Loading...
دینک ٹربیون» News »مشنریج آف جیسس پر کیس

بارش کے48گھنٹے کے بھیتر کریں فصل خرابے کا کلیم !    نروانے سنبھالیں گے پوروی سینیہ کمان !    کریمی لیئر پر ہریانہ کی ادھسوچنائیں صحیح !    سکھ نیتا کی ہتیا کے آروپیوں کو ضمانت !    چناؤ خرچ:عمران سمیت141کو نوٹس !    18سال بعد ویرپن کے9سہیوگی بری !    پھر بڑھے پیٹرول ڈیزل کے دام !    بہن نے راکھی باندھ کر دی وداعی,ماں نے ترنگے میں لپٹے بیٹے کو دیا کندھا !    آسمانی آفت کے بعد اب ریسکیو آپریشن !    چھترپتی معاملے میں جانچ افسر کی گواہی پوری !    

مشنریج آف جیسس پر کیس

Posted On September - 15 - 2018

کوٹایم/کوچی(ایجینسی):
جالندھر ڈایسس کے بشپ پر بلاتکار کا آروپ لگانے والی نن کی ایک تصویر جاری کرنے کے معاملے میں کیرل پولیس نے شکروار کو مشنریج آف جیسس کے خلاف شکایت درج کی۔ مشنریج آف جیسس نے نن کے آروپوں کی جانچ کرنے والے آیوگ کے نشکرشوں کو پرکاشت کرنے کے لئے میڈیا کو جاری وگیپتی میں اسکی بشپ کے ساتھ بیٹھے ہوئے تصویر جاری کی۔ اسکے کچھ گھنٹے بعد ہی پولیس نے معاملہ درج کیا۔
بھارتیہ قانون میں بلاتکار اور یون اتپیڑن کے پیڑتوں کی پہچان اجاگر کرنے پر پابندی ہے۔ حالانکہ مشنریج نے تصویر پرکاشت نہیں کرنے کو لیکر آگاہ کرتے ہوئے کہا که اگر پریس نیم کا النگھن کرتی ہے تو مشنریج کو ذمیدار نہیں ٹھہرایا جانا چاہئیے۔ ادھیکاریوں کے انوسار کو ٹیم ضلعے کے کراولنگادو تھانے نے کتھت پیڑتا کے پتا کی شکایت پر معاملہ درج کیا۔ انہوں نے بتایا که نن کے بھائی نے وشیش جانچ دل کا نیترتو کر رہے پولیس اپادھیکشک کے.سبھاش تک اپنی شکایت پہنچائی۔


Comments Off onمشنریج آف جیسس پر کیس
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation