Loading...
دینک ٹربیون» News »ہر پرتیوگی کو کام ملے

بارش کے48گھنٹے کے بھیتر کریں فصل خرابے کا کلیم !    نروانے سنبھالیں گے پوروی سینیہ کمان !    کریمی لیئر پر ہریانہ کی ادھسوچنائیں صحیح !    سکھ نیتا کی ہتیا کے آروپیوں کو ضمانت !    چناؤ خرچ:عمران سمیت141کو نوٹس !    18سال بعد ویرپن کے9سہیوگی بری !    پھر بڑھے پیٹرول ڈیزل کے دام !    بہن نے راکھی باندھ کر دی وداعی,ماں نے ترنگے میں لپٹے بیٹے کو دیا کندھا !    آسمانی آفت کے بعد اب ریسکیو آپریشن !    چھترپتی معاملے میں جانچ افسر کی گواہی پوری !    

ہر پرتیوگی کو کام ملے

Posted On September - 15 - 2018

روبرو/سلمان خان

رینو کھنتوال
سلمان خان لگاتار ٹی وی پر دکھائی دے رہے ہیں۔ انکا شو دس کا دم کافی پسند کیا گیا۔ سلمان کے سپر ہٹ شو بگ باس کا16ستمبر کو پریمیئر ہے اور17ستمبر سے اسکے12ویں سیزن کا پرسارن کلرس چینل پر شروع ہونے جا رہا ہے۔ حال ہی میں بگ باس کو لیکر سلمان خان سے لمبی بات چیت ہوئی۔ پیش ہے بات چیت کے مکھیہ انش–
بگ باس کے ساتھ لمبی رلیشنشپ رہی ہے۔ اسکی وجہ؟
وجہ یہی ہے که ہر سال بگ باس کے پرتیوگی بدلتے رہتے ہیں۔ ہر بار نئے لوگوں کو شو میں دیکھنا اچھا لگتا ہے۔ اس سے شو میں نیاپن بنا رہتا ہے۔
اگر ہر بار وہی پرتیوگی رہتے تو میرا رلیشن بگ باس سے اتنا لمبا نہیں چلتا۔
اس بار کیا نیا ہونے جا رہا ہے بگ باس میں؟
اس بار آپ اس شو میں وچتر جوڑیوں کو دیکھینگے۔ ہمارے آس پاس آپ دیکھینگے که کئی طرح کے رشتے ہوتے ہیں جیسے مامابھانجا,دادی پوتا,باس ہیلپر,چاچا بھتیجا,ساس بہو بہت سے رشتے ہیں۔ اس بار آپ کو اسی طرح کی کچھ وچتر جوڑیانں بگ باس کے گھر پر بھی نظر آنے والی ہیں۔
بگ باس میں جھگڑا ہوتا ہے۔ اس سے ولگیرٹی بڑھی ہے؟
کہاں ہے ولگیرٹی؟ اب24گھنٹہ آپ کیمرہ لگاؤگے تو جو نیڈ ہے انکی,وہ تو آدمی پوری کریگا ہی۔ اب اگر شو میں ریئل لائف دکھا رہے ہیں تو وہ ریئل لائف تو دکھائیگا ہی نہ۔ جتنا ٹی وی کی سیما اور نیم کے اندر دکھا سکتے ہیں شو میں وہی دکھاتے ہیں۔ بہت ساری ایسی چیزیں ہوتی ہیں جو نہیں دکھانی ہوتی,تو وہ کاٹ بھی دیتے ہیں,اسے نہیں دکھاتے۔ میں انہیں خوب ڈانٹ بھی دیتا ہوں۔
یہ شو آپکے لئے کس طرح کا ہے؟
یہ شو میرے لئے بہت مشکل ہے۔ اس میں جو لوگ ہوتے ہیں انکے اپنے پھینس ہوتے ہیں۔ پھر بگ باس کے گھر میں آ کر بھی انکے پھینس بن جاتے ہیں۔ ایسے میں اگر میں نے کسی کو ڈانٹ دیا یا کچھ بول دیا تو انکے پھینس کو برا لگ جاتا ہے,وہ پیچھے پڑ جاتے ہیں۔ میں یہ سوچتا ہوں که یہ لوگ جب اس شو سے باہر نکلیں تو انھیں کام ملے۔
آپ کو لگتا ہے که ان میں منورنجن کا مادہ ہوتا ہے؟
ہاں,بالکل ہوتا ہے۔ شو کی کرایٹو ٹیم آڈشنس لیتی ہے۔ ہزاروں آڈشنس میں سے پھر وہ لوگ سیلیکٹ کرتے ہیں۔ جب سیلیکٹ ہوتے ہیں تو کئی سطر پر انکی جانچ بھی ہوتی ہے۔ وہاں ڈاکٹرس اور منوچکتسک بھی ہوتے ہیں که کہیں انھیں کوئی تکلیف تو نہیں ہے۔ منورنجن کر سکتے ہیں اسلئے چنے بھی جاتے ہیں۔
پرتیوگیوں کے سلیکشن میں آپکی کیا بھومکا ہوتی ہے؟
میری اس سلیکشن میں کوئی بھومکا نہیں ہوتی۔ نہ میں جانتا ہوں که اس بار کون کون بگ باس کے گھر میں آ رہا ہے۔ میں سیدھا سٹیج پر ہی ان لوگوں سے ملتا ہوں۔
اگر آپ کو بگ باس کے گھر میں لاک کر دیا جائے؟
میں بگ باس سے بہت بڑے گھروں میں لاک ہوا ہوں۔
بگ باس سے آپنے کیا سیکھا؟
مجھے شو کا یہ طریقہ بہت پسند آتا ہے جب ان لوگوں کو کسی سچئیشن میں ڈال دیا جاتا ہے۔ یا ٹاسک دیا جاتا ہے۔ میں اس بات کو غور سے دیکھتا ہوں که یہ لوگ اس سچئیشن کو کس پرکار ڈیل کرتے ہیں۔ میں نے کئی بار محسوس کیا ہے که یار اس نے بہت غلط کیا ہے۔
اگر زندگی میں میرے ساتھ یہ بات آئیگی تو میں ایسا نہیں کرونگا۔ یا اس نے اس سچئیشن کو بہت اچھی طرح ڈیل کیا ہے۔ بہت ساری چیزیں ہیں جو آپ یہاں شو میں دیکھتے ہیں اس سے بہت کچھ سیکھتے بھی ہیں۔
بہت کچھ سوچنے پر مجبور ہوتے ہیں۔


Comments Off onہر پرتیوگی کو کام ملے
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation