Loading...
دینک ٹربیون» News »مالک کی جوابدہی

بارش کے48گھنٹے کے بھیتر کریں فصل خرابے کا کلیم !    نروانے سنبھالیں گے پوروی سینیہ کمان !    کریمی لیئر پر ہریانہ کی ادھسوچنائیں صحیح !    سکھ نیتا کی ہتیا کے آروپیوں کو ضمانت !    چناؤ خرچ:عمران سمیت141کو نوٹس !    18سال بعد ویرپن کے9سہیوگی بری !    پھر بڑھے پیٹرول ڈیزل کے دام !    بہن نے راکھی باندھ کر دی وداعی,ماں نے ترنگے میں لپٹے بیٹے کو دیا کندھا !    آسمانی آفت کے بعد اب ریسکیو آپریشن !    چھترپتی معاملے میں جانچ افسر کی گواہی پوری !    

مالک کی جوابدہی

Posted On September - 14 - 2018

بنا بیمہ واہن سے درگھٹنا پر معاوضہ
بغیر بیمہ کی گاڑیوں سے سڑک درگھٹنا میں جان مال کا نقصان ہو اور پیڑت علاج و معاوضے کے لئے عدالت کے فیصلے کا انتظار کرے,یہ ستھتی برداشت نہیں کی جا سکتی۔ اسی کے مد نظر سرواچ نیایالیہ نے سڑک سرکشا ادھنیم میں پرورتن کا آدیش دیا ہے۔ یہ فیصلہ نیایادھیش دیپک مشرع اور نیایادھیش ڈی.وائی.چندرچوڑ نے دیش میں چل رہی بنا بیمہ کی اویدھ گاڑیوں سے ہوئی درگھٹناؤں کے پرپریکشیہ میں دیا ہے۔ دراصل, 21جنوری2015کو برنالہ میں ایک کار درگھٹنا میں یاچکاکرتا اوشا دیوی کے پتی کی مرتیو ہو گئی اور ایک7ورش کا پتر گھائل ہو گیا تھا۔ اس کار کا بیمہ نہیں ہوا تھا۔ سرکاروں کی ذمیداری ہے که بنا بیمہ کے کوئی گاڑی سڑک پر نہ چلے۔ اس دلیل کے ساتھ پنجاب سرکار کو بھی پرتوادی بنانے کی عارضی دی گئی تھی لیکن پنجاب ایوں ہریانہ ہائیکورٹ نے یہ عارضی خارج کر دی۔ بعد میں کیس سرواچ نیایالیہ میں آیا۔ یاچکاکرتا کا کہنا تھا که گاڑی کا بیمہ نہیں ہے تو دہلی کے نیم6کے انترگت گاڑی مالک ذمیدار ہے۔
سرواچ نیایالیہ نے فیصلے میں کہا که یدی گاڑی کا بیمہ نہیں ہوگا تو معاوضے کی ذمیداری گاڑی مالک کی ہوگی۔ گاڑی بیچنے کے بعد بھی معاوضہ پورا نہیں ہوتا تو باقی رقم کی دینداری گاڑی مالک پر بنی رہیگی۔ اس رقم کی وصولی کے لئے کیس داخل کیا جا سکےگا۔ سرواچ نیایالیہ نے یہ فیصلہ دیا ہے که بنا بیمہ والی گاڑیوں کو بیچ کر معاوضہ دینے کا نیم بنانے کے لئے موٹر وھیکل ایکٹ میں12ہفتے کے اندر بدلاؤ کئے جائیں اور یہ بدلاؤ دیش بھر کے سبھی راجیوں کو کرنے ہو نگے۔ اسکے جواب میں جموں کشمیر,چھتیس گڑ,بہار,پنجاب,جھارکھنڈ,پڈچیری اور لکشدویپ نے کہا ہے که انہوں نے اسکی پرکریا شروع کر دی ہے۔ دہلی اور ہریانہ میں اس طرح کا نیم لاگو ہے۔ مدھیہ پردیش نے اس نیم کے کچھ مدعوں میں پرورتن کی گنجائش بتائی ہے۔ پرنتو ان نیموں میں پردیش سرکار کی جوابدہی بھی ہونی چاہئیے۔


Comments Off onمالک کی جوابدہی
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation