Loading...
دینک ٹربیون» News »ہائیکورٹ کی نگرانی میں کھیلا جائیگا کبڈی میچ

بارش کے48گھنٹے کے بھیتر کریں فصل خرابے کا کلیم !    نروانے سنبھالیں گے پوروی سینیہ کمان !    کریمی لیئر پر ہریانہ کی ادھسوچنائیں صحیح !    سکھ نیتا کی ہتیا کے آروپیوں کو ضمانت !    چناؤ خرچ:عمران سمیت141کو نوٹس !    18سال بعد ویرپن کے9سہیوگی بری !    پھر بڑھے پیٹرول ڈیزل کے دام !    بہن نے راکھی باندھ کر دی وداعی,ماں نے ترنگے میں لپٹے بیٹے کو دیا کندھا !    آسمانی آفت کے بعد اب ریسکیو آپریشن !    چھترپتی معاملے میں جانچ افسر کی گواہی پوری !    

ہائیکورٹ کی نگرانی میں کھیلا جائیگا کبڈی میچ

Posted On September - 14 - 2018

نئی دہلی(ایجینسی) :ایشیائی کھیلوں میں اپنے خطاب گنوانے والی بھارتیہ پرش اور مہلا کبڈی ٹیمیں شنیوار کو اندرا گاندھی سٹیڈیم میں ایک ایسا میچ کھیلینگی,جسکی نگرانی کورٹ کریگا۔
یہ مقابلہ ہوگا ایشیائی کھیلوں میں اترنے والی ٹیم اور ان ٹیموں میں نہ چنے گئے کھلاڑیوں کے بیچ۔ میچ کی نگرانی باقائدا ایک نیایادھیش کرینگے۔ ہوگا جب نیایک ویوستھا کی نگرانی میں کبڈی میچ کھیلا جائیگا۔ یہ میچ دہلی ہائیکورٹ کے پچھلے مہینے کے آدیش کے انوسار کھیلا جا رہا ہے۔

بھارتیہ ایمیچیور کبڈی مہاسنگھ کے ادھیکاریوں پر ایشیائی کھیلوں کے لئے ٹیموں کے چین میں بھید بھاو کے آروپ لگے ہیں۔ دہلی ہائیکورٹ کے مکھیہ نیایادھیش راجیندر مینن اور نیائےمورتی ویکے راؤ کی کھنڈپیٹھ نے کبڈی مہاسنگھ کو آدیش دیا تھا که وہ15ستمبر کو ایک میچ آیوجت کریں۔ دہلی ہائیکورٹ کے سیوانورت نیایادھیش ایس پی گرگ کو اس چین پرکریا اور میچ کے لئے پریویکشک نیکت کیا گیا ہے۔ انکے ساتھ کھیل منترالیہ کا ایک ادھیکاری بھی رہیگا۔


Comments Off onہائیکورٹ کی نگرانی میں کھیلا جائیگا کبڈی میچ
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation