Loading...
دینک ٹربیون» Newsہریانہ میں ایکسگریشیا پالسی پھر ہوگی لاگو-دینک ٹربیون

مسعود اظہر کے بھائی, 13انیہ کے خلاف آروپ پتر داخل !    امریکی کنگ میں اڑان بھرینگے ہریانہ کے‘کنگ’ !    بھارت,روس میں2یدھپوتوں کے نرمان کا قرار !    اییسی پھلمیں ہوں,جو پریوار ساتھ دیکھے:شیری مان !    پتی کو کیا ااتمہتیا کو مجبور,کیس درج !    مٹھ بھیڑ میں ماری گئی مہلا نکسلی !    چین کو امید,مالدیو نہیں چھوڑیگا‘مکت ویوپار’ !    بھارتیہ مول کی8مہلائیں سمانت !    کانگو میں ودروہیوں کا حملہ,بھارتیہ شانترکشک گھائل !    پاک نے بریگیڈ مکھیالیہ پر داغے گولے,ملا کرارا جواب !    

ہریانہ میں ایکسگریشیا پالسی پھر ہوگی لاگو

Posted On September - 14 - 2018

دنیش بھاردواج/ٹرنیو
چنڈیگڑھ, 14ستمبر
ہریانہ کی کھٹر سرکار پوری طرح سے چناوی موڈ میں آ چکی ہے۔ روڈ ویز و سواستھیہ سہت کئی وبھاگوں کے کرمچاریوں کے آندولن کے بیچ انہیں بڑی راحت دینے کی تیاری ہے۔ راجیہ میں لگ بھگ12ورشوں کے بعد پھر سے ایکسگریشیا(انوکمپا آدھار پر نوکری)پالسی کو لاگو کیا جا سکتا ہے۔ سی ایم نے اسکے لئے اعلٰی افسروں کو ڈرافٹ تیار کرنے کے آدیش دے دیئے ہیں۔ سرکار کی چوتھی ورشگانٹھ پر پہلی نومبر کو کرنال میں ہونے والی ریلی میں اسکی گھوشنا سمبھو ہے۔
ناراض چل رہے کرمچاریوں کو خوش کرنے کا یہ سرکار کا بڑا دانو ثابت ہو سکتا ہے۔ بیشک,کانگریسی بھی ایکسگریشیا پالسی کا سمرتھن کر رہے ہوں,لیکن انکی سرکار کے وقت ہی اسے بند کیا گیا تھا۔ غورطلب ہے که اگست 2006کے پہلے تک پردیش میں ایکسگریشیا پالسی لاگو تھی۔2003میں چوٹالا سرکار نے اس پالسی کو بند کرنے کی نینو رکھی۔ اسکے لئے پردیشبھر میں کل سویکرت پدوں کا5پرتیشت انوکمپا آدھار پر نوکری کے لئے تے کیا گیا۔ اسکا بیکلاگ کافی بڑھ گیا۔ پھر سرکار نے کرمچاریوں کو وکلپ دیا۔ کرمچاری کی مرتیو پر پریوار کو نوکری یا ڈھائی لاکھ روپے نقد میں سے کسی ایک کا وکلپ دیا گیا۔ نقد لینے کی بجائے نوکری کی اور ادھکانش کا رخ رہا۔
یہ یوجنا بھی سرے نہیں چڑھی تو کچھ سمیہ بعد ڈھائی لاکھ نقد راشی کو بڑھاکر5لاکھ روپے کر دیا گیا۔ اس سے بھی سرکار کی بات نہیں بنی اور مرتکوں کے پرجنوں نے پیسے کی بجائے نوکری کو ہی پراتھمکتا دی۔ آخر میں ہڈا سرکار نے اگست 2006میں ایکسگریشیا نیتی کو بند کرنے کے آدیش جاری کر دیئے۔ اس سے پہلے جنوری 2006میں پینشن یوجنا کو بند کر اینپیئیس کو لاگو کیا جا چکا تھا۔

ورتمان میں چل رہی یہ یوجنا
ایکسگریشیا بند کرنے کے بعد کرمچاریوں کی مرتیو پر انکے آشرتوں کو پینشن یوجنا شروع کی گئی۔ اسکے الگ الگ سلیب ہے۔ اداہرن کے طور پر اگر35ورش کی عمر میں کسی کرمچاری کی مرتیو ہوئی تو اسکے آشرتوں کو اگلے15ورشوں تک پورا ویتن,پینشن کے روپ میں ملیگا۔48ورش کی عمر میں مرتیو ہونے پر آشرتوں کو10سال اور اس سے ادھک کی عمر میں ندھن پر ادھکتم سات ورش کے لئے ویتن دینے کا پراودھان کیا گیا۔

فیملی پینشن لاگو
موجودہ یوجنا میں2006سے پہلے بھرتی ہوئے کرمچاریوں کے لئے فیملی پینشن یوجنا بھی لاگو ہے۔ یعنی کرمچاری کی مرتیو کے بعد اسکے پرجنوں کو ایک سمیہ سیما تک پورا ویتن ملیگا۔ اسکے بعد انہیں فیملی پینشن کی سودھا ملے گی۔ فیملی پینشن میں آخری ویتن کا ایک چوتھائی حصہ ملتا ہے۔

بند ہونے کے بعد کیس
انوکمپا نیتی بند ہونے کے بعد ابھی تک کیول ایک ہی کرمچاری کے آشرت کو کیبنیٹ نے نیموں میں چھوٹ دیتے ہوئے نوکری دی ہے۔2012کے آخر میں روڈ ویز کرمچاریوں کے آندولن کے دوران امبالہ ڈپو میں نریندر سنگھ‘کاکا’نامک ایک کرمچاری کی مرتیو ہوئی تھی۔ اسکے بعد ہڈا کیبنیٹ نے20فروری, 2013کو انکی پتروودھ کو سکول کیڈر کے لیکچرر پد پر نیوکتی دی تھی۔

”پردیش میں مرتک سرکاری کرمچاریوں کے آشرت کو روزگار دینے کے لئے انوکمپا نیتی کو پھر سے شروع کیا جائیگا۔ اسکے لئے پرستاؤ تیار کیا جا رہا ہے۔ سرکار جلد ہی نوٹیفیکیشن جاری کریگی۔”
-منوہر لال کھٹر,مکھیہ منتری ہریانہ


Comments Off onہریانہ میں ایکسگریشیا پالسی پھر ہوگی لاگو
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation