Loading...
دینک ٹربیون» Newsشری کانت کی ہار کے ساتھ جاپان اوپن میں بھارتیہ چنوتی سماپت-دینک ٹربیون

مسعود اظہر کے بھائی, 13انیہ کے خلاف آروپ پتر داخل !    امریکی کنگ میں اڑان بھرینگے ہریانہ کے‘کنگ’ !    بھارت,روس میں2یدھپوتوں کے نرمان کا قرار !    اییسی پھلمیں ہوں,جو پریوار ساتھ دیکھے:شیری مان !    پتی کو کیا ااتمہتیا کو مجبور,کیس درج !    مٹھ بھیڑ میں ماری گئی مہلا نکسلی !    چین کو امید,مالدیو نہیں چھوڑیگا‘مکت ویوپار’ !    بھارتیہ مول کی8مہلائیں سمانت !    کانگو میں ودروہیوں کا حملہ,بھارتیہ شانترکشک گھائل !    پاک نے بریگیڈ مکھیالیہ پر داغے گولے,ملا کرارا جواب !    

شری کانت کی ہار کے ساتھ جاپان اوپن میں بھارتیہ چنوتی سماپت

Posted On September - 14 - 2018

ٹوکیو(ایجینسی) : 7ویں سیڈ کدامبی شری کانت کی شکروار کو کوارٹرفائنل میں ہار کے ساتھ جاپان اوپن بیڈمنٹن ٹورنامینٹ میں بھارتیہ چنوتی سماپت ہو گئی۔
شری کانت کو غیر وریتا پراپت کوریا کے لی ڈونگ کیون نے3گیموں کے کڑے سنگھرش میں19-21, 21-16, 21-18سے ہراکر سیمی فائنل میں پرویش کر لیا۔ کوریائی کھلاڑی نے یہ مقابلہ ایک گھنٹے19منٹ کے سنگھرش میں جیتا۔ شری کانت نے پہلا گیم نزدیکی مقابلے میں جیتا لیکن دوسرے گیم میں وہ اس لے کو برقرار نہیں رکھ سکے۔

نرنائک گیم میں شری کانت آدھے سفر تک برابر پچھڑے رہے۔ انہوں نے9-11کے سکور پر لگاتار4انک لئے اور13-11کی بڑھت بنا لی۔ شری کانت پھر14-13, 15-14سے آگے ہوئے۔ یہ موقع تھا جب وہ میچ پر اپنی پکڑ بنا سکتے تھے۔ لیکن کوریائی کھلاڑی نے لگاتار3انک لیکر17-15کی بڑھت بنا لی اور پھر پیچھے مڑ کر نہیں دیکھا۔ کیون نے19-18کے سکور پر لگاتار2انک لئے اور21-18پر گیم تتھا میچ سماپت کرتے ہوئے سیمی فائنل میں جگہ بنا لی۔ وشو رینکنگ میں8ویں نمبر کے بھارتیہ کھلاڑی کا33ویں رینکنگ کے کوریائی کھلاڑی کے خلاف اب0-2کا ریکارڈ ہو گیا ہے۔ شری کانت2016میں ایشیائی چیمپئن شپ میں اسی کھلاڑی سے ہارے تھے۔


Comments Off onشری کانت کی ہار کے ساتھ جاپان اوپن میں بھارتیہ چنوتی سماپت
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation