Loading...
دینک ٹربیون» News »منمرجیاں:پرانے پریم ترکون میں الگ ٹچ

سواد گلیوں کی سیر کراتے شیپھ !    اپنیپن کو سہیجیں پیار سے !    چٹوری دہلی !    مست مست شام !    اب کھلینگے بیٹری چار جنگ سینٹر !    انوٹھے کامگار !    لگھکتھائیں !    دھواں !    کوتا !    یو ایس میں ایچ4ویجا ہٹانے پر فیصلہ3مہینے میں !    

منمرجیاں:پرانے پریم ترکون میں الگ ٹچ

Posted On September - 14 - 2018

فلم سمیکشا
چنڈیگڑھ:منمرجیاں فلم کی سٹارکاسٹ سے پرتیت ہوتا ہے که یہ اچھی فلم ہوگی,لیکن فیصلہ درشک ہی کرینگے۔ بہرحال کہا جاتا ہے که پیار اور رشتے نبھانا جٹل ہوتا ہے اور انوراگ کشیپ کی اس فلم میں ایسا دکھائی دیتا ہے,پر الگ اینگل سے۔ فلم میں پریم ترکون کا پرانا اینگل ہے,لیکن انوراگ نے اسے تھوڑا الگ ٹچ دیا ہے۔ پر انوراگ جیسے پرمپرا کو توڑنے والے نردیشک سے ایسی فلم کی امید نہیں تھی۔ بہرحال کہانی شروع ہوتی ہے وہاں سے جہاں رومی(تاپسی پنو)اور وکی(وکی کوشل)ایک دوسرے کے پیار میں ڈوبے ہوئے ہیں۔ کہانی میں ٹوسٹ تب آتا ہے,جب ایک دن تاپسی کے بیڈروم میں دونوں کے گھر والے انہیں رنگے ہاتھوں پکڑ لیتے ہیں۔ اس بیچ ودیش سے شادی کے لئے آئے رابی(ابھیشیک بچن)کے لئے رومی کا رشتہ آتا ہے,تو وہ فوٹو دیکھتے ہی اسے پسند کر لیتا ہے۔ وکی سے ناراض رومی رابی کے ساتھ شادی کرنے کی حامی بھر بھی لیتی ہے,مگر پھر وکی اسے اپنے پیار کا واسطہ دیکر منا لیتا ہے
بعد میں رومی اور رابی کی شادی ہو جاتی ہے,مگر کہانی ختم نہیں ہوتی۔ جاننے کے لئے درشکوں کو سنیما ہال جانا ہوگا۔ فلم میں ابھنیہ اور سنگیت بڑھیا ہے۔ امت ترویدی کے سنگیت میں‘ہلا’, ‘گرے والا شیڈ’, ‘ڈرایا’جیسے سبھی گانے اچھے بن پڑے ہیں۔

-دھرمپال


Comments Off onمنمرجیاں:پرانے پریم ترکون میں الگ ٹچ
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation