Loading...
دینک ٹربیون» Newsلمبائی بڑھائینگے یہ یوگاسن-دینک ٹربیون

2یووتیوں سے ساڑھے3کروڑ کی سمیک پکڑی !    گولی مار خودکشی کا کیا پریاس !    آتنکی پرچار والے سوشل میڈیا اکاؤنٹس کی جانچ !    سامبا میں وسفوٹ,بی ایس ایف جوان شہید !    گرامین سوچھتا کوریج کا آنکڑا پہنچا96فیصدی !    ادھر,پانچویں دن بھی سستا !    ایچٹیٹ 2018کی پریکشائیں5-6جنوری کو !    مٹھ بھیڑ میں2مہلا نکسلی ڈھیر !    شادمان اسلام بانگلادیش ٹیسٹ ٹیم میں نیا چہرہ !    فلم‘جیرو’کے خلاف یاچکا پر سنوائی30کو !    

لمبائی بڑھائینگے یہ یوگاسن

Posted On September - 15 - 2018

آپکی پرسنیلٹی کا اہم حصہ ہے آپکے شریر کی لمبائی۔ شریر کتنا ہی گٹھیلا اور سڈول ہو ویکتتو کو نکھارنے میں لمبائی کی بھومکا کو نقارہ نہیں جا سکتا۔ لمبائی کم ہونے کے کئی کارن ہو سکتے ہیں,جسمیں سب سے مہت‍وپورن رول آنوانشک گن ادا کرتے ہیں۔ یوگ سب مرض کی دوا ہے۔
کچھ خاص یوگاسن ہیں جن کی مدد سے ہم اپنی ہائیٹ بھی بڑھا سکتے ہیں۔ ضروری ہے که اسے نیمت طور پر کیا جائے۔ ان ویایاموں کو اپنانے کے بعد آپکی لمبائی میں بوڑھوتری ہو سکتی ہے۔ ان ویایاموں کو کرنے کے دوران مانسپیشیوں پر دباوٴ پڑتا ہے اور وہ کھنچتی ہے جس سے لمبائی بڑھنے میں مدد ملتی ہے۔
شیرشاسن
یوگ کا سب سے عام لیکن کٹھن آسن مانا جاتا ہے شیرشاسن۔ بہت کم لوگوں کو پتہ ہوگا که لمبائی بڑھانے میں شیرشاسن کی بڑی بھومکا ہوتی ہے۔ دونوں گھٹنے زمین پر ٹکاتے ہوئے پھر کوہنیوں کو بھی زمین پر ٹکائیں۔ ہاتھوں کی انگلیوں کو آپس میں ملاکر گرپ بنائیں,تب سر کو گرپ بنی ہتھیلیوں کے پاس بھومی پر ٹکا دیں۔‍اس سے سر کو سہارا ملیگا۔ گھٹنے کو زمین سے اپر اٹھاکر پیروں کو لمبا کر دیں۔ پھر دھیرے دھیرے پنجے ٹکے دونوں پیروں کو پنجوں کے بل چلتے ہوئے ماتھے کے نزدیک لے جائیں اور پیروں کو گھٹنوں سے موڑتے ہوئے انہیں دھیرے سے اوپر اٹھاتے ہوئے سیدھا کر دیں۔ پورن روپ سے سر کے بل شریر کو ٹکا لیں۔
کچھ دیر اسی اوستھا میں رہنے کے بعد پن: اسی اوستھا میں آنے کے لئے پہلے پیر گھٹنے سے موڑتے ہوئے دھیرے دھیرے گھٹنوں کو پیٹ کی طرف لاتے ہوئے پنجوں کو بھومی پر رکھ دیں۔ پھر ماتھے کو بھومی پر ٹکاکار کچھ دیر اسی ستھتی میں رہنے کے بعد سر کو بھومی سے اٹھاتے ہوئے وجراسن میں بیٹھ کر پورو ستھتی میں آ جائیں۔
تاڑاسن
تاڑاسن سے لمبائی بڑھانے میں مدد ملتی ہے۔ اسکے لئے سب سے پہلے زمین پر کمبل بچھا کر سیدھے کھڑے ہو جائیں۔ اپنے دونوں پیر کو آپس میں ملاکر اور دونوں ہتھیلیوں کو بغل میں رکھیں پھر پورے شریر کو ستھر رکھیں اور دونوں پیروں پر اپنے شریر کا وزن سامان رکھیں۔ اسکے بعد دونوں ہتھیلیوں کی انگلیوں کو ملاکر سر کے اوپر لے جائیں۔ ہتھیلیاں سیدھی رکھیں پھر سانس بھرتے ہوئے اپنے ہاتھوں کو اوپر کی اور کھینچئے,جس سے آپکے کندھوں اور چھاتی میں بھی کھنچاؤ آئیگا۔ اسکے ساتھ ہی پیروں کی ایڑی کو بھی اوپر اٹھائیں اور پیروں کی انگلیوں پر شریر کا سنتلن بنائے رکھیے۔ اس ستھتی میں کچھ دیر رہیں۔ پرتیدن کم سے کم8-10بار اس آسن کو کریں۔
بھجنگاسن
اسکے لئے پیٹ کے بل زمین پر لیٹ جائیں۔ اب دونوں ہاتھوں کے سہارے شریر کے کمر سے اوپری حصے کو اوپر کی طرف اٹھائیں,لیکن کوہنی آپکی مڑی ہونی چاہئیے۔ ہتھیلی کھلی اور زمین پر پھیلی ہو۔ اب شریر کے باقی حصے کو بنا ہلائےڈلائے چہرے کو بالکل اوپر کی اور کریں۔ کچھ سمیہ کے لئے اس پاسچر کو یوں ہی رکھیں۔ یہ آسن آپکی مانسپیشیوں کے لئے کافی فائدےمند ہے۔
پشچموتسان
اسے کرنے سے آپ نہ صرف کئی سواستھیہ سمسیاؤں سے دور رہینگے بلکہ آپ کا شریر لچیلا ہوگا۔ اسکے لئے سب سے پہلے سیدھے بیٹھ جائیں اور دونوں پیروں کو پھیلاکر ایک سیدھ میں رکھیں۔ پیر سٹاکر رکھیں۔ دونوں ہاتھوں کو اوپر کی اور اٹھائیں اور کمر کو بالکل سیدھا رکھیں۔ ہاتھوں سے پیروں کے دونوں انگوٹھے پکڑنے کی کوشش کریں۔ دھیان رہے گھٹنے نہ مڑیں اور نہ ہی آپکے پیر زمین سے اوپر اٹھیں۔


Comments Off onلمبائی بڑھائینگے یہ یوگاسن
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation