تھا۔ ابھنیہ سے دوری قائم کر چکی شلپا شیٹی نے بھی‘ڈھسکیاؤں’سے فلم نرمان میں اپنی قسمت آجمایی۔ انہیں لگا تھا که پھلموں میں ابھنیہ کا موقع نہیں مل رہا,ایسے میں کہیں فلم نرمان میں انکی قسمت چمک جائے۔ پر افسوس ایسا نہیں ہوا اور‘ڈھسکیاؤں’کا باکس آفس پر برا حال رہا۔ حالانکہ, ‘ڈھسکیاؤں’کی اسفلتا کے بعد بھی شلپا نے فلم نرمان میں اپنی سکریتا برقرار رکھنے کا آشواسن دیا ہے۔
پر ٹی اور امیشا بھی اتریں میدان میں
اپنے ایکٹنگ کریئر کو پھر سے سنوارنے کے ادیشیہ سے پریتی جنٹا نے فلم نرماتا بننے کا نرنیہ کیا اور‘عشق ان پیرس’بنا ڈالی۔ پریتی دوارہ نرمت اور ابھنیت‘عشق ان پیرس’اسفل رہی۔ پریتی کا ایکٹنگ کریئر تو نہیں سنور پایا,پر بطور نرماتری ہندی فلم انڈسٹری میں انکی پہچان کو نئی دشا ضرور مل گئی۔ ادھر..امیشا پٹیل نے بھی ابھینیتری کے روپ میں خود کو نئے سرے سے ستھاپت کرنے کا نرنیہ کر لیا ہے اور اسی نرنیہ کے تحت وہ اب فلم نرماتا بن چکی ہیں۔‘دیسی میجک’سے فلم نرمان میں قدم رکھ رہیں امیشا کہتی ہیں,’ہر کوئی اپنی زندگی میں ایسے چرن سے گزرتا ہے بدلاؤ نشچت ہوتا ہے۔
اگر آپ نہیں بدلتے تو سمیہ کے ساتھ نہیں چل پاتے,اگر نیاپن لانے کی کوشش نہیں کرتے,تب آپ نشکریہ ہو جاتے ہیں خاص کر جب آپ ایک کلاکار ہوں۔‘دیسی میجک’میں امیشا کے ساتھ ابھینیتا جاید خان اور رندھیر کپور نظر آئینگے۔ چترانگدا سنگھ نے بھی پچھلے دنوں رلیز ہوئی‘سورما’سے فلم نرمان کے شیتر میں قدم رکھا۔
ایشوریہ کا پریاس
ایسا نہیں ہے که اسفل ایکٹنگ کریئر سے نراش ہوکر ہی ابھنیتریاں فلم نرمان کی طرف رخ کرتی ہیں۔‘دل کا رشتہ’سے ایشوریہ رائے نے تب فلم نرمان میں اپنی قسمت آجمایی جب وہ سپھلتا کے شکھر پر تھیں۔
جوہی چاولہ نے بھی سپھلتا کے کئی سوپان چڑھنے کے بعد شاہ رخ خان کے ساتھ ملکر فلم نرمان کی باگ ڈور سنبھالی۔ پرینکا چوپڑا نے بھی کچھ نیا,الگ اور چنوتیپورن کرنے کے لئے اپنی فلم پروڈکشن کمپنی کی ستھاپنا کی اور اسکے بینر تلے کئی شیتریہ بھاشا کی پھلموں کا سپھل نرمان کیا۔ الیکھنیہ ہے که پرینکا نرمت مراٹھی فلم‘وینٹلیٹر’کو تین شرینیوں میں راشٹریہ فلم پرسکار سے سمانت کیا گیا۔ اس اپلبدھی پر اپنی خوشی ظاہر کرتے ہوئے پرینکا نے کہا,’ہم کافی خوش ہیں۔‘پر پل پیبل پکچرز’نے ایک سپنا دیکھا تھا اور وہ سپنا سچ ہو گیا ہے۔
دیپکا بھی تیار
‘پرتدوندوی ابھینیتریوں انوشکا شرما اور پرینکا چوپڑا سے پریرت ہوتے ہوئے دیپکا پادکون بھی اپنے کریئر میں ایک نئے موڑ کے لئے تیار ہیں۔ انوشکا اور پرینکا کی طرح دیپکا بھی اب صرف ابھنیہ میں ہی نہیں,بلکہ بطور نرماتا بھی خود کو ستھاپت کرنا چاہتی ہیں۔ خبروں کے مطابق دیپکا اس سمیہ اپنے پروڈکشن ہاؤس کی ستھاپنا میں لگی ہوئی ہیں۔ دیپکا چاہتی ہیں که وہ اچھے اور سامیک وشیوں پر پھلمیں بنائیں۔
بہت ہی جلد وہ ایک فلم کے نرمان کی پرکریا شروع بھی کر سکتی ہیں۔ دیپکا بتاتی ہیں, ‘میں پروڈکشن کے شیتر میں اترنا چاہتی ہوں کیونکہ مجھے لگتا ہے که میرے اندر ایک نرماتا ہے۔ میں بس اسلئے پروڈیوسر نہیں بننا چاہتی ہوں کیونکہ مجھے روپے کمانے ہیں۔’کنگنا رنوت بھی‘منکرنکا فلمس’کے ساتھ فلم نرمان میں قدم رکھ چکی ہیں۔ کنگنا کہتی ہیں,’فلم نرمان کی تکنیک مجھے بیحد لبھاتی ہے۔
میرے لئے فلم نرمان کی پرکریا دھیان لگانے جیسی ہے۔ میں اسے بیحد پسند کرتی ہوں۔’
امید ہے,جلد ہی ہندی فلمی دنیا میں وہ دور آئیگا جب فلم نرمان کی ودھا میں ابھینیتریوں کی سکریتا ابھینیتاؤں سے ادھک ہوگی۔ اگر ایسا ہوتا ہے,تو آنے والے دنوں میں فلم نرمان کے شیتر میں خوبصورتی اور رچناتمکتا کا انوٹھا تال میل درشنیہ ہوگا۔


Comments Off onپھلممیکنگ میں اتریں ابھنیتریاں
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation