Loading...
دینک ٹربیون» News »رافیل پر وپکش سے بات کرنے کا سوال ہی نہیں

سواد گلیوں کی سیر کراتے شیپھ !    اپنیپن کو سہیجیں پیار سے !    چٹوری دہلی !    مست مست شام !    اب کھلینگے بیٹری چار جنگ سینٹر !    انوٹھے کامگار !    لگھکتھائیں !    دھواں !    کوتا !    یو ایس میں ایچ4ویجا ہٹانے پر فیصلہ3مہینے میں !    

رافیل پر وپکش سے بات کرنے کا سوال ہی نہیں

Posted On September - 14 - 2018

نئی دہلی, 14ستمبر(ایجینسی)
رکشا منتری نرملا سیتارمن نے اربوں ڈالر کے رافیل لڑاکو ومان سودے پر وپکش سے کسی بھی طرح کی بات چیت کی سنبھاونا سے انکار کرتے ہوئے کہا ہے که بھارت کی رکشا تیاریوں سے جڑے بیحد سنویدنشیل مدعے پر آکشیپ لگانے کے بعد وپکش بات چیت کا حقدار نہیں ہے۔
سیتارمن نے کہا که پاکستان اور چین دوارہ سٹیلتھ لڑاکو ومان شامل کر اپنی ہوائی شکتی تیزی سے بڑھائے جانے کے مد نظر سرکار نے آپاتکالین قدم کے تحت رافیل لڑاکو ومانوں کی کیول2سکواڈرن خریدنے کا فیصلہ کیا۔
ایک وشیش بھینٹ میں انہوں نے کہا,‘کیا انہیں(وپکش)بلانے اور صفائی دینے کا کوئی مطلب ہے؟ وہ دیش کو ایسی چیز پر گمراہ کر رہے ہیں جو سمپرگ سرکار کے دوران ہوئی ہی نہیں تھی۔ آپ آروپ لگا رہے ہیں اور کہہ رہے ہیں که پھرجیواڑا ہوا ہے۔ آپنے وایوسینا کی ابھیانگت تیاریوں کی چنتا نہیں کی۔’
ان سے پوچھا گیا تھا که کیا سرکار وپکشی دلوں سے اس طرح بات کریگی جس طرح تتکالین پردھان منتری منموہن سنگھ نے2005میں وپکش سے کی تھی اور امریکہ کے ساتھ اسینیہ پرمانو قرار کو انتم روپ دینے کے واسطے مارگ پرشست کرنے کے لئے انکی آشنکاؤں کا سمادھان کیا تھا۔ سیتارمن نے کہا,‘یہ(رافیل سودا)ایک انتر سرکاری سمجھوتہ ہے۔ آپنے(وپکش)ہم سے سوال پوچھے ہیں اور میں انکا جواب سنسد میں دے چکی ہوں۔ تو مجھے انہیں کیوں بلانا چاہئیے؟ مجھے انہیں بلاکر کیا بتانا چاہئیے؟’


Comments Off onرافیل پر وپکش سے بات کرنے کا سوال ہی نہیں
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation