Loading...
دینک ٹربیون» Newsسلور سکرین-دینک ٹربیون

مسعود اظہر کے بھائی, 13انیہ کے خلاف آروپ پتر داخل !    امریکی کنگ میں اڑان بھرینگے ہریانہ کے‘کنگ’ !    بھارت,روس میں2یدھپوتوں کے نرمان کا قرار !    اییسی پھلمیں ہوں,جو پریوار ساتھ دیکھے:شیری مان !    پتی کو کیا ااتمہتیا کو مجبور,کیس درج !    مٹھ بھیڑ میں ماری گئی مہلا نکسلی !    چین کو امید,مالدیو نہیں چھوڑیگا‘مکت ویوپار’ !    بھارتیہ مول کی8مہلائیں سمانت !    کانگو میں ودروہیوں کا حملہ,بھارتیہ شانترکشک گھائل !    پاک نے بریگیڈ مکھیالیہ پر داغے گولے,ملا کرارا جواب !    

سلور سکرین

Posted On September - 15 - 2018

انیشا

کنگنا سنگ رچا
جب دو پرتبھاشالی ابھنیتریاں ایک فلم میں ہوں تو درشکوں کا اتساہ بڑھ جاتا ہے۔ ایسا ہی کچھ ہوگا اشونی ایر کی نئی فلم میں جب کنگنا رنوت اور رچا چڈا ساتھ ساتھ دکھینگی۔ درسئل,پچھلے دنوں ہی اشونی کی فلم‘پنگا’کی گھوشنا ہوئی جسمیں کنگنا کی کیندریہ بھومکا ہے۔ اس فلم میں کنگنا نیشنل لیول کی کبڈی پلیئر کے کردار میں نظر آنے والی ہیں۔ اب خبر ہے که اشونی ایر کی اس فلم میں ایک اور دگج ابھینیتری کی اینٹری ہونے جا رہی ہے۔ یہ ابھینیتری کوئی اور نہیں بلکہ‘پھکرے’, ‘مسان’اور‘گینگس آپھ وسیپر’جیسی کئی پھلموں میں اپنے ابھنیہ کا لوہا منوہ چکی رچا چڈا ہیں۔ یہ فلم ایک ایسے پریوار کی کہانی ہے جو روڈھیوں کو توڑکر سپنے دیکھنے کی جراٴت کرتا ہے۔ اشونی اس سے پہلے‘نل بٹے سناٹا’اور‘بریلی کی برفی’جیسی پھلموں کا نردیشن کر چکی ہیں۔ کنگنا رنوت اور نینہ گپتا جیسی دگج ابھینیتریوں کے ساتھ ہی رچا چڈا کی موجودگی اشونی کی اس فلم کو پربھاوشالی بناتی ہے۔
اب ورن کی ہیروئن بنینگی سارا
سارا علی خان کی ایک بھی فلم رلیز نہیں ہوئی ہے,مگر انکی ڈیمانڈ دن ب دن بڑھتی جا رہی ہے۔ سارا کو تیسری فلم بھی مل گئی ہے۔ سشانت سنگھ راجپوت کے ساتھ‘کیدار’اور رنویر سنگھ کے ساتھ‘سمبا’کے بعد اب سارا ورن دھون کی ہیروئن بننے کے لئے تیار ہیں۔ دراصل,ورن کے بھائی روہت دھون اپنے ہوم پروڈکشن فلم کے لئے سارا اور ورن کو ایک ساتھ کاسٹ کرنے والے ہیں۔ اسکے ساتھ ہی روہت دھون کی یہ پہلے پروڈکشن میں فلم ہیں۔ اس فلم کو ڈیوڈ دھون نردیشت کرینگے۔ سب کچھ ٹھیک رہا تو اگلے سال فروری تک شوٹنگ شروع ہو سکتی ہے۔ فلم کمرشیل ایکشن کامیڈی ہوگی۔ امید ہے سارا اور ورن کی جوڑی باکس آفس پر خوب دھمال مچائیگی۔
نصرت راج کمار پھر ساتھ ساتھ
لمبے سمیہ بعد درشک نصرت بھرچا اور راج کمار راؤ کو پھر ساتھ میں دیکھ سکیں گے۔ راج کمار راؤ تو ان دنوں ایک ساتھ کئی پھلموں میں نظر آ رہے ہیں لیکن پہلی بار‘لو سیکس اور دھوکا’میں ساتھ ابھنیہ کر چکے نصرت اور راج کمار ایک بار پھر ساتھ کام کرینگے۔ جسکو لیکر وہ دونوں بیحد اتساہت ہیں۔
دراصل,راج کمار راؤ اور نصرت بھروچا فلم‘طرم خان’کے لئے ساتھ آ رہے ہیں۔ یہ سوشل کامیڈی نردیشک ہنسل مہتہ بنائینگے۔ فلم کی کہانی اتر پردیش کے چھوٹے سے شہر کی ہوگی۔
فلم‘طرم خان: کا نرمان اجے دیوگن,لو رنجن اور انکت گرگ ملکر کرینگے۔ امید ہے نصرت اور راج کمار ملکر درشکوں کو‘طرم خان’میں خوب ہنسائینگے۔


Comments Off onسلور سکرین
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation