Loading...
دینک ٹربیون» Newsسورن بارش کرانے میں بھی ثابت ہوئے جڑواں-دینک ٹربیون

2یووتیوں سے ساڑھے3کروڑ کی سمیک پکڑی !    گولی مار خودکشی کا کیا پریاس !    آتنکی پرچار والے سوشل میڈیا اکاؤنٹس کی جانچ !    سامبا میں وسفوٹ,بی ایس ایف جوان شہید !    گرامین سوچھتا کوریج کا آنکڑا پہنچا96فیصدی !    ادھر,پانچویں دن بھی سستا !    ایچٹیٹ 2018کی پریکشائیں5-6جنوری کو !    مٹھ بھیڑ میں2مہلا نکسلی ڈھیر !    شادمان اسلام بانگلادیش ٹیسٹ ٹیم میں نیا چہرہ !    فلم‘جیرو’کے خلاف یاچکا پر سنوائی30کو !    

سورن بارش کرانے میں بھی ثابت ہوئے جڑواں

Posted On September - 14 - 2018

چانگوان(د.کوریا), 14ستمبر(ایجینسی)

پدکوں کے ساتھ ادھوویر(بائیں)اور وجیویر۔

آئییسئیسئیپھ وشو چیمپین شپ کے انتم دن شکروار کو ایک دن پہلے دیش کو جونیئر پرش25میٹر پسٹل سپردھا میں ویکتیگت اور ٹیم سپردھا کا سورن دلانے والے ادھوویر سدھو کے جڑواں بھائی16ورشیہ وجیویر سدھو نے بھی کمال دکھا دیا۔ وجیویر نے جونیئر پرشوں کی25میٹر سٹینڈرڈ پسٹل سپردھا میں راج کنور سنگھ سندھو اور آدرش سنگھ کے ساتھ ملکر ٹیم سپردھا کا سورن پدک حاصل کیا۔ اسکے علاوہ انہوں نے جونیئر پرش25میٹر سٹینڈرڈ پسٹل سپردھا میں ویکتیگت سورن بھی جیتا۔ دونوں بھائی پنجاب کے مانسہ ضلعے کے رہنے والے ہیں۔ اسکے علاوہ سینیئر پرش سٹینڈرڈ پسٹل سپردھا میں گرپریت سنگھ نے رجت پدک اپنے نام کیا لیکن بھارت کے جونیئر نشانیباجوں نے شاندار پردرشن جاری رکھتے ہوئے2سورن پدک جیتے۔

تیسرے ستھان پر پہنچا بھارت:بھارت ابھی سپردھا میں11سورن, 9رجت اور7کانسیہ پدک کے ساتھ کل27پدک حاصل کر چکا ہے اور پدک تالکہ میں تیسرے ستھان پر بنا ہوا ہے۔ یہ بھارت کا اس پرتشٹھت ٹورنامینٹ میں سروشریشٹھ پردرشن ہے۔


Comments Off onسورن بارش کرانے میں بھی ثابت ہوئے جڑواں
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation