Loading...
دینک ٹربیون» News »ہم سب کو ساتھ لیکر چلنے والے:مودی

سواد گلیوں کی سیر کراتے شیپھ !    اپنیپن کو سہیجیں پیار سے !    چٹوری دہلی !    مست مست شام !    اب کھلینگے بیٹری چار جنگ سینٹر !    انوٹھے کامگار !    لگھکتھائیں !    دھواں !    کوتا !    یو ایس میں ایچ4ویجا ہٹانے پر فیصلہ3مہینے میں !    

ہم سب کو ساتھ لیکر چلنے والے:مودی

Posted On September - 14 - 2018

اندور میں شکروار کو داؤدی بوہرہ سمودائے کے دھرم گورو سییدنا مپھدل سیپھدین سے ملتے پی ایم نریندر مودی۔-پریٹر

اندور, 14ستمبر(ایجینسی)
پردھان منتری نریندر مودی نے شکروار کو ستھانیہ مسجد میں ہزاروں لوگوں کے سامنے وائج(دھارمک پروچن)فرما رہے داؤدی بوہرہ سمودائے کے دھرم گورو سییدنا مپھدل سیپھدین سے بھینٹ کی۔ مودی نے کہا که سب کو ساتھ لیکر چلنے کی پرمپرا کو ساکار روپ دینے کے صدیوں پرانے سلسلے کے کارن دنیا کے نقشے پر بھارت کا خاص ستھان ہے۔
داؤدی بوہرہ سمودائے کے ایک پروکتا کے مطابق,یہ دیش کے اتہاس کا پہلا موقع تھا,جب کوئی پی ایم‘عشرہ مبارک’کے دھارمک پروچن کے دوران سمودائے کے دھرم گورو سے ملنے مسجد میں پہنچے ہوں۔ بدھوار سے جاری اس9دوسیہ پروچن کے لئے دنیا بھر سے ہزاروں داؤدی بوہرہ اندور میں جٹے ہیں۔
سییدنا مپھدل سیپھدین نے ستھانیہ صیفی نگر مسجد کی وشال پروچن سبھا میں پی ایم کے ساتھ مدھیہ پردیش کے مکھیہ منتری شوراج سنگھ چوہان کا آتمیہ سواگت کیا۔ داؤدی بوہرہ سمودائے کے دھرم گورو نے اس دوران کہا که ہر دھرم ہمیں دوسروں سے محبت کرنا سکھاتا ہے۔ انہوں نے پردھان منتری کو17ستمبر کو پڑنے والے انکے جنم دن کے مد نظر انہیں اگرم بدھائی بھی دی۔
مودی نے مسجد کی پروچن سبھا میں کہا که ہم وسدھیو کٹمبکم کی پرکلپنا کے مطابق پورے وشو کو اپنا پریوار مانتے ہیں۔ ہم سب کو ساتھ لیکر چلنے کی پرمپرا کو جی کر دکھانے والے لوگ ہیں۔ ہماری وراثت کی یہی شکتی ہمیں دوسرے دیشوں سے الگ پہچان دیتی ہے۔ ہمیں اپنے اتیت پر غرو ہے اور ورتمان پر وشواس ہے۔ ہم میں اجول بھوشیہ کے آتموشواس کے ساتھ اسکا سنکلپ بھی ہے۔ میں دنیا بھر میں جہاں بھی جاتا ہوں,شانتی اور وکاس کے لئے ہمارے سماج کے یوگدان کا ذکر اوشیہ کرتا ہوں۔ انہوں نے امام حسین کی شہادت کو یاد کیا۔


Comments Off onہم سب کو ساتھ لیکر چلنے والے:مودی
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation