Loading...
دینک ٹربیون» Newsہریانہ شرمسار,میری سرکار میں پردیش چھوڑ گئے تھے اپرادھی-دینک ٹربیون

مسعود اظہر کے بھائی, 13انیہ کے خلاف آروپ پتر داخل !    امریکی کنگ میں اڑان بھرینگے ہریانہ کے‘کنگ’ !    بھارت,روس میں2یدھپوتوں کے نرمان کا قرار !    اییسی پھلمیں ہوں,جو پریوار ساتھ دیکھے:شیری مان !    پتی کو کیا ااتمہتیا کو مجبور,کیس درج !    مٹھ بھیڑ میں ماری گئی مہلا نکسلی !    چین کو امید,مالدیو نہیں چھوڑیگا‘مکت ویوپار’ !    بھارتیہ مول کی8مہلائیں سمانت !    کانگو میں ودروہیوں کا حملہ,بھارتیہ شانترکشک گھائل !    پاک نے بریگیڈ مکھیالیہ پر داغے گولے,ملا کرارا جواب !    

ہریانہ شرمسار,میری سرکار میں پردیش چھوڑ گئے تھے اپرادھی

Posted On September - 14 - 2018

سونی پت, 14ستمبر(ہپر)
پورو مکھیہ منتری بھوپیندر سنگھ ہڈا نے پردیش میں بگڑی قانون ویوستھا کو لیکر کھٹر سرکار پر تنج قصہ۔ انہوں نے کہا که پردیش کو پورے دیش کے سامنے سرکار نے شرمسار کر دیا ہے۔ ریپ اور اپرادھ کے لئے ہریانہ اب دوسرے راجیوں میں اداہرن بن گیا ہے۔ انہوں نے کہا که جب انکی سرکار تھی,تو اپرادھی پردیش چھوڑکر بھاگ گئے تھے۔ اب حال یہ ہے که گوا کے منتری کہتے ہیں که وہ گوا کو اپرادھ میں ہریانہ نہیں بننے دینگے۔ ہڈا یہاں رائی ریسٹ ہاؤس میں پترکاروں سے بات کر رہے تھے۔
پورو سی ایم نے کہا که ایسے میں سرکار کو نیتک روپ سے ستا میں رہنے کا کوئی ادھیکار نہیں ہے۔ جب بھاجپا کی ہی گوا سرکار بھی ہریانہ کو اپرادھ پورن راجیہ مانتی ہے,تو اس سے آگے کیا ہو سکتا ہے۔ انہوں نے کہا که راجیہ میں قانون ویوستھا کا جناجا نکل چکا ہے۔ ہڈا نے کہا که انیلو و نیتا وپکش ابھے چوٹالا کے بیان نے ثابت کر دیا ہے که انکی پارٹی کا چرتر کیا ہے۔ گولی مارنے کی بات راجنیتک لوگ نہیں کرتے ہیں۔ پورو سی ایم نے کہا که انیلو کو جنتا نے وپکشی دل کے طور پر جو ذمیداری دی تھی,اسکی بجائے انیلو بھاجپا کے سہیوگی دل کے روپ میں کام کر رہی ہے۔ انیلو کا جیل بھرو آندولن ہی سرکار کی ملی بھگت کا پرمان ہے,موقعے پر سوچی میں ڈالے گئے ناموں کی گرفتاری اور پھر رہائی پہلی بار دیکھنے کو ملی ہے۔ ہڈا نے کہا که مہنگائی اور بھرشٹاچار سے ہر ورگ دکھی ہے,اب جنتا بدلاؤ چاہتی ہے۔ انہوں نے اپنے اوپر درج مقدمے کو لیکر کہا که یہ سرکار کی بوکھلاہٹ کا نتیجہ ہے۔ لیکن وہ کسی دباوٴ میں آنے والے نہیں ہیں۔ انکی یاترا پورووت چلتی رہیگی۔ ہڈا نے کہا که17سے19ستمبر تک کروکشیتر ضلعے کے حلقوں میں یاترا ہوگی۔
اس موقعے پر ودھایک جیتیرتھ دحیہ,پورو ودھایک سنتکمار,کرشنمورتی ہڈا,انل ٹھکر,روی پروتھی,کلدیپ نمبردار,سریندر شرما,سریندر دحیہ,پردیپ سانگوان,منوج رڈھاؤ,پرمود بھگت,بھلیرام جانگڑا,اشوک چھابڑا اور انیہ کاریہ کرتا موجود رہے۔


Comments Off onہریانہ شرمسار,میری سرکار میں پردیش چھوڑ گئے تھے اپرادھی
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation